چگونه به فروش در آمازون نخست: 3 راه برای به دست آوردن نخست نشان

برای آمازون فروشندگان علاقه مند به درگیر شدن با یک مشتری اختصاص داده شده پایه آمازون نخست راه را برای فروش. آمازون اشتراک حق بیمه خدمات به بیش از 112 میلیون عضو از جمله 51.3 درصد از خانواده های ایالات متحده.

برای بسیاری از دسته بندی محصولات, محصولات با نخست نشان فروش خیلی بیشتر. نخست نشان دهنده اعتماد به مشتریان در آمازون مراقبت از آنها خود را با نام تجاری و محصول خود را. در واقع بسیاری از اعضای نخست را تنها در خرید محصولات است که نخست نشان.

چگونه انجام شما فروش در آمازون نخست و استفاده از این پدیده به رشد فروش خود را?

این تصور غلط رایج است که با استفاده از FBA (انجام شده توسط آمازون) است و تنها راه برای کسب نخست نشان – اما آن را در واقع یکی از سه راه به آن را دریافت. ما در حال رفتن به شکستن سه راه مختلف برای فروش در نخست چگونه هر یک از آثار مثبت و منفی خود را و چگونه به انتخاب روش مناسب برای کسب و کار شما.

مشاهده Top آمازون فروش ابزار

چرا فروش در آمازون نخست?

فروش در آمازون نخست دارای مزایای قابل توجهی است. شواهد نشان می دهد که نخست محصولات دریافت رتبه بالاتر در جستجو از غیر نخست محصولات. این بسیار مهم است برای خصوصی برچسب فروشندگان که اغلب رقابت در برابر تعدادی از محصولات مشابه است که در حال حاضر نخست نشان خواهد بود در یک نقطه ضعف اگر آنها یک فرد.

برای محصولات با بیش از یک فروشنده نخست فراهم می کند یک مزیت بیش از رقبای برای برنده شدن در خرید جعبه. آن است که نه تنها عامل در تعیین خرید جعبه برنده اما از آن است که یکی از مهم ترین.

عضو نخست رفتار خرید را ایجاد می کند یکی دیگر از مزایای قابل توجهی برای فروشندگان. خریداران اغلب بررسی جعبه برای نشان دادن تنها محصولات موجود تحت نخست – و یا فقط بصری فیلتر کردن محصولات بدون نشان. این است زیرا هنگامی که مردم استفاده می شود به سرعت 1-2 روز حمل و نقل, اعضای نخست پیدا کردن آن سخت به قبول چیزی کندتر است.

نخست اعضای نه تنها بیشتری را صرف سالانه بلکه فروشگاه بیشتر و بیشتری را صرف در هر بازدید به بازار است. با ارائه محصول خود را تحت نخست شما برای باز کردن درب را به شدت افزایش فروش آمازون خود را برای کسب و کار.

چه 3 راه مختلف برای فروش در آمازون نخست?

در اینجا خلاصه ای از این سه روش محصولات خود را می توانید فروش در آمازون نخست:

انجام شده توسط آمازون (FBA)

FBA و جامع است که آسان برای دسترسی به, pay-as-you-go تدارکات خدمات ارائه شده توسط آمازون که شامل انبارداری, برداشت, بسته بندی, حمل و نقل, بازده, و خدمات به مشتریان.

FBA برنامه یکپارچه با آمازون بازار, تا زمانی که شما یک مورد فروش در آمازون است که ذخیره شده است در آمازون انبار جهت پردازش می شود به صورت خودکار. FBA برنامه در دسترس است برای همه کسب و کار از تنها معامله گران به شرکت های چند ملیتی.

فروشنده برآورده نخست (SFP)

SFP اجازه می دهد تا فروشندگان به رسیدگی خود را تحقق و حمل و نقل, اما هنوز هم نخست نشان در محصولات خود را. سفارشات از فروشنده انبار خود از طریق تصویب حامل و یا با استفاده از یک شخص ثالث ارائه دهنده خدمات لجستیک (یک 3PL).

عضویت در SFP دارای مدرک تحصیلی دوره با استانداردهای سختگیرانه و معیارهای عملکرد است که باید به طور مداوم به ماندن در این برنامه است. کسب و کار که در حال حاضر رسیدگی به تحقق خود را دارند (به عنوان مثال برای سفارشات از طریق وب سایت خود را و یا دیگر بازار) باید بیشتر به دست آوردن و از این روش.

