بلاگر معروف ایران، از تجربه به تخصص2024-05-14

چگونه یک بلاگر موفق شویم؟ از صفر تا صد عباس شکیبا

او نیز در این رشته صاحب سبک است و از آنجایی که طراحی لباس را به خوبی بلد است، توانسته با تلفیق آرایشگری با آن در این راستا حرفی برای گفتن داشته باشد. او نیز از دوران کودکی به این رشته علاقه داشته اما تا سن 25 سالگی صبر کرده است.

«امیر کامیاب» تجربیات روزمره و سبک زندگی خود را به حدود ۲۰ هزار مخاطب ارائه می‌دهد. او با محتوایی ساده و صمیمی توانسته جایگاه مناسبی در میان دنبال‌کنندگانش به دست آورد. ابزارهای کاربردی روزمره با نمایش ساده توسط این بلاگر مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرند. «هلیا متجدد» بلاگری در زمینه مد و استایل است که محتوای مرتبط با سبک زندگی و استایل شخصی را با ۲۱۵ هزار فالوور فعال خود به اشتراک می‌گذارد. برندهای مرتبط با لباس و اکسسوری‌های زنانه می‌توانند با کمک این بلاگر محصولات خود را بیشتر به نمایش بگذارند.

بسیاری از بلاگرهای معروف نیز معمولاً مطالب و محتواهایی که تولید می‌ کنند به شکل ساخت ویدیو با محتواهای متنوع می ‌باشد. بنابراین برای مشاهده کلیپ‌ های بلاگرهای معروف ایرانی بهترین منبع شبکه یوتیوب می ‌باشد. اگر طرفدار طنز و کلیپ های سرگرمی باشید، حتما این بلاگر را می شناسید.

  • نگین عابدزاده هم جزو بلاگر های معروف ایرانی در حوزه سبک زندگی است.
  • {
  • او در حال حاضر بیش از یک میلیون و 750 هزار فالور دارد و همچنین بیش از 600 پست مختلف در مورد غذاهای گوناگون منتشر کر ده است.
  • |}
  • او در حال حاضر از طریق اداره تورهای گردشگری و تبلیغات در فضای مجازی کسب درآمد می‌کند.
  • {
  • آن‌ها معمولاً اثرات هنری خود را به نمایش می‌گذارند و در مورد آثار هنری و فرهنگی مختلف نقدها و تحلیل‌ها ارائه می‌دهند.
  • |}{
  • صدف بیوتی را می توان جزو اولین بلاگرهای ایرانی یا بهتر است بگوییم اولین بیوتی بلاگر ایرانی دانست.
  • |}
  • در رابطه با شبکه اجتماعی روبیکا در واقع می‌ توان گفت که نوعی پلتفرم وطنی است که عملکرد آن تا حدود زیادی مشابه شبکه اینستاگرام می‌ باشد.

او در زمینه موسیقی و نمایش هم فعالیت دارد و مخاطبان را سرگرم می‌کند. میزان درآمد بستگی به تعداد دنبال‌کنندگان، تعهد به ایجاد محتوای مرتب و متمایز، تخصص در حوزه‌ی انتخابی، و همچنین همکاری‌های تجاری دارد. امروزه بلاگری به یک شغل و فرصت درآمدزایی تبدیل شده است که در ایران نیز تعداد زیادی از افراد به آن روی آورده‌اند. این فرصت جذاب به افراد امکان می‌دهد تا با ایجاد محتواهای خلاقانه و مفید در فضای مجازی به درآمد بپردازند. در بخش بعدی، به بررسی روش‌های مختلف درآمدزایی برای بلاگران در ایران خواهیم پرداخت. بلاگران هنری و فرهنگی به تبدیل تجربیات هنری، ادبی، موسیقی، و هنرهای تجسمی خود به محتوای دلچسب برای مخاطبان می‌پردازند.

Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

البته در خصوص این پیج نیز نجواهایی از تاثیر خرید فالوور واقعی و خرید لایک ارزان در جهت موفقیت و شهرت وی شنیده می‌شود. امیر فود با آدرس اینستاگرامی @Amir_food-review از جمله تسترهایی است که از طریق معرفی رستوران‌ها، فست فودها و … در اینستاگرام به کسب درآمد می‌پردازد. نکته مهم در خصوص این بلاگر توضیح کامل و قابل مفهوم در خصوص غذاها است.

