جایی که آمریکایی ها تبدیل برای اخبار خود را در طول زمان از coronavirus?


در Allconnect ما کار به ارائه اطلاعات با کیفیت با سرمقاله صداقت. در حالی که این پست ممکن است ارائه می دهد و از ما نظرات خود ما هستند. در اینجا چگونه ما پول است.

پس از گسترش COVID-19 مردم شده اند مشتاق به درک آنچه در حال وقوع در طول pandemic, چگونه بهتر است برای محافظت از خود و آنچه که در آینده نگه می دارد. اما با چند “کارشناسان” عجله به خط مقدم برای اطلاع رسانی به توده ها و اطلاعات زیادی در گردش مصرف کنندگان پیدا کردن آن سخت تر از همیشه برای تشخیص چه چیزی واقعی و چه چیزی واقعیت و که در آن به نوبه خود برای قابل اعتماد اطلاعات است.

ما را به بررسی های اخیر و گذشته مطالعات انجام شده توسط مرکز تحقیقات پیو و رند برای شکستن که سیستم عامل مخاطبان اعتماد, چرا و عاطفی تاثیر این بیماری همه گیر تا به حال در مصرف ما را از اخبار.

اعتماد به منبع جدید متفاوت با سن و فرم

شاید جای تعجب نیست که کاربران بین سنین 18 تا 29 ساله هستند احتمال بیشتری برای اعتماد به اخبار موجود در رسانه های اجتماعی. اما شاید بیشتر غیر منتظره است که این اعتماد را کاهش می دهد همانطور که سن افزایش می یابد. کاربران 65+ هستند کمتر احتمال دارد به اعتماد به اخبار موجود در رسانه های اجتماعی که در تضاد با یافته های قبلی که سالمندان هستند احتمال بیشتری برای اعتماد آنلاین منابع اطلاعات غلط و کلاهبرداری است.

سالمندان همراه با کاربران 18-29 و 30-49 هستند احتمال بیشتری برای اعتماد به رسانه های محلی و ملی, مانند تلویزیون اخبار ایستگاه های رادیو و وقتی که می آید به دریافت اطلاعات. این اعتماد است که به احتمال زیاد به دست آورده از این باور عمومی است که تلویزیون و رادیو رسانه ها به موضوع دقیق تر محدودیت و بررسی قبل از انتشار اطلاعات به عنوان واقعی.

متاسفانه مصرف کنندگان نیز فقط به عنوان به احتمال زیاد به اعتماد به اطلاعات گسترش خانواده و دوستان آنها به عنوان منابع خبری مانند رادیو و تلویزیون. یک سال 2017 مطالعه انجام شده توسط رسانه ها بینش پروژه یافت که آمریکایی ها هستند احتمال بیشتری برای تمرکز بر اعتماد فرد به اشتراک گذاری اطلاعات و چشم پوشی از منبع خبری در دسترس نباشد.

شخص های این مقاله نیز تأثیر مستقیمی در مورد اینکه آیا یا نه کسی خواهد شد آن را به دوستان خود. منبع یا پدیدآورنده اطلاعات اغلب ثانویه به sharer.

اخبار خستگی رو به افزایش است

در حالی که صرف زمان بیشتری را در خانه بسیاری از آنها مصرف COVID-19-اخبار مرتبط در یک رای. این افزایش مصرف به چه منجر شد بسیاری از آنها خواستار “اخبار, خستگی” یک خستگی ناشی از 24/7 اخبار چرخه. پس از آن 70 درصد از بزرگسالان در نظر گرفته اند و یا به دنبال از طریق با یک استراحت از اخبار در قرنطینه.

بزرگسالان سنین 30-49 (به احتمال زیاد به پدر و مادر و یا شرکت کنندگان در نیروی کار) در حال تجربه ترین اخبار خستگی از کسانی که در نظر سنجی. و تقریبا نیمی از وای باور خود را به احساسی بدتر پس از مصرف اطلاعات در مورد کوروناویروس. این می تواند با توجه به این واقعیت است که یک سوم از آمریکایی ها بر این باورند که بودن اخبار منتشر شده توسط منابع مختلف غیر قابل اعتماد است.