فروشنده مرکزی

به عنوان یک آمازون فروشنده شما فروش به آمازون به عنوان یکی از تامین کنندگان عمده فروشی به جای فروش به طور مستقیم به خریداران از طریق شخص ثالث بازار.

فروشنده مرکزی دعوت-تنها – شما باید استخدام توسط آمازون به عنوان یک فروشنده به شرکت. فروشنده مرکزی است که مناسب ترین برای تاسیس برندها و تولید کنندگان که بسیاری از آنها در حال حاضر شده است دعوت به پیوستن به این برنامه است.

انجام شده توسط آمازون (FBA)

FBA Fulfillment by Amazon

ساده ترین راه برای فروش در آمازون نخست برای پیوستن به آمازون FBA به صورت کاملا خودکار و قدرتمند تحقق شبکه. شما خود را ارسال موجودی محصول به آمازون و فروشگاه آنها را در انبار خود را. هنگامی که یک مشتری اماکن سفارش خود را از طریق لیست آمازون میدارد آن را بسته و کشتی های آن است.

هنگامی که محصولات خود را در FBA آنها به طور خودکار دریافت به نخست نشان.

جوانب مثبت

  • FBA است تحقق برون سپاری خدمات. شما لازم نیست که به کشتی سفارشات و یا مقابله با هر جنبه دیگر از سفارش.
  • آن را به طور کامل به صورت خودکار و یکپارچه با آمازون بازار.
  • آمازون دسته حمل و نقل و خدمات به مشتریان.
  • FBA هزینه ها ممکن است کمتر گران تر از انجام خود را بسته بندی و حمل و نقل به خصوص اگر شما نمی هر گونه حمل و نقل در حال حاضر.
  • آمازون می تواند حذف منفی بازخورد مشتری که مربوط به حمل و نقل و یا تحقق است.
  • و همچنین به عنوان نخست, نشان, لیست خود را نیز گویند “انجام شده توسط آمازون” که ممکن است اضافی تاثیر مثبت بر اعتماد مشتری.

منفی

  • وجود دارد می تواند پیچیده و/یا هزینه های غیر منتظره مانند ذخیره سازی طولانی مدت هزینه.
  • FBA می تواند گران قیمت در مقایسه با خود انجام حمل و نقل با توجه به ساختار هزینه.
  • شما نیاز به نظارت بر سطح موجودی در FBA و دوباره پر کردن سهام به طور منظم با در نظر گرفتن زمان سرب برای محموله های دریافت و پردازش شده است.
  • آمازون ممکن است شما بخواهید به کشتی مقادیر به مکان های مختلف, مگر اینکه شما پرداخت اضافی برای “موجودی قرار دادن خدمات”.
  • آمازون می تواند “commingle” موجودی خود را با محصولات از فروشندگان دیگر و شما می توانید از سرزنش جعلی و یا مورد آسیب دیده که از یک فروشنده.

که FBA راست ؟

FBA بسیار مناسب برای فروشندگان که تنها به فروش در آمازون یا کسانی که تعداد بسیار کمی از فروش از طریق کانال های دیگر.

آن outsources کل خود را تحقق عملیات بنابراین فروشندگان می توانید تمرکز بر روی ارزش بالاتر وظایف مانند یافتن منابع محصولات جدید و بازاریابی است. اگر شما لازم نیست که سفارشات از هر کانال FBA است یک راه حل عالی برای دریافت نخست نشان و مدیریت مشتری خود را تحقق در یک سقوط کرد از بین بردن.

FBA نیز توصیه می شود برای فروشندگان خود موجود حمل و نقل عملیات که یا:

  1. می خواهید برای به حداقل رساندن حمل و نقل بار به وسیع ترین طیف وسیعی از مکان های ممکن است ؛
  2. قادر به دیدار با استانداردهای مورد نیاز برای SFP.

حتی کسب و کار است که فروش از طریق کانال های دیگر, اما لازم نیست که قوی عملیات حمل و نقل خود را می توانید با استفاده از FBA چند کانال تحقق (MCF) از ویژگی های. با MCF آمازون با این نسخهها کار به عنوان یک کل 3PL و می توانید انجام سفارشات آمده است که از هر کانال.