یک بلاگر می‌تواند در زمینه‌های مختلف فعالیت داشته باشد اما یکی از تخصصی‌ترین و جذاب‌ترین شاخه‌های آن، فعالیت در عرصه تکنولوژی بلاگر یا کدنویسی دیجیتالی است. لایف‌وب با در اختیار داشتن کلان داده‌ شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و رسانه‌های چاپی و با پردازش مبتنی بر هوش مصنوعی، امکان رصد و پایش فضای مجازی را فراهم می‌کند. بلاگرهای موفق معمولاً به محتوای تصویری یا ویدئویی حرفه ای نیاز دارند، پس داشتن یک دوربین مناسب یا حتی یک گوشی هوشمند با دوربینی با کیفیت میتواند بسیار کمک کننده باشد. البته از یاد نبریم که داشتن تجهیزات خوب و گران قیمت تمام ماجرا نیست. دنیای دیجیتال همواره در حال تغییر است و به عنوان یک بلاگر باید به روز باشید و مهارت‌ها و دانش خود را توسعه دهید.

بلاگرهای موضوعی معمولاً در مورد موضوعات خاصی مانند مد، زیبایی، غذا، فیلم، کتاب‌ها، ورزش، فیتنس، گیاه‌خواری و سلامتی نوشته و محتوا ایجاد می‌کنند. آن‌ها تخصصی در زمینه خود هستند و به معرفی محصولات،ترفندها، و آخرین روند‌ها در زمینه مورد علاقه خود می‌پردازند. بلاگرهای موضوعی با تبدیل شدن به منابع معتبر در زمینه‌های خاص به افزایش دانش مخاطبان خود کمک می‌کنند. این افراد ممکن است با مارک‌ها و شرکت‌های معتبر همکاری کنند و نقش مهمی در تأثیرگذاری بر انتخاب‌های مخاطبان در زمینه‌های مختلف ایفا کنند.

معرفی چند بلاگر ایرانی موفق

در میان انبوه شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام به دلیل محبوبیت بالا و تنوع محتوایی، بستر اصلی فعالیت بلاگرهای معروف ایرانی محسوب می‌شود. کسب‌وکارهای مختلف از این فرصت استفاده می‌کنند تا با همکاری بلاگرها، محصولات و خدمات خود را به جامعه هدف معرفی کنند. در این مقاله، علاوه بر معرفی لیست بلاگرهای معروف ایرانی مناسب برای تبلیغات، نکات مهم و کلیدی در انتخاب بلاگر مناسب را بررسی می‌کنیم. یکی از واینرها و بلاگر های پسر ایرانی که توانسته با تولید محتوای ویدئویی طنز در شبکه‌های اجتماعی مخاطبان بسیاری پیدا کند، محسن ایزی است. او از نوروز سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را با تولید دابسمش‌های طنز شروع کرد. او علاوه‌بر فعالیت در فضای مجازی، نمایشنامه‌خوانی و بازی در تئاتر را هم تجربه کرده است.

در تیرماه امسال بود که مهدی شجاری با انتشار یک ویدئوی جنجالی با عنوان “مرگ خاموش اینترنت در ایران“ همه نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرد. به‌طوری‌که در کمتر از یک هفته نزدیک به ۸ میلیون ویو برای این ویدئو ثبت شد و بیش از ۴۰ هزار کامنت (نظر) دریافت کرد. آیا شما هم به دنبال هیجان و آشنا شدن با دنیای جادویی تکنولوژی هستید؟ حتماً سری به صفحات مجازی تکنولوژی بلاگرها بزنید. این افراد می‌توانند در زمینه‌های گوناگونی همچون اخبار جدید دنیای تکنولوژی، تلفن‌های همراه، کامپیوترها و وبلاگ‌های مرتبط به شما اطلاعات ارزشمندی بدهند. در این روش، بلاگرها از طریق قرار دادن لینک های همکاری در فروش، از فروش محصولات درآمد کسب میکنند. داشتن حضور فعال در پلتفرم های مختلف مانند اینستاگرام، توییتر یا یوتیوب، به جذب و افزایش دنبال کنندگان کمک میکند.

نقدهای این بلاگر به گونه‌ای است که حین خواندن کپشن حس و مزه‌ی غذا را زیر دندان‌هایتان احساس می‌کنید. محتوای جذاب و باکیفیت نه تنها مخاطبان را به سمت شما جذب می‌کند، بلکه باعث می‌شود آن‌ها به شما وفادار بمانند و به عنوان یک مرجع در زمینه فعالیت خود به شما نگاه کنند. اما چگونه می‌توان محتوای جذاب تولید کرد؟ در این بخش، به بررسی ابعاد مختلف تولید محتوا خواهیم پرداخت. انتخاب موضوعی که به آن علاقه دارید و در آن تخصص دارید، کلید موفقیت در بلاگری است. زمانی که شما به موضوعی علاقه‌مند باشید، با اشتیاق بیشتری محتوا تولید می‌کنید و این اشتیاق به مخاطب شما نیز منتقل می‌شود.

