آنچه شما موافقت خود را هنگامی که شما با کلیک بر روی “موافق” در خانه هوشمند حریم خصوصی قرارداد

“آیا کسی در واقع خواندن این چیزها؟”

این سوالی است که بالا میآید به میلیون ها نفر از سران هر زمان ما با ارائه بی پایان قرارداد خدمات قبل از اسکرول به پایین و کورکورانه کلیک کردن بر روی “موافقم.”

این وضعیت به خصوص آشنا به هر کسی که تا به حال خریداری یک خانه هوشمند دستگاه یک شماره که هر روز در حال رشد. تا سال 2022 حدود 63 میلیون خانه در آمریکا در نظر گرفته خواهد شد “هوشمند” با همه چیز از AI-صفحه لامپ به مفت دوربین.

و با هر یک از این دستگاه ها می آید یک کوه قرارداد. اگر شما خرید یکی از گوگل ترموستات آشیانه مثلا شما باید به توافق برسند به یک “سیاست حفظ حریم خصوصی” یک “شرایط استفاده از خدمات” و “پایان توافقنامه مجوز کاربر” هر یک در حال اجرا ده ها تن از صفحات مجازی.

پس آیا هر کسی که در واقع خواندن این چیزها ؟

یک تجزیه و تحلیل دقیق از دانشگاه لندن محققان دریافتند که مشتریان به دنبال پیوستن به لانه خانه هوشمند اکوسیستم — با تمام برنامه ها و دستگاه هایی که مستلزم — نیاز به بررسی نزدیک به 1000 قرارداد.

در حالی که بسیاری از کاربران احتمالا نمی خواهید از طریق این قراردادها با شانه دندان خوب, بسیاری از ما به نظر می رسد باید انتظار بدترین. در یک نظر سنجی از مردم در ایالات متحده و کانادا و ژاپن و استرالیا و فرانسه و انگلستان و 63 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که پیدا کردن دستگاه های متصل “وحشت زده” و 75% گفت: آنها نگران اطلاعات خود را در حال استفاده بدون اجازه آنها. گفت: تنها 28 درصد گفت: این نگرانی را به جلوگیری از آنها را از خرید یک خانه هوشمند دستگاه.

با بسیار بی اعتمادی و عدم اطمینان در اطراف چه این محصولات هستند مجاز به انجام ما pored از طریق تحقیقات برای پیدا کردن آنچه شما در واقع موافقت خود را هنگامی که شما با استفاده از یک دستگاه هوشمند.

اکثر دستیاران دیجیتال اجازه می دهد تا ضبط صدا

یکی از پر استفاده ترین ویژگی های خانه هوشمند دستگاه توانایی کنترل آنها را تنها با استفاده از صدای خود را. ترین اینترنت اشیاء (IoT) محصولات یا استفاده از گوگل دستیار الکسا یا سیری برای صدای خود را کنترل کنید. همه آنها باید سیاست های مختلف در خود قرارداد و علل مختلف برای نگرانی است.

گوگل دستیار

گوگل دریافت یک موج از مطبوعات بد در تابستان گذشته زمانی که از آن گزارش شد که پیمانکاران برای شرکت به گوش دادن به ضبط های ساخته شده از گوگل دستیار. از هزاران ضبط گزارش, 153 نباید ثبت شده در همه, به عنوان فرمان “OK Google” هرگز استفاده می شود. پس از این گزارش گوگل تایید کرد که “زبان کارشناسان” گوش دادن به حدود 0.2 درصد از ضبط ساخته شده به منظور درک بهتر صداهای مختلف زبان و گویش.

در نهایت واکنش منفی موجب گوگل برای تنظیم سیاست خود را. ذخیره سازی صدای ضبط شده است و دیگر تنظیمات پیش فرض; کاربران در حال حاضر باید به صراحت انتخاب کردن در. که گفت: انتخاب کردن در هنوز هم می تواند تا حدودی گیج کننده در مورد آنچه شما در واقع اجازه می دهد. “شما می توانید تصمیم بگیرید که به صرفه جویی های صوتی خود را به گوگل سخنرانی محصولات بیشتر برای شما مفید و بهتر برای همه” گوگل می گوید.

