هدرز موتور B3 (پراید قدیم) - سام تیونینگ
هدرز ها را می توان بر مبنا ظاهری که دارند، در دستههای متعدد دستهبندی کرد، بنابراین کمپانی تولید کننده باید اهمیت توجه به نکتههایی زیرا مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک نوع از همین قطعه را طراحی کنند. انواع هدرز را میتوان در سه نوع کرومی، فولادی و سرامیکی دستهبندی کرد؛ طراحی یک هدرز باید اساسی توجه به موضوعاتی زیرا افزایش قدرت هدرز، توجه به میزان آلایندگی موجود و میزان تاثیری که بر مصرف سوخت میگذارد، طراحی شود. هدرز پراید یکی از از لوازمی است که برای افزایش عجله و قدرت اتومبیل مورد به کارگیری قرار می گیرد ، به جهت اینکه بتوانید غایت راندمان را از خودرو پراید دریافت کنید همین مورد یک عدد از موارد حتمی میباشد. طراحی و تولید مانیفولد به صورتی است که سطح آن صیقلی نمیباشد و زبر و ناصاف نیز به حیث میرسد، از این جهت در هنگام بیرون شدن گازها آلاینده، اختلالاتی چشم میشود، ولی از آنجاییکه در طراحی و تولید هدرز پراید یورو4 فولادی از طرز خمکاری استفاده شده است، مرحله آن صاف و صیقلی دیده میشود و به همین استدلال خروج گازهای آلاینده به بهترین موقعیت ممکن رخداد میافتد. چنانچه بخواهیم در رابطه حیاتی طراحی این قطعه بگوییم؛ باید گفت که همین قطعه سطحی به طور کامل صاف و صیقلی دارد، چرا که درصورتیکه اینچنین نباشد و بر روی تراز آن زبری دیده شود، همین زبری مانع از خروج گاز میشود، به این ترتیب ایجاد و طراحی این قطعه را میتوان یک عمل سخت و تهیدست به علم منحصر به فرد در نظر گرفت. در یک تمجید کلی میتوان هدرز را یک قطعه فنی به جهت تیونینگ و همچنین تقویت موتور در لحاظ گرفت که در هنگامی که ارزش اتومبیل بالا میرود و اشخاص توان خرید یک ماشین پرقدرت و مهم میزان مرغوب بودن را ندارند، مورداستفاده قرار می گیرد و آن را بر بر روی ماشین هدرز پراید یورو 4 فولادی نصب می کنند که نصب همین قطعه منجر بروز ویژگیهای متفاوتی در ماشین هم میشود. اگر در طراحی و ایجاد خودروی شما از قطعهی هدرز به کار گیری شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، مهم شتاب و کارایی بهتری از ماشین خارج میشود؛ از طرفی خودرویی که از این قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. نکتهای که در ارتباط مهم طراحی و ایجاد این قطعه حساس دارد، زمان و هزینهای میباشد که شما می بایست به جهت آن در نظر بگیرید، ایجاد هدرز را میتوان یک فرایند وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به این برهان اکثری از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در نظر میگیرند که می بایست بهصورت جداگانه بر روی اتومبیل نصب شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک به کار گیری نمیکنند. همین دو قطعه از حیث کالا و ساختاری مهم یکدیگر تفاوت دارند، میتوان گفت در هدرز پراید یورو 4 فولادی برای هر سیلندر یک خروجی در نظر گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا وارد شدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی اساسی کمترین مقاومت از اگزوز ماشین خارج میگردند و پروسهی انجام این اتفاق اصلی هدرز پراید یورو 4 فولادی و در مقایسه دارای مانیفولد، مضاعف سرعت بالا و آسانتر است و این مسئله خود میتواند بر خنکسازی موتور هم اثر گذاری داشته باشد. هنگامی که شما همین نوشته را دوست داشتید، مایل به داده ها بیشتری در ارتباط حیاتی هدرز فولادی پراید وب وب سایت خود باشید.