بیشتر آنهایی که در رشته های خود در رتبه اول قرار دارند، مسلما درآمد زیادی هم کسب می کنند. حتی افرادی که شهرت چندانی هم ندارند و اما توانسته اند زیر یک میلیون فالور جذب کنند نیز درامد نسبتا خوبی دارند و اتومبیل های کلاس بالایی را سوار می شوند. معمولا ایرانی ها به سه برند بنز و لامبورگینی و پورشه حساسیت خاصی دارند و اگر پولشان به آنها برسد و توانایی خرید داشته باشند، اولویت آنها این سه برند معتبر می باشند. همانطور که می دانید افراد زیادی هستند که در این زمینه کار می کنند که هر کدام از آنها در رشته های مختلفی فعالیت های گسترده ای را انجام می دهند. از جمله آنها می توان آشپزی، فود، بیوتی، گردشگری و غیره را مثال زد. برخی از سایت ها هم هستند که لیست آنها را مرتب کرده و در اختیار علاقنمدان قرار می دهند.

سروین بیات این روزها بیشتر از فشن بلاگری در حوزه طراحی داخلی فعالیت می‌کند. به‌گفته خود او، پس از زندگی در ۴ قاره و ۶ کشور و بیش از ۱۰ شهر مانند واشنگتن، لندن، سیدنی و آمستردام، در حال حاضر در اروپا اقامت دارد. او به معرفی و نقد محصولات آرایشی و پوستی می‌پردازد و تجربیات خود را با حدود ۸۳ هزار مخاطب خود به اشتراک می‌گذارد. بررسی صادقانه محصولات آرایشی توسط او برای تبلیغ و معرفی برندها مفید است. تبلیغات با بلاگرها می‌تواند برای کسب‌وکارهای مختلف بسیار موثر باشد.

  • نهال که از نوجوانی وارد حرفه مدلینگ شده است، مدرک کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه هنر تهران دارد.
  • {
  • بلاگران زندگی روزمره ممکن است مسائل مختلفی را مورد بررسی قرار دهند.
  • |}
  • بلاگران ورزشی می‌توانند به مخاطبان خود انگیزه دهنده باشند و آن‌ها را به فعالیت و ورزش تشویق کنند.
  • {
  • او به‌واسطه ویدئوهای بامزه‌ای که با لهجه شیرین مشهدی در اینستاگرام منتشر می‌کرد، شهرت یافت.
  • |}
  • البته این نکته را خاطر بسپارید که موفقیت در سایر زمینه‌های بلاگری نیز میسر و امکان پذیر است.
  • {
  • پست های نگین میرصالحی اکثرا مربوط به استایل لباس پوشیدن و روتین زیبایی او می باشد.
  • |}

او در حال حاضر بیش از یک میلیون و 750 هزار فالور دارد و همچنین بیش از 600 پست مختلف در مورد غذاهای گوناگون منتشر کر ده است. این سلبریتی در سال 69 متولد شده است و گفته می شود که زمانی که در مقطع راهنمایی بوده طریقه پخت تمام غذاهای ایرانی را یاد داشته است. مشوق او مادرش بوده و در این باره گفته که زمانی که از کلاس برمی گشته همیشه به مادرش کمک می کرده و هر سوالی داشته از او می پرسیده است. او سعی می کند که پس از مدتی تمام آشپزی های خانه را انجام دهد و مادرش هم اشکالات و نقص هایش را برطرف می کرده است.

سعی کنید به تمام کامنت‌ها و دایرکت‌ها پاسخ دهید، حتی اگر سوال تکراری باشد. البته جالب است بدانید که علاوه بر اینستاگرام؛ سینا عزتی در تلگرام یک چنل برای تسهیل در استفاده محتواها نیز تأسیس کرده، که تعداد ممبرهای آن بسیار زیاد است. بلاگرها از ابزارهایی مانند WordPress، Google Analytics و ابزارهای SEO برای مدیریت محتوا استفاده میکنند. یکی از رایج ترین روش ها، تبلیغ محصولات و خدمات برندها در پست ها و استوری هاست. آنها اخبار و تحلیل هایی از دنیای فناوری، بررسی محصولات جدید، و راهنمایی هایی برای استفاده از ابزارهای دیجیتال ارائه میدهند.

