با استفاده از آمازون محصول عکاسی برای ایجاد نام تجاری شما و رشد فروش

عکس محصول هستند چگونه خریداران ارتباط برقرار کردن با نام تجاری خود را در آمازون است. مشاهده عکس است که چگونه آنها را لمس و احساس می کنید محصول خود را و چگونه آنها را مشاهده و آن را از زوایای مختلف و چگونه آنها آن را ببینید در حال استفاده است.

عکس های انتقال خود را با نام تجاری با کیفیت و ارزش ها. آنها گرفتن یک خریدار توجه ایجاد علاقه و رانندگی خرید عطف است که خریداران خود را با نام تجاری جدیدترین مشتری.

این مقاله به شما نشان دهد چگونه به ترویج نام تجاری شما و محصولات از طریق بهینه سازی آمازون محصول عکاسی. شما باید یاد بگیرند که اسرار پشت ایجاد فوتی و فوری, فهرست عکس های خود را برای افزایش تبدیل و نشان دادن نام تجاری خود را.

مشاهده Top آمازون فروش ابزار

به همین دلیل است که محصول عکاسی بسیار مهم در آمازون ؟

عکس های اکثریت از تجربه یک محصول هنگامی که شما خرید آنلاین. عکس با کیفیت بالا تفاوت زیادی در ادراک مصرف کننده از محصول و نام تجاری خود را و تبدیل به فروش.

هنگامی که یک خریدار به فروشگاه آنها می توانید انتخاب کنید تا یک محصول آن را به چرخش در اطراف و بهم زدن آن است. زمانی که محصول آنلاین است که آنها نمی تواند انجام دهد هر یک از آن. خود را با نام تجاری است که توسط آن عکس, و این است که چگونه یک خریدار تجارب آنچه شما می خواهید آنها را به احساس.

عکاسی چیزی است که مبادرت به فروش محصول در آمازون است. فقط نگاهی به شماره های:

  • متوسط خریداران بار خوانده شده تنها 20 درصد از کلمات در یک صفحه وب را نمایش هر تصویر محصول.
  • 63 درصد از مصرف کنندگان می گویند محصول تصاویر بیشتر برای آنها مهم تر از توصیف.
  • 53 درصد از مصرف کنندگان می گویند محصول تصاویر بیشتر برای آنها مهم تر از رتبه بندی و یا بررسی.

زمانی که به کسی است که پیمایش از طریق نتایج جستجو در آمازون, آنها در حال رفتن به با کلیک بر روی تصویر که واقعا منازعه آنها. تصویر اصلی است بنابراین بسیار مهم است زیرا آن را آغاز خریدار تجربه از محصول خود را.

در خلاصه گرفتن تصاویر محصول خود را حق به شما یک مزیت بزرگ بیش از رقابت است.

چگونه بسیاری از عکس محصول باید من در لیست من?

هدف از تصاویر محصول برای افزایش نرخ تبدیل خود را در آمازون است. این بهترین زمانی با استفاده از هر محصول عکس برای پاسخ به سوالات مشتری و متقاعد کردن آنها برای خرید.

شما مجاز به ارسال حداکثر هشت, تصاویر هر محصول آسین و این نیز ایده آل شماره ای که اجازه می دهد تا شما را به انتقال مقدار زیادی از اطلاعات را به خریداران.

محصول اصلی تصویر کاملا محدود – آن را باید تنها نشان می دهد این محصول در یک پس زمینه سفید و همچنین نیاز به تلفن همراه دوستانه برای مشاهده بر روی صفحه نمایش کوچکتر است. بنابراین ثانویه تصاویر مهم و حیاتی برای کمک به تسهیل فرایند خرید.

چه نوع از محصول عکاسی بهترین کار در آمازون ؟

وجود دارد بسیاری از راه های مختلف شما می توانید عکس محصولات خود را به نشان می دهد که آنها چه هستند و چه ویژگی های آنها اطلاعات کلیدی از قبیل ابعاد و مواد چگونه آنها استفاده می شود و برای پاسخ به پرسش های رایج است که خریداران را.