در سیل از قرارداد که نیاز به یک “توافق” هنگامی که شما در تنظیم یک خانه هوشمند دستگاه می توان آن را آسان برای براق بیش از این قطعه مهم از اطلاعات است. اگر صدای ضبط شده در یک نگرانی خاصی را برای شما به یک نگاه دقیق تر به هر گونه توافق که ذکر صوتی یا گوگل دستیار. شما همچنین می توانید بررسی کنید که چه چیزی را ذخیره شده از حساب خود را در اینجا.

الکسا

مانند گوگل و آمازون الکسا قرار گرفت در زیر میکروسکوپ در تابستان گذشته زمانی که نامه ای به سناتور. کریس Coons (د-د) منتشر شد به سنا وب سایت. “ما حفظ مشتریان صدای ضبط شده و رونوشت تا زمانی که مشتری بخواهد به حذف آنها آن را بار خوانده شده. اما CNET گزارش داد که متن متن صدای تعاملات باقی می ماند در آمازون سیستم حتی پس از حذف کاربر های صوتی ضبط.

در اینجا چیزی است که الکسا شرایط استفاده-از-خدمات قرارداد می گوید: “الکسا جریان های صوتی به ابر هنگامی که شما ارتباط برقرار کردن با الکسا. آمازون فرآیندها و حفظ خود را در الکسا تعاملات مانند صدای شما ورودی های لیست پخش موسیقی و الکسا شما به انجام و لیست خرید, در, ابر, ارائه, شخصی و بهبود خدمات ما است.”

این ضبط قرار است به تنها ضربه در زمانی که شما می گویند “الکسا” اما این همیشه مورد نیست. در یک آزمایش انجام شده توسط دانشگاه, محققان, بازی سه audiobooks و نه قسمت از Gilmore Girls (شناخته شده برای آن به سرعت گام dialogue) در مقابل چندین آمازون دستگاه. این تیم ثبت شده 10 “false بیدار” در طول Gilmore Girls ماراتن و 63 در طول ساعت 21 از کتاب های صوتی. ترکیب کلمه نزدیک به “الکسا” مانند “این در واقع” و “من می خواهم” کافی بود به ماشه ضبط شده است.

بر خلاف گوگل دستیار شما قادر به انتخاب کردن از صدای ضبط شده به طور کامل با Alexa; شما فقط می توانید آنها را پس از آنها ساخته شده است. (برو به https://www.amazon.com/alexaprivacysettings برای نظارت بر خود را ضبط کنید.)

سیری

اپل مدت زیادی است شناخته شده به عنوان فن آوری شرکت با بهترین سابقه در مسائل مربوط به حریم خصوصی اما آن نبوده است سیستم ایمنی بدن به موشکافی بیش از آن صدای ضبط شیوه های. در ژوئن 2019 نگهبان گزارش بخش کوچکی از سیری ضبط دادهها برای بهبود دیکته ویژگی های که تا به حال فاش شده است در اپل حریم خصوصی در اسناد و مدارک.

در پاسخ اپل تصمیم به دیگر حفظ ضبط صدا به طور پیش فرض. به جای متن رونوشت می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به بهبود محصول است. (کاربران اپل هنوز هم می توانید انتخاب کردن در به ضبط صدا برای کمک به بهبود سیری.)

که در آن داده ها می گذرد ؟

در حالی که این شرکت ها معمولا ادعا می کنند که داده های جمع آوری روش استفاده می شود در درجه اول برای بهبود محصولات خود را وجود دارد نصب شواهد که این واقعا درست است. آن را فقط به دستگاه های IoT یا. در یک مطالعه از 36 برتر نرم افزار برای افسردگی و ترک سیگار, 29 ارسال داده ها به خدمات ارائه شده توسط Facebook یا Google, اما تنها 12 افشا می شود این عمل در سیاست حفظ حریم خصوصی.

این داده ها از خانه هوشمند دستگاه را می توان حساس در راه است که احساس منحصر به فرد مهاجم به عنوان آن را می توانید چیزهایی مانند مکالمات شخصی و یا معیارهای سلامت.

در یک همکاری مشترک بین دانشگاه و کالج امپریال لندن محققان پر یک اتاق با 81 مشترک خانه های هوشمند و دستگاه های انجام شده 34,586 آزمایش برای دیدن چگونه داده بود که جمع آوری و به اشتراک گذاشته.