{
  • عمده فعالیت‌ های این بلاگر ارائه مطالب سرگرم کننده و پرداختن به موضوعات پیرامون زندگی شخصی و روزمرگی‌ هایش می ‌باشد.
  • افرادی که فالوورهای فعال و نرخ تعامل بالایی دارند، می‌توانند تبلیغات شما را به شکل موثرتری نمایش دهند.
  • {
  • این بلاگرها نه‌تنها در برقراری ارتباط با مخاطبان خود خبره‌اند، بلکه می‌توانند به شما کمک کنند تا پیام برندتان را به شکلی موثر و هدفمند به دست علاقه‌مندان خدمات و محصولاتتان برسانید.
  • |}{
  • از تخصص‌های علمی و فنی تا موضوعات هنری، ورزشی یا حتی زندگی روزمره، بلاگران به صورت فعال در حوضه‌های گوناگون محتوا ایجاد می‌کنند و جمعیت زیادی از مخاطبان خود را جذب می‌کنند.
  • |}
  • در این وبسایت، شما کاربردی‌ترین آموزش‌ها را در حوزه کسب و کار، بازاریابی و فروش، مهارت‌های مدیریتی، توسعه فردی و … دریافت خواهید کرد.
  • {
  • همانطور که در چند روز گذشته خبری مبنی بر دستگیری یکی از بلاگرها با بیش از یک میلیون فالوور در ایران منتشر شد.
  • |}
|}

تولید محتوای جذاب و باکیفیت تنها بخش کوچکی از موفقیت در بلاگری است. تعامل با مخاطبان به شما کمک می‌کند تا ارتباط عمیق‌تری با آن‌ها برقرار کنید، بازخورد آن‌ها را دریافت کنید و به رشد پیج خود کمک کنید. یکی از جوان‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تکنولوژی بلاگرهای ایرانی؛ که توانسته در مدت کوتاه فعالیتش علاقه‌مندان زیادی را به سمت خود بکشاند.

  • معمولا آنها در آمد بالایی دارند و گفته می شود که بین 50 تا 100 میلیون تومان می باشد.
  • {
  • انتخاب موضوعی که به آن علاقه دارید و در آن تخصص دارید، کلید موفقیت در بلاگری است.
  • |}
  • چرا که در شبکه یوتیوب علاوه بر یک بستر مناسب برای کسب شهرت در دنیا می ‌تواند یک منبع درآمد خوب نیز برای این بلاگرها باشد.
  • {
  • سعی کنید به تمام کامنت‌ها و دایرکت‌ها پاسخ دهید، حتی اگر سوال تکراری باشد.
  • |}{
  • البته ناگفته نماند که او در کنار ارائه مطالب آموزشی گاهی اوقات از روزمرگی ‌ها و سرگرمی ‌های خود مطالبی را برای دنبال کنندگانش به اشتراک می ‌گذارد.
  • |}
  • او در ابتدا سردبیر نشریات بود اما در زمینه گرافیک و تولید محتوا تخصص داشت.

این بلاگر با نام سامر بیوتی شناخته می ‌شود و طبق آخرین بازدیدی که انجام دادیم بیش از ۵۰۰ هزار نفر کاربر اینستاگرام دنبال کننده او در این شبکه اجتماعی هستند. البته ناگفته نماند که او در کنار ارائه مطالب آموزشی گاهی اوقات از روزمرگی ‌ها و سرگرمی ‌های خود مطالبی را برای دنبال کنندگانش به اشتراک می ‌گذارد. «صبا مرشدی» با داشتن حدود ۱ میلیون فالوور، بلاگری پرطرفدار است که لحظات صمیمی زندگی خانوادگی خود را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد. محصولات مربوط به خانه و خانواده در فضای گرم پیج این بلاگر بهتر معرفی می‌شوند.

این بلاگر در حدود 2 میلیون نفر فالوور داشته که پیج اصلی او با نام @negin_abedzade است. این بلاگر در این سال‌ها با به تصویر کشیدن زندگی‌اش و روزمرگی‌هایی که با همسر و پسر تازه متولد شده‌اش دارد توانسته در طی این سال‌ها به چنین محبوبیت و شهرتی برسد. از جمله معروف‌ترین بلاگرهای اینستاگرام که در حدود M1.2 فالوور دارد سید مهدی حسینی با آدرس اینستاگرامی MAHDIDUB1 است. این بلاگر جوان با خلاقیت خارق‌العاده‌ای که دارد در مدت کوتاه فعالیتش در اینستاگرام توانسته به چنین موفقیتی برسد.