نوع اصلی از تصاویر است که کار بسیار خوبی برای محصولات در آمازون:

  1. فهرست اصلی عکس (اجباری!)
  2. یک تصویر برای برقراری ارتباط از مزایای این محصول است.
  3. یک تصویر است که صفحه نمایش های کلیدی ویژگی های محصول.
  4. دادهنمایی به برجسته اطلاعات مهم و یا توضیح استفاده است.
  5. یک تصویر که نشان می دهد اندازه محصول.
  6. یک عکس برای نشان دادن محصول در حال استفاده است.
  7. یک “شیوه زندگی” عکس برای نشان دادن محصول در واقع بینانه تنظیم کنید.
  8. یک عکس از بسته بندی جزئیات بیشتر.

نیز وجود دارد بسیاری از انواع دیگر جایگزین عکس های شما باید در نظر بگیرید و بسته به نوع محصول شما فروش است. این خدمات عبارتند از:

  1. نمای نزدیک عکس از پشت و یا کنار محصول به عنوان مثال برای نشان دادن ورودی های مختلف بنادر در آیتم های الکترونیکی.
  2. این برچسب اطلاعات تغذیه ای بهداشتی و مکمل های غذایی.
  3. زوایای مختلف از این محصول برای پوشاک, تزئینی و یا اقلام هدیه.

چگونه باید استفاده کنم اصلی محصول آمازون عکس ؟

این مهم ترین عکس. باید آن را براق انفرادی تصویر از محصول مجموعه ای در یک پس زمینه سفید تمیز.

این تصویری است که مصرف کنندگان در جستجوی. قوی اصلی لیست عکس را کلیک بیشتر و تبدیل و فروش بالاتر.

2. Main listing photo example

این نوع از تصویر شما را تقویت نام تجاری و محصول خود را بیشتر قابل تشخیص به مشتریان. تصویر اصلی نیز باید تلفن همراه بهینه سازی شده برای اطمینان از حداکثر تبدیل در تمام اندازه صفحه نمایش.

چه بهترین راه برای نشان دادن ویژگی های محصول ،

شما می توانید با استفاده از یک infographic, از جلو عکس یا متن و تصویر به نمایش کلید محصول ویژگی های.

برای مثال این تصویر توضیح می دهد که چگونه هر یک از ویژگی های محصول را فراهم می کند به نفع مشتری می باشد.

متن و تماس استراحتی اجازه می دهد برای پاک کردن شناسایی از آنچه مصرف کننده دریافت خواهد کرد با این محصول. این تصویر همچنین می توانید آدرس بالقوه سوال یا نگرانی است که می تواند بوجود می آیند.

Infographic می توانید با استفاده از آیکون ها و تایپوگرافی متحرک به برقراری ارتباط اطلاعات مهم دستورالعمل و یا کلید های اضافی ویژگی های محصول:

4. Infographic example

هر زمان که ممکن است این اطلاعات باید به وضوح شناسایی سود از استفاده از این محصول را به خریدار نه تنها نشان می دهد ویژگی های.

بهترین راه برای نشان دادن این حجم از محصول ؟

برای نشان دادن اندازه محصول خود آن را در برابر یک شی شناخته شده و یا بخشی از بدن با ابعاد خاص. به عنوان مثال:

5. Scale image example

این تصویر اجازه می دهد تا خریداران برای تجسم اندازه محصول خود را. ارائه این دیدگاه کمک می کند تا خریداران را راحت احساس می کنید که آنها در حال خرید مورد مناسب برای نیازهای خود و آنچه آنها دریافت خواهد شد مطابقت با انتظارات خود را. خریداران نمی خواهم شگفتی و ممکن است ترک بررسی منفی اگر محصول متفاوت از آنچه آنها تصور است.

برای اضافه کردن وضوح برای محصولات که در آن دقیق اندازه مهم است که شما می توانید با ارائه ابعاد سوار بر روی یک عکس. با این حال, آن است که اغلب مهم برای نشان دادن مقیاس به عنوان به خوبی به عنوان بسیاری از خریداران را به یک خط کش به درک دقیقا چه ابعاد به مقدار در زندگی واقعی است.