رسانه های اجتماعی رشد می کند به عنوان یک منبع خبری در طول COVID-19

قبل از COVID-19 38 درصد آمریکایی ها گرفتن اخبار خود را از تلویزیون و 25 درصد از وب سایت های خبری مانند FOX News, ABC, سی ان ان و نیویورک تایمز. 22 درصد استفاده بیشتر از منابع سنتی مانند رادیو, اخبار و 15% نگاه به رسانه های اجتماعی برای به روز رسانی سریع.

در طول COVID-19 شیوع تقریبا هر خروجی اخبار کاهش یافته است در, استفاده, به جز برای رسانه های اجتماعی است که دیده می شود این افزایش با 15 تا 28 درصد پرش. این توزیع مجدد چشمگیری احتمالا می تواند نسبت به ضرورت به دریافت و توزیع اطلاعات در مورد ویروس.

که همان ضرورت است تا حد زیادی به سرزنش برای سیل خبر جعلی که همچنین به دنبال پس از این ویروس برای اولین بار به نظر می رسد در ایالات متحده

مردم گرسنه برای اطلاعات گرسنه برای اخلاص و هنگامی که وجود دارد عدم اجماع گرا اطلاعات و هنگامی که همه چیز در حال رقابت است و در مکان های عمومی که باعث ایجاد سردرگمی در میان مردم است.

Kasisomayajula Viswanath

گاهی اوقات ویروس مرتبط با اطلاعات غلط می تواند از یک به طور معمول قابل اعتماد منبع خبری مانند اخبار تلویزیون و یا یک وب سایت قابل اعتماد و حرکت به رسانه های اجتماعی که در آن مشکل تنها شدت و گسترش می یابد.

“اطلاعات غلط می تواند صادقانه اشتباه و یا نیت نیست به پرهیاهو و گمراه کردن مردم” Viswanath گفت.

صرف نظر کارشناسان باید کار اضافه کاری به سوراخ نادرست رسانه ها “اتاق اکو” که مخاطبان ممکن است قربانی به زمانی که سیاسی و شخصی تعصب به بازی می آیند.

کریستوفر Robichaud مدرس ارشد در اخلاق و سیاست عمومی در دانشگاه هاروارد کندی مدرسه می آموزد یک دوره “جهل دروغ گویم چیز بی معنی و فریب: ارزش حقیقت و دانش در دموکراسی” و تشبیه رسانه ها پیله به فرقه مانند تفکر است.

“این به اندازه کافی برای معرفی قطعات جدید از شواهد. شما باید برای شکستن از طریق استراتژی های خود را کاهش دهد که مقابله با شواهد و آن را بسیار سخت تر از چیزی که به انجام بیش از صرفا افشای مردم به دیدگاه های مختلف,” او می گوید.

سیستم عامل های محبوب مانند Facebook, Twitter, YouTube و باید تمام تلاش ها برای کاهش گسترش اطلاعات غلط اما روش خود را — که تمایل به تکیه به شدت در هوش مصنوعی به جای انسان مدیران — کمتر موثر است.

چگونه به نقطه جعلی منبع خبر

سفید کننده حمام دولت تجربی آزمایش نظریه ها و ماسک صورت کارت معافیت هستند فقط تعداد کمی از دیوانه COVID-19 افسانه گردش در اینترنت است. در اینجا چگونه شما می توانید نقطه جعلی سایت دفعه بعد شما ببینید یک ادعای عجیب و غریب.

  • چک کردن URL برای مشکوک غلط املائی و تغییرات از منابع معتبر است.
  • بررسی زمینه از جمله انتشار تاریخ و نقل قول مستقیم.
  • بخوانید گذشته ظالمانه کلیک کنید-طعمه سرفصل حتی اگر آن را به معنی دستکاری کل مقاله.
  • تایید داستان با منابع شما می توانید اعتماد و یا استفاده از واقعیت-چک کردن ابزار مانند politifact.org.

ما باید بیشتر در راه است که شما می توانید مطمئن شوید که شما باید حقایق خود را راست در هنگام مرور وب است. کسب اطلاعات بیشتر با ما شکست کامل در مورد چگونه شما می توانید نقطه جعلی اخبار و آنچه که انجام می شود برای جلوگیری از اطلاعات نادرست است.

Taylor Gadsden Taylor Gadsden

@allconnect

تیلور جانباز عضو Allconnect مطالب تیم و رهبری تعدادی از پروژه های, مهمترین تعطیلات ما tech راهنمای هدیه. در میان دیگر بالای قاچاق قطعات است بهترین… ادامه مطلب

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im