بلاگرهای ایرانی حوزه گردشگری

لیاندرا فشن بلاگر ساکن منهتن فعالیت خود را در سال ۲۰۰۹ با یک وبلاگ آغاز کرد. او در آغاز درباره زندگی شخصِی، سرگرمی و موضوعات طنز می‌نوشت، کم کم به مد و فشن روی آورد و در حال حاضر با برندهایی چون ویتزمن، مایکل کورس و سوپرگا همکاری کرده است. صدف بیوتی، الناز گلرخ، ملینا تاج و لیلی قالیچی از معروف ترین افرادی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند. اگر درباره لیست بلاگرهای تهرانی سوالی دارید، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

{
    {
  • این بلاگر در این سال‌ها با به تصویر کشیدن زندگی‌اش و روزمرگی‌هایی که با همسر و پسر تازه متولد شده‌اش دارد توانسته در طی این سال‌ها به چنین محبوبیت و شهرتی برسد.
  • |}{
  • نگین میرصالحی سابقه همکاری با برندهای مشهوری مثل دیور و سامسونت را دارد.
  • |}{
  • او از دوران نوجوانی به این رشته علاقه داشت و حتی بخاطر اینکه بتواند لوازم آرایشی تولید کند رشته شیمی را در دانشگاه انتخاب کرد.
  • |}
  • ویدئوهای آموزش برنامه‌نویسی او نیز در سایت‌های آموزشی مخاطبان بسیاری دارند.
  • برندهای معروفی را تحت پوشش قرار می دهد که می توان به گوچی، چنل و کارتیه اشاره کرد.
  • چنین فالوورهایی تنها در برخی از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی به فروش می‌رسد و همانند شتاب‌ دهنده برای ان پیج‌ها عمل می‌کند.
|}

این عرصه فرصت‌های جدیدی را برای افراد ایجاد کرده است تا تأثیرگذاری خود را گسترش دهند. از طرفی، تبدیل شدن به یک بلاگر نیازمند تعهد و پیگیری است و در این مسیر، مهارت‌های مختلفی از جمله نوشتاری، عکاسی، ویرایش تصاویر و مدیریت شبکه‌های اجتماعی به کار گرفته می‌شود. از آنجا که بلاگری به یک فرآیند پویا و تکاملی تبدیل شده است، آمادگی برای یادگیری مداوم و پیشرفت ضروری است. بلاگری، یک پدیده جذاب و پر از امکانات در دنیای امروزه است که به سرعت در ایران جا افتاده و افراد زیادی به آن روی آورده‌اند. از تخصص‌های علمی و فنی تا موضوعات هنری، ورزشی یا حتی زندگی روزمره، بلاگران به صورت فعال در حوضه‌های گوناگون محتوا ایجاد می‌کنند و جمعیت زیادی از مخاطبان خود را جذب می‌کنند. از دیگر بلاگرهای موفق و معروف ایرانی می توان به نگین میرصالحی اشاره کرد.

{

بلاگرهای ورزشی

|}

به‌طوری‌که تکنولوژی بلاگرها وارد فضای تازه‌ای از فعالیت‌های بلاگری شدند و توانستند در شبکه‌های اجتماعی گوناگون؛ اطلاعات خود را در زمینه تکنولوژی و محصولات دیجیتال به مردم ارائه کنند. اهورا نیازی یکی از بلاگرهای مطرح ایرانی در زمینه فناوری و تکنولوژی است. او با تولید محتوای تخصصی و تحلیلی در مورد گجت ها، نرم افزار ها و جدیدترین فناوری ها، توانسته است توجه زیادی را جلب کند.

برای مثال، برای یک برند پوشاک، بلاگرهایی مناسب هستند که در زمینه مد و پوشاک فعالیت می‌کنند. بلاگران زندگی روزمره به اشتراک گذاری جزئیات زندگی خود، تجربیات روزانه، مشکلات و لذت‌های زندگی شخصی می‌پردازند. آن‌ها معمولاً با صداقت و شفافیت در مورد زندگی شخصی خود نوشته یا ویدیوهایی تولید می‌کنند تا با مخاطبان خود ارتباط صمیمی برقرار کنند. بلاگران زندگی روزمره ممکن است مسائل مختلفی را مورد بررسی قرار دهند.