آنچه در مورد عکس های من نمایش محصول استفاده می کنید ؟

هنگامی که شما را به آن مردم به دنبال محصول خود عکس می خواهید برای دیدن چگونه محصول خود را به حل مشکل خود و دریافت پاسخ به سوالات آنها در مورد محصول خود را.

مطمئن شوید که برای نشان دادن به مردم در تعامل با محصول خود را در راه مثبت. نشان دادن چهره افراد زمانی که ممکن است نه فقط نقاط بدن. این کمک می کند تا خریداران را بیشتر شخصی و اتصال به یک محصول است. به عنوان مثال:

6. Product in use example

نمایش معمولی و کاربردهای آن مشکلات حل شود با محصول خود را. شما همچنین می توانید عکس های که در آن ویژگی های محصول خاص استفاده می شود به وضوح نشان می دهد سود که از ویژگی های.

چگونه باید استفاده کنم شیوه زندگی, عکس در آمازون لیست?

شیوه زندگی, عکس و اجازه می دهد تا مشتری به تصویر خود را با آیتم های خود را. محصول لزوما در استفاده از, اما آن را می توان در یک محیط که در آن به طور معمول یافت می شود.

7. Lifestyle photo example

از نظر داستان که تصاویر خود را در حال گفتن. یک محصول مثل یکی بالا به سادگی می توان نشان داده شده در یک براق, مدرن, میز آویزان نشان می دهد که این نوع از محصول است که در پایان ، این کمک می کند تا ارتباط محصول با محیط زیست است که هدف خود را خریداران آرزوی داشتن.

اگر آن را یک محصول است که به بازار عرضه شده در سهولت استفاده از آن شاید نشان دادن یک فرد مسن با محصول خود را که انتقال پیام بهترین. اگر محصول برای سگ, نشان می دهد تعامل بین مالک و خوشحال حیوان خانگی.

نه تنها شما گفتن داستان خود محصول آن نیز داستان خود را با نام تجاری. چه مجموعه با نام تجاری خود را از هم جدا ؟ چه منحصر به فرد آن است ارزش? مطمئن شوید که به در نظر گرفتن این نوع عکس ها ایجاد کنید برای هر محصول و نمایش آن در هر عکس.

گاهی اوقات بسته بندی خود را بخشی از کل تجربه خرید. این می تواند به ویژه برای هدیه, که در آن برداشت اول بسیار مهم است و unboxing است هیجان انگیز ترین بخش از دریافت محصول!

این اجازه می دهد تا مشتری برای دیدن تمام عناصر این محصول و آن را بسته بندی و کمک می کند تا به ساخت اعتماد به نام تجاری خود را. همانطور که با نشان دادن اندازه محصول آنها را مانند دانستن دقیقا چه شما در حال ارائه و چه انتظار هنگامی که جعبه می رسد.

چه قوانین را برای اصلی محصول آمازون عکس ؟

به عنوان با تقریبا هر چیز دیگری در آمازون فروشنده سیستم محتوای آمازون دارای دستورالعمل های دقیق برای تصاویر ارسال شده به لیست.

آمازون روشن را فراهم می کند مورد نیاز با قوانین اضافی برای فهرست اصلی عکس. این است که به دلیل اهمیت تصویر اصلی در جستجو و بر روی تلفن همراه.

در اینجا خلاصه ای از الزامات مورد نیاز برای تصویر اصلی:

آیا

  1. شما باید عکس محصول خود را در یک پس زمینه سفید.
  2. این محصول باید با 85% یا بیشتر از تصویر زمینه.
  3. تصاویر نباید تار pixelated باید لبه های ناهموار ممکن میکند یا بریدن توسط یک قاب لبه.
  4. تصاویر باید با دقت نشان دهنده این محصول است که به فروش می رسد.
  5. تصاویر باید نشان دهد تنها این محصول است که برای فروش در خارج از بسته بندی خود را.