این مهم است به یاد داشته باشید که MCF است هزینه های بالاتر از “استاندارد” FBA و این ممکن است ارزان تر به استفاده از یک جداگانه 3PL اگر شما منظور بالا حجم از کانال های دیگر از آمازون.

فروشنده برآورده نخست (SFP)

Seller Fulfilled Prime logo

فروشنده برآورده نخست اجازه می دهد تا کسب و کار برای حفظ کنترل موجودی و سفارش در حالی که همچنین مزایای فروش در آمازون نخست. برای واجد شرایط برای SFP شما باید آیتم های کشتی همان روز با استفاده از تایید حامل, خرید برچسب های حمل و نقل از طریق آمازون و همواره دیدار با استانداردهای عملکرد. شما نمی توانید هزینه برای حمل و نقل.

جوانب مثبت

  • شما حفظ کنترل بر موجودی خود را و تحقق فرآیندهای.
  • وجود دارد هیچ FBA حمل و نقل و دست زدن به هزینه و شما فقط باید به مدیریت سطوح موجودی در انبار خود(s).
  • شما باید کنترل بیشتری بر می گرداند و بازپرداخت.
  • وجود دارد بالقوه برای سود بالاتر در بزرگ و سنگین به عنوان آنها نمی نیاز به حمل دو بار (برای اولین بار به آمازون و سپس به مشتری).
  • SFP فروشندگان می تواند به فروش محصولات که فاقد شرایط لازم برای FBA یا ویژه سازی مورد نیاز از قبیل کنترل دما و یا کوتاه تاریخ انقضا.
  • فروشندگان با متنوع موجودی می توانید با استفاده از چند تحقق روش های مانند حمل و نقل بزرگ محصولات از طریق SFP و محصولات کوچکتر از طریق FBA.

منفی

  • شما نیاز به اجرای یک با کیفیت بالا و حمل و نقل عملیات انجام سفارشات به سرعت و برای پرداخت تمام هزینه های, در حالی که نگه داشتن با تمام SFP مورد نیاز است.
  • وجود دارد هزینه سرمایه گذاری و حفظ یک انبار, کارکنان نرم افزار و سیستم های موجودی.
  • SFP دارای معیارهای پذیرش دقیق از جمله واجد شرایط برای بیمه حمل و نقل و عبور از یک دوره آزمایشی 5 تا 90 روز با حداقل 200 سفارشات. گاهی اوقات وجود دارد یک لیست انتظار برای برنامه های کاربردی.
  • فروشندگان که واجد شرایط برای SFP اما بعد از سقوط به زیر استانداردهای نیاز به رفتن را از طریق تحول از تعویض به FBA اگر آنها می خواهند برای حفظ نخست نشان.

که SFP راست ؟

SFP است که ایده آل برای کسب و کار که در حال حاضر خود را حمل و نقل برای کانال های دیگر که آیا وب سایت خود را آنلاین دیگر, بازار, در فروش فروشگاه یا تلفن سفارشات. این اجازه می دهد تا آنها را به نگه داشتن سیستم های موجود خود اهرم های موجود سرمایه گذاری و هزینه های ثابت و جلوگیری از پیچیدگی مدیریت موجودی در یک محل های اضافی.

فروشندگان که در حال حاضر یک انبار با کارکنان است که می تواند رسیدگی به منظور تحقق به آمازون مشخصات به طور معمول می خواهید به استفاده از آن به جای اضافه کردن FBA بنابراین SFP بسیار مناسب است.

انواع خاصی از موارد به خصوص به خوبی مناسب به SFP. این شامل بزرگ و سنگین و اقلام ممنوع و یا محدود FBA از جمله محصولات که شامل شکننده و یا مواد خطرناک و یا که نیاز به یخچال.

فروشنده مرکزی

Amazon Vendor Central

فروشنده مرکزی کل بازی توپ های مختلف. آمازون استخدام تیم دعوت از برندها برای پیوستن به پلت فرم و سپس خرید به طور مستقیم از شما به صورت عمده و با قیمت عمده فروشی. محصولات خود را فروخته خواهد شد در آمازون سایت آمازون و به آنها رسیدگی خواهد شد همه کار از ذخیره سازی, حمل و نقل, خدمات مشتری می گرداند ،

خود را به عنوان محصولات فروخته شده توسط آمازون, آنها تمام خواهد شد که نخست نشان.