این IoT آزمایشگاه در شمال شرقی پیکربندی شد مانند یک آپارتمان استودیو است که شامل تعدادی از خانه های هوشمند دستگاه های.

چیزی که آنها پیدا بود که خیلی چشم باز. هفتاد و دو نفر از 81 دستگاه های به اشتراک گذاشته شده اطلاعات با اشخاص ثالث که هیچ ربطی به تولید کننده اصلی. چه چیزی بیشتر “تمام دستگاه های افشای اطلاعات به eavesdroppers از طریق حداقل یک متن جریان است.”

“در محیط خانه شما واقعا نمی باید که کنترل بسیار بیش از حریم خصوصی خود را با دستگاه های IoT. بزرگترین عنصر کنترل تصمیم گیری آنچه که دستگاه شما را در خانه خود و بررسی صلاحیت آنها را برای همیشه شیوه های حفظ حریم خصوصی. آن اغلب دشوار است برای پیدا کردن این اطلاعات برای دستگاه های مصرف کننده و آن را به حساب در هر نوع تصمیم گیری خرید.” — فلوریان Schaub دانشگاه میشیگان دانشکده اطلاعات

آن را ترکیبی از فروش خود را داده و بی دقتی با آن است. این اطلاعات فوق العاده ارزشمندی را به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد آنها را برای ایجاد جزئیات پروفایل کاربران بر اساس آنها چگونه ارتباط برقرار کردن با دستگاه های متصل. اگر شما تا کنون فکر که چرا شما ببینید ترسناک prescient تبلیغات برای محصولات شما هرگز به مرور آنلاین به همین دلیل است.

کدام مارک را بهترین سیاست حفظ حریم خصوصی?

البته برخی از شرکت ها بهتر سوابق بیش از دیگران وقتی که می آید به حریم خصوصی. حس مشترک, یک سازمان غیر انتفاعی است که به ترویج امن استفاده از فناوری برای کودکان, ارزیابی تولید کنندگان و حریم خصوصی عواملی مانند جمع آوری داده ها و امنیت است. بر اساس تحقیقات گسترده سیری تنها دستیار صوتی که یک نمره عبور.

همانطور که برای ده ها تن از کوچکتر IoT مارک های خود را پیدا مواضع خاص در مسائل مربوط به حریم خصوصی مقادیر به یک کار تمام وقت است. محققان در دانشگاه ایندیانا بررسی سیاست حفظ حریم خصوصی از 13 محبوب خانه هوشمند شرکت ها و درجه بندی آنها را در هر یک از 10 نقطه موضوع. نمره از 10 به این معنی بود که “هیچ داده ای است که تا کنون جمع آوری شده در مورد سایت و دستگاه های” در حالی که نمره صفر به معنای این است که وجود ندارد حتی یک سیاست حفظ حریم خصوصی یافت می شود.

هیچ شرکت را به ثمر رساند بالاتر از پنج تعریف شده توسط محققان به عنوان “اجازه می دهد تا برای انتخاب کردن گزینه اما نیاز به تماس مستقیم با شرکت” و یا “اجازه می دهد تا جزئی انتخاب کردن از صفحه اصلی اطلاعات است.” به عبارت دیگر آنها پیدا نشده هر شرکت است که تا به حال ساخته شده, حریم خصوصی در اولویت است.

خط پایین

فقط به خاطر خانه های هوشمند, دستگاه افزایش نگرانی های حریم خصوصی معنا نیست که شما باید چشم پوشی از آنها در دسترس نباشد. این محصولات دارای پتانسیل صرفه جویی در مقدار زیادی از وقت و انرژی و پول و آنها به خوبی به ارزش نگاه برای بسیاری از مردم است.

اما این مهم است که به در خود را با چشمان باز. شما احتمالا باید برخی از سازش بدون توجه به آنچه شما با نام تجاری را انتخاب کنید, اما دانستن آنچه به نگاه کردن به شما می دهد صلح از ذهن در خانه خود را.

برای اطلاعات بیشتر در مورد خانه های هوشمند دستگاه ها و حریم خصوصی, نشانه, منابع ما مرکز صفحه و follow us on Facebook و توییتر.

فروشگاه اینترنتی طرح

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>