اگر دنبال کننده این بلاگر باشید خواهید دید که او همواره کاربران را برای عضویت و فعالیت در این سایت شرط بندی دعوت می ‌کند. تخصص اصلی او در زمینه تکنولوژی می ‌باشد و علاوه بر بلاگری در یک شرکت بزرگ مایکروسافت نیز مشغول به کار است. او گاهی اوقات در رابطه با تفاوت‌ های زندگی در کشورهای مختلف صحبت می ‌کند گاهی اوقات نیز مطالبی را در رابطه با کسب و کارهای مختلف به کاربران ارائه می‌ دهد. یکی دیگر از بیوتی بلاگرهای معروف ایرانی است که در این زمینه کار می کند و توانسته با رنگ و استایل خاص خودش جادویی را انجام دهد که دیگران را حیران کند. او در مسابقات میکاپ آرتیست کوسموپولیتان شرکت کرد و مقام نخست این مسابقات را دریافت کرد. شبنم در تهران متولد شد، اما بعدها همراه همسرش به آمریکا و بعد ترکیه مهاجرت کرد.

{
  • بلاگری یک راه برای اشتراک گذاری دیدگاه‌ها، تجربیات و ایده‌های شخصی است که به این امکان می‌دهد تا افراد با دیگران ارتباط برقرار کنند و محتوای متنوعی را ارائه دهند.
  • با بررسی بلاگران مشابه در حوزه‌ی شما می‌توانید از تجربیات آن‌ها استفاده کنید و بهترین روش‌ها را در نظر بگیرید.
  • این دسته از بلاگرها که مخاطبینشان را بیشتر بانوان دربر می‌گیرند زندگی روزمره خود را در قالب استوری، پست و ولاگ به تصویر می‌کشند.
  • {
  • برندهای مختلف در حوزه پوشاک زنانه، لوازم خانه و مد می‌توانند با تبلیغ محصولاتشان در این پیج توجه افراد بیشتری را جلب کنند.
  • |}{
  • او زمانی که موضوع حرمسرا را مطرح کرد سرو صدای بسیاری را به وجود آورد و موجب شد تا مدیران اینستاگرام به دلیل اعتراضاتی که علیه او انجام شد، اکانت او را مسدود کنند.
  • |}{
  • این جدول شامل لیستی از بلاگرهای معروف ایرانی است که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.
  • |}
|}

مشهورترین ایرانی است که نه تنها در داخل کشور بلکه در سراسر دنیا شهرت دارد. او از دوران نوجوانی به این رشته علاقه داشت و حتی بخاطر اینکه بتواند لوازم آرایشی تولید کند رشته شیمی را در دانشگاه انتخاب کرد. پس از تحصیلات در یک سالن زیبایی استخدام شد و پس از آن کلیپ های خودآرایی خود را در شبکه های مجازی منتشر کرد و به شهرت فراوانی رسید. یکی دیگرا ز افرادی است که از اینستاگرام درامد کسب می کند و از این طریق توانسته درآمد زیادی را به جیب بزند. البته او نیز جنجال های بسیاری را تولید می کند تا نظر مخاطب را جذب کند که این ترفندها امروزه واضح و آشکار شده است.

او با تولید ویدیوهای آموزشی در حوزه آشپزی محبوبیت زیادی در میان ۳۳۸ هزار دنبال‌کننده به دست آورده است. تولیدکنندگان ابزارهای آشپزی با دستورهای غذایی ساده این بلاگر می‎توانند توجه مشتریان بیشتری را جذب کنند. با اشتراک‌گذاری زندگی روزمره خود به‌عنوان مادر، محتوای خانوادگی و دلگرم‌کننده‌ای ارائه می‌دهد.

هر چند که این بلاگر معروف تنها به تبلیغات محصولات دیگران اکتفا نکرده و در حال حاضر نیز گفته می شود که برندی را به نام خود به ثبت رسانده و از این طریق به درآمد زیادی دست یافته است. نگین عابدزاده هم جزو بلاگر های معروف ایرانی در حوزه سبک زندگی است. او در اینستاگرام مخاطبان بسیاری دارد و توانسته بدون حاشیه روزمرگی‌های خود، همسر و پسرش را به تصویر بکشد. نگین این روزها در زمینه خانه‌داری، آشپزی، مد و زیبایی تولید محتوا می‌کند و درآمد او از راه تبلیغات به دست می‌آید.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
معروفترین بلاگرها در هر شهر