جوانب مثبت

  • فروشنده مرکزی ساده است. شما فقط باید به روند آمازون سفارشات خرید و لایحه آنها فقط فروش عمده برای هر خرده فروش.
  • آمازون دسته همه کسب و کار به مصرف کننده فروش. شما درگیر هستند.
  • فروشنده مرکزی لیست برچسب “کشتی از و فروخته شده توسط Amazon.com” که ممکن است بیشتر افزایش اعتماد مشتری.
  • فروشندگان دسترسی به ابزارهای بازاریابی قوی از جمله یک+ محتوای اشتراک و ذخیره و آمازون تاک نظرات.

منفی

  • فروشنده مرکزی است که فقط دعوت.
  • شما هنوز هم مجبور به پرداخت هزینه برای بازاریابی به دست آوردن بهترین نتایج. می توان آن را گران است.
  • آمازون تصمیم می گیرد که محصولات خود را به خرید از شما و به چه مقدار. سفارش حجم ممکن است ناامید کننده است.
  • برای محصولات که آمازون نمی خواهند به سهام شما نیاز به فروش به مصرف کنندگان خود را و یا پیدا کردن یک شخص ثالث فروشنده اگر شما می خواهید آنها را در دسترس در وب سایت آمازون.
  • آمازون ممکن است قیمت ها پایین خود را حداقل آگهی قیمت (نقشه).
  • ممکن است وجود دارد هیچ جایی برای مذاکره در آمازون شرایط قرارداد از جمله قیمت گذاری شده است. حاشیه سود ممکن است فشرده می شود.
  • شما نیاز به تدارکات خوب را به انجام برسانند آمازون سفارشات خرید است و ممکن است نیاز به کشتی به مقدار کم و به مکان های مختلف.

که فروشنده مرکزی درست است ؟

این برنامه مناسب برای تولید کنندگان و برندها ترجیح می دهند که به فروش عمده تنها. مارک های که فاقد ظرفیت و یا می دانید که چگونه به فروش مستقیم به مصرف کنندگان به خوبی به فروشنده مرکزی.

همچنین برای علامت های تجاری که مجبور به فروش به طور مستقیم به آمازون زیر در دسترس بودن محصول سیاست (در حال حاضر دوپهلو به نام “استانداردهای مارک های فروش در فروشگاه آمازون”).

آیا شما واقعا نیاز به فروش در آمازون نخست?

قبل از ارتکاب به FBA SFP یا فروشنده مرکزی آن را به ارزش سوال که آیا فروش در آمازون نخست این است که واقعا یک ضرورت برای شما.

آمازون به فروش می رساند بیش از 12 میلیون محصولات. بسیاری از آنها را ندارد, نخست, نشان, و هنوز هم فروش خوب و بسیاری از کسانی که فراموش کرده اند این نشان هنوز هم فروش ضعیف. نخست نیست و تضمینی برای موفقیت.

در حالی که نخست نشان است اما ضروری در برخی از شرایط وجود دارد که در آن شرایط به گونه ای است که یک معامله بزرگ است. بنابراین آیا شما به آن نیاز دارید ؟

شما واقعا نیاز به نخست اگر:

  1. شما باید نام تجاری خود را دارد اما در دیگر محصولات مشابه با نخست نشان است که به رقابت با شما. این مورد برای اکثر محصولات برچسب های خصوصی.
  2. شما فروش از یک شخص ثالث مارک محصول است که دیگر فروشندگان نیز ارائه (به عنوان مثال رقابت برای خرید جعبه در همان مثال) و یک یا بیشتر از این فروشندگان باید نخست نشان.

به طور خلاصه اگر شما لازم نیست که نخست اما در رقابت مستقیم با دیگر فروشندگان که آیا شما به احتمال زیاد به تلاش برای فروش.

اما همچنین در نظر گرفتن…

شما ممکن است نیاز به نخست اگر:

  1. شما باید خود را مارک محصول خود را با تقاضا از خریداران. اگر آنها باید نام تجاری خود را و شما به تنهایی و سپس آنها را به خرید آن حتی بدون نخست. (اما در نظر بگیرید که اگر آنها علامت جعبه برای نشان دادن نخست تنها آنها هرگز نمی دانید ممکن است که محصول خود را در دسترس است.)
  2. قیمت محصول خود