نبایدها

  1. نقاشی یا تصاویر امکان پذیر نیست. بسیاری از فروشندگان با استفاده از تفاسیر 3D با موفقیت اما صرفا صحبت کردن این سقوط خارج از قوانین است.
  2. عکس باید نشان نمی دهد لوازم جانبی و یا غرفه های است که می تواند اشتباه خریداران.
  3. عکس نباید شامل گرافیک, متن, آرم و متن و یا معرفی کردن تصاویر اضافه شده به تصویر.
  4. عکس باید نشان نمی دهد دیدگاه های مختلف از محصول.
  5. پوشاک نباید داده شود قابل مشاهده مانکن به جز جوراب یا جوراب.
  6. این محصول نباید در یک پس زمینه رنگی و یا در تنظیمات (یک شیوه زندگی تصویر).

ویژگی های دستورالعمل عکس

به عنوان شما ممکن است انتظار آمازون بسیار خاص در مورد ویژگی های استاندارد از تصاویر محصول خود را به عنوان به خوبی.

در اینجا کلید مورد نیاز به شرح زیر است:

  • TIFF (.tif/.tiff), JPEG (.jpeg/.jpg) GIF (.gif) و PNG (.png) فرمت. JPEG است توصیه می شود.
  • ابعاد تصویر حداقل 1000 x 1000 پیکسل.
  • کانونی یا حالت رنگ CMYK.
  • نام فایل باید شامل محصول شناسه (آمازون, ASIN, 13 رقمی ISBN EAN آذر و یا UPC) به دنبال یک دوره و مناسب فرمت فایل. به عنوان مثال: B000123456.jpg یا 0237425673485.tif.

وجود دارد هر گونه الزامات خاص برای لباس ؟

اگر شما یک لباس یا پوشاک با نام تجاری وجود دارد یکی دیگر از مجموعه ای از قوانین است که اعمال می شود. نکات کلیدی عبارتند از:

  • زنان و لباس مردان باید عکس را در یک مدل و یا تخت می باشد.
  • زنان و مردان لوازم جانبی باید عکس تخت از جمله شال و کمربند و کلاه و روابط سرد و آب و لوازم جانبی.
  • همه بچه ها و موارد کودک باید عکس تخت و نه در یک مدل.
  • تصاویر صمیمی پوشاک لباس زیر زنانه و لباس شنا محصولات ممکن است صریح یا زشت و ناپسند.

شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد استاندارد برای لباس عکس در اینجا.

چگونه می توانم شما ها عکس محصول آمازون?

شما می توانید اضافه کردن محصول عکس های خود را به لیست خود را از طریق فروشنده مرکزی حساب زیر هر لیست محصول. در اینجا روش برای آماده سازی و اضافه کردن تصاویر.

  1. پیدا کردن محصول شما می خواهید برای آپلود تصویر برای.
  2. با کلیک بر روی تصاویر تب.
  3. تحت اصلی روی انتخاب فایل کلیک کنید.
  4. اگر شما ثانویه عکس ها آنها را با استفاده از جعبه زیر تصویر اصلی.

اگر شما با استفاده از موجودی فایل را مشخص کنید محصول آدرس تصویر در موجودی پرونده.

توجه: آپلود یک تصویر را تضمین نمی کند که از آن خواهد شد نمایش داده شده در صفحه جزئیات محصول و یا صفحات جستجو. آمازون با استفاده از خود تصویر الگوریتم رتبه بندی به تصمیم می گیرید که تصاویر را نشان می دهد.

من باید یک حرفه ای استخدام عکاس محصول?

شما همیشه می خواهید برای دریافت بالاترین کیفیت ممکن در تصاویر برای لیست خود اضافه کنید. به منظور انجام این کار شما باید دو گزینه: استخدام عکاس و یا تصاویر خود را.

با کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت مصرف کننده دوربین گرفتن عکس های خود را تبدیل به قابل دسترس بیشتر از گزینه — به خصوص اگر شما فقط با شروع کردن و یا در بودجه تنگ است. اما گرفتن عکس های بزرگ یک مهارت است و اکثر مردم لازم نیست که دانش و تجهیزات و یا تجربه برای دریافت عکس بزرگ در هر زمان.

برای آمازون مارک ها و برچسب های خصوصی فروشندگان, بهترین روش اقدام به سرمایه گذاری در حرفه ای-محصول درجه عکاسی. شما می خواهید به خود را با نام تجاری و محصولات خود را نشان داده و در بالاترین سطح ممکن است.

یک سرمایه گذاری خوب در عکاسی خواهد پرداخت هزینه برای خود در افزایش فروش بیش از زمان. کیفیت عکس های خود را با نام تجاری را از راه مجازی و ارتباط با خریداران و اتصال ارزشمند است در دراز مدت موفقیت کسب و کار شما.

که عکس محصول را بهترین کار برای من آمازون لیست?

هنگامی که شما شروع به فکر کردن خلاقانه در مورد همه تصاویر مختلف شما می توانید برای ایجاد محصولات خود را به شما خواهد شد به زودی تولید بیش از هشت ایده های عکس.

به طوری که نوع عکاسی باید شما با استفاده از برای هر محصول برای به دست آوردن بهترین نتایج در آمازون ؟ وجود دارد هیچ پاسخ روشنی به آن دیگر نسبت به آزمون.

به عنوان اولین سطح از تست شما می توانید نسخه قابل چاپ کردن عکس های خود و دریافت بازخورد از همکاران و دوستان و خانواده و شاید باشگاه محلی و یا گروه های که مربوط به محصول خود را.

آیا فقط می گویند: “آیا این خوب است؟”, اما از آنها بخواهید آنچه آنها می خواهم به می دانم که اگر آنها به دنبال به خرید یک محصول شبیه به این. آنها قادر به پاسخ به پرسش های خود را توسط به دنبال در انتخاب عکس ؟ می توانید آنها پاسخ آنها را هر چه سریعتر و یا با وضوح بیشتر اگر شما آنها را به مجموعه های مختلف از عکس ها ؟

شما می توانید عکس های خود را زندگی می کنند مثال با استفاده از یک تقسیم-تست برنامه مانند Splitly. یکی دیگر از گزینه است که به صورت دستی تغییر تصاویر و نظارت بر معیارهای برای پیدا کردن بهترین ترکیب.

چگونه می توانم فعال کردن زوم تصویر برای محصول آمازون عکس ؟

همانطور که قبلا ذکر شد تصاویر محصول خود را یک مشتری مجازی جایگزین برای جسمی دست زدن به محصول. به این ترتیب, شما می خواهید مطمئن شوید که تصاویر zoomable بنابراین خریداران می توانید از جزئیات خوب است.

تصاویر نیاز به حداقل 1000px یا بزرگتر برای فعال کردن قابلیت زوم. به مشتریان خود امکان زوم بر روی عکس های خود را افزایش می دهد اعتماد به نفس در کیفیت محصولات خود را.

چرا محصول عکاسی را از جمله تفاوت در آمازون ؟

محصول عکاسی عنصر کلیدی جدا کردن لیست خود را از رقبای خود است. این یک راه برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان خود در ویترین ویژگی های محصول خود را و منافع و داستان خود را با نام تجاری.

عکس با کیفیت بالا خواهد جلب توجه خریداران و در نهایت افزایش تبدیل. آنها یک سرمایه گذاری ارزشمند برای آمازون مارک های که می خواهید برای ایجاد یک لبه در رده خود. که نمی خواهند ؟

با تشکر از شما به Outlinematic برای ارائه مثال عکس های مورد استفاده در این مقاله است. Outlinematic فراهم می کند عکاسی و طراحی خدمات برای فروشندگان آمازون از جمله بسته بندی, طراحی, طراحی لوگو, infographics, A+, محتوا, محصول درج و کتاب های الکترونیکی.

مشاهده Top آمازون فروش ابزار

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>