معرفی جدیدترین بخاری برقی شیائومی 2023

شیائومی هیتر پایهای اینترنتی YUNMI PRO را عرضه کرد بنابراین حتی پس از استفاده طولانی مدت از آن، تغییر شکل قیم

توسط GISOOYEKHABAR در 15 بهمن 1401

شیائومی هیتر پایهای اینترنتی YUNMI PRO را عرضه کرد

هیتر هوشمندبنابراین حتی پس از استفاده طولانی مدت از آن، تغییر شکل قیمت هیتر شیائومی نمیدهد. این هیتر، مدت طولانیتری را به شما خدمت میکند و از دوام بیشتری برخوردار است. هیتر پایهای اینترنتی Yunmi Pro را میتوان آزادانه در محدوده دمای وسیعی از ۵-۳۵ درجه سانتیگراد، با دقت دمایی ۱± درجه سانتیگراد، تنظیم کرد تا نیازهای مختلف گرمایشی را برطرف سازد. همچنین از یک الگوریتم هوشمند دمای ثابت پشتیبانی میکند که به طور خودکار مطابق با دمای تنظیم شده و دمای محیط، قدرت گرمایش مطلوب را هماهنگ میسازد. بنابراین دمای داخل خانه نسبتاً ثابت باقی میماند و به اثر صرفه جویی در مصرف انرژی دست مییابد. میدانیم که در زمستان، خشک کردن لباسها برای مردم مشکل بزرگی است. هیتر پایهای Yunmi دارای یک قفسه خشک کن است که به کاربران این امکان را میدهد تا سریع لباسهای مرطوب را خشک کنند. همچنین دارای طراحی ساختاری ضد آب است و سطح ضد آب بودن آن تا IPX4 میرسد. علاوه بر این، هیتر Yunmi Pro از کنترل صدا پشتیبانی میکند. بنابراین میتوانید از دستورات صوتی برای تنظیم حالت گرمایشی آن استفاده کنید.

بررسی شده و تعویض می گردند. آسان‌تر است احتمالا فرض کنید|داستان واقعی پشت هیتر خانگی}

هیتر خانگیوقتی تاچ گوشی از کار می افتد و ایراد نرم افزاری در کار نیست، باید تاچ ال سی دی را مشترکا ترمیم یا تعویض کرد. تاچ یکی از بخش های نمایشگر است و به همین دلیل تعمیر تاچ ال سی دی گوشی شیائومی باهم انجام می شود. به دلایل مختلفی همچون فشار آمدن به گوشی، شکستن صفحه نمایش یا آبخوردگی این قطعه، ممکن است تاچ از کار بیفتد. تکنسین های تعمیر موبایل شیائومی در زودکمک، اول مطمئن می شوند که مشکل نرم افزاری وجود ندارد. پس از آن تاچ و ال سی دی گوشی را ترمیم کرده و یا در صورت نیاز، تعویض می کنند. البته اگر نمایشگر شکسته باشد، اساسا نمی توان تاچ را ترمیم کرد و راهی جز تعویض ال سی دی گوشی شیائومی وجود خرید بخاری برقی هوشمند شیائومی ندارد. یکی از اقدامات تخصصی که تیم تعمیرات موبایل شیائومی برای برطرف کردن مشکلات این دستگاه انجام می دهند، تعمیر هارد است. زمانی که گوشی مدام خاموش می شود، هنگام راه اندازی روی لوگو می ماند، اطلاعات آن پاک نمی شوند یا مدام هنگ می کند، احتمالا هارد آن آسیب دیده است. البته زودکمک به فکر دیتاهای شما هم هست و پس از تعمیر هارد موبایل شیائومی، اقدامات لازم برای بازیابی اطلاعات هم انجام می شوند. اگر برد گوشی شما آسیب دیده یا درست کار نکند، مشکلات بسیاری ایجاد می شود. ممکن است ال سی دی درست کار نکند، آنتن دهی ضعیف باشد، گوشی شارژ نشود، دوربین کار نکند و بسیاری مشکلات دیگر. به این دلیل که کانکتور قطعات و اجزای مهم گوشی روی برد قرار گرفته است و مین برد، به نوعی تمام عملکردهای موبایل را تحت کنترل خود دارد. بررسی شده و تعویض می گردند. در صورت سوختن برد هم این قطعه تعویض می شود تا عملکرد گوشی به حالت عادی بازگردد.

 

هیتر خانگیهیتر آب شیائومی، وسیله ای جهت گرم کردن و تصفیه آب است که با نصب شدن داخل کابینت آشپزخانه، می توانید آب را تا 6.6 لیتر ذخیره کند. آب ذخیره شده برای استفاده روزانه مانند شستن دست ها، ظروف، سبزیجات و غیره به کار می رود و کمک خوبی برای آب گرمن آشپزخانه است. توان خروجی این گرمکن آب برابر با 1500 وات، میزان خروجی آب گرم تا 63 درصد است. این هیتر با استفاده از تکنولوژی فوم مایع فشرده به کار رفته در یخچال و فریزر ساخته شده است و به طور موثر از کاهش گرما در برابر رسوب جلوگیری کرده و عایق بندی با کیفیتی دارد. این دستگاه دارای میله های منیزیم با خلوص بالا است که باعث می شود تا آبی با کمترین میزان رسوب تامین شود. و گرمایش اتوماتیک و طراحی اتوماتیک خاموش کردن پشتیبانی می کند. این هیتر آب داخل کابیتی شیائومی همچنین دارای ویژگی های ایمنی مانند حفاظت در برابر نشت، درجه حرارت بالا، فشار بالا و غیره نیز است.

آیا با هیتر شیائومی مشکل دارید؟ بیا حرف بزنیم

هیتر شیائومیبدیهی است که در فصل زمستان و با سرد شدن هوا وسایل گرمایشی از جمله مهمترین لوازم خانگی مورد نیاز است. برای گرم کردن محیط زندگی و محل کارتان از لوازم گرمایشی مختلفی میتوانید استفاده کنید یکی از این موارد هیتر و بخاری برقی است. هیتر برقی با توجه به ابعاد و انرژیای که تولید میکند قادر است یک اتاق، مغازه، حمام و محیطهای کوچک را گرم کنید. خرید هیتر برقی بیشتر به افرادی توصیه میشود که قصد استفاده از این دستگاه را در محیطهای کوچکتر دارند. تقسیمبندی میشود و به راحتی میتوانید بعد از بررسی مشخصات مدلهای مختلف کارایی هرکدام را در نظر بگیرید و مطابق با نیازتان خرید کنید. برخی از بخاری های برقی قابلیتهای متنوعتری دارند. برای مثال برخی از مدلها مجهز به ترموستات هستند و میتوانید وضعیت دما را شخصیسازی کنید. تایمر هم جزو این قابلیتهاست که امکان زمانبندی تولید گرما را به شما میدهد و حتی میتوانید مشخص کنید که در چه زمانی بخاری خاموش شود.

  • چراغ نشانگر وضعیت روشن
  • پدال روشن و خاموش
  • غذاخوری ها و سالن های متوسط و نسبتا بزرگ
  • تنظیمات حرارت: دارد
  • تلورانس دمایی این دستگاه در حد 2 درجه است
  • هیتر فن دار
  • بدنه فلزی مقاوم در برابر گرما

هیتر گازی فن دار انرژی مدل GH0618 با دارا بودن راندمان حرارتی 81 درصد، برای ایجاد گرمایش سریع و امن برای خانه و ویلا با متراژ 360 متر مکعب مناسب می باشد. در سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز، مشخصات فنی و مناسبترین قیمت هیتر انرژی با گارانتی اصلی، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند برای شما عزیزان ارائه گردیده است. هیتر گازی فن دار انرژی امکان کنترل عملکرد دودکش با سنسور فشار را دارا بوده و امکان تأمین هوای احتراق از بیرون با دودکش دوجداره را دارد. همچنین این هیتر گازی با تخلیه مطمئن دودها و گازهای ناشی از احتراق بوسیله اگزاست فن این اطمینان را به شما می دهد که با خیال راحت از آن در منزل و اتاق استفاده نمایید. فن کم صدا و مشعل in-shot که این هیتر دارد به عملکرد کم صدای این محصول کمک می کند. هیتر گازی انرژی مجهز به سنسور حدی جهت جلوگیری از افزایش بیش از حد مجاز دمای مبدل حرارتی است.

هیتر هوشمندبخاری برقی تابشی به فن دار شباهت زیادی دارد. در تابشی المنت وجود دارد همچنین گرما را بصورت مستقیم وارد میکند. در محیط اطراف المنت یک لایه شفاف، براق وجود دارد که گرمای المنت را به قسمت های مختلفی انعکاس میدهد. این محصول انرژی الکتریکی را به تابشی مبدل مینماید همچنین مصرف برق آن با سایز رابطه مستقیم دارد. بخاری و هیتر برقی تابشی بین 400 تا 800 وات انرژی مصرف میکند. بخاری و هیتر گازی محصولی است که با گاز کار میکند که از طرفداران زیادی برخوردار است. این محصول دارای ابعاد مختلف در بازار میباشد. پس شما باید با توجه به فضای خانه یا محل کار مدل مناسب را انتخاب نمایید. بعنوان مثال اگر محیط شما کوچک است از مدلهای کوچکتر استفاده نمایید. این نکته را در نظر داشته باشید هرچه بخاری و هیتر گازی بزرگتر باشد قدرت گرمایشی بیشتر نیز خواهد داشت. بخاری و هیتر گازی همانند زمینی دارای دو مدل دود کش دار یا بدون دودکش است.

همچنین از ایمنی بالایی برخوردار میباشد.

یکی از مهمترین ویژگی آن این است که زمانیکه سرمای هوا پایان یابد شما می توانید این دستگاه را جمع کنید ولی بخاریهایی که بر روی دیوار نصب شده و ثابتاند، این قابلیت را ندارند. در مقایسه بخاری زمینی و دیواری این نکته قابل توجه می باشد که بخاری دیواری فضای کمتری را اشغال میکند ولی از گرمای کمتری نسبت به زمینی برخوردار است. بخاری و هیتر بدون دودکش برای محیطی که در آن هوا جریان دارد بسیار کار آمد است بهتر است از این مدل برای فضاهای کاملا بسته استفاده نشود. زیرا اکسیژن موجود در هوا را میسوزاند سپس گاز دی اکسید کربن تولید میکند همین امر سبب میشود ایجاد گازگرفتگی گردد. بخاری و هیتر صنعتی منبع گرمایش بسیار بزرگی بوده که فضاهایی همچون مدرسه، سالن تئاتر، سینما، تالارها همچنین مساجد کارآمد میباشد. این مدل دارای فن بزرگی در بخش پشتی مبدل است که گرما، حرارت توسط باد به اطراف پخش میگردد. این دستگاه دارای امنیت بالایی است زیرا بطور اتوماتیک کار میکند لذا هیچ خطری در کار نمیباشد. فنهای تعبیه شده داخل دستگاه کاملا بیصدا همچنین هیچ نوع آلودگی صوتی ایجاد نمیکنند. بخاری و هیتر پاسیو دارای طرفداران زیاد بوده است. که نام دیگر آن بخاری چتری میباشد. این دستگاه در پنت هاوس، کافی شاپ، رستوران، آلاچیق و سایر فضاهای باز بسیار مناسب میباشد. از ویژگی بارز این محصول دمای بالای آن بوده است همچنین هیچ گونه اتلاف انرژی در این محصول وجود ندارد. چون سوخت مایع بصور مستقیم به انرژی حرارتی تبدیل می شود. همچنین از ایمنی بالایی برخوردار میباشد. خرید بخاری و هیتر با توجه به تنوع آن، برندهای موجود در بازار، میزان مصرف انرژی بسیار متغیر میباشد. قیمت بخاری برقی با ابعاد آن رابطه مستقیم دارد.

  • تولید هوای گرم کاملا پاک
  • دارای دمپرهای هوای خروجی قابل تنظیم
  • دارای سیستم کنترل و حفاظت الکتریکی کامل
  • هیتر بدون فن

امروزه هیتر یکی از سیستم های گرمایشی پرکاربرد و محبوبت جهت گرم کردن انواع محیط های خانگی ، صنعتی ، کارگاهی و… میباشد که در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و تولید میگردد که با توجه به ابعاد و متراژ محیط میتوان هر یک را انتخاب نمود. اما هیتر ها مصرف سوخت متفاوتی دارند برخی بصورت هیتر گازی و برخی برقی میباشند . هیتر ها در مدل ها و انواع مختلفی طراحی و تولید میشوند که هر کدام کاربرد های مختلفی دارند و میتوان در مناطق مختلفی استفاده نمود از جمله هیتر های تولید شده میتوان به هیتر گازی ، برقی ، گازوئیلی ، نفتی و… اشاره نمود. به هر دلیلی در مناطقی که سوخت مورد نیاز وجود نداشته باشد بتوان هیتر جایگزینی را با مصرف سوخت متفاوت استفاده کرد. همجنین حهت گرمایش سالن های گلخانه ای میتوان از هیتر گلخانه در این نوع سالن ها استفاده نمود. نوع دیگر از سیستم گرمایشی که در مکان های خاصی نظیر گلخانه ، سالن های کارگاهی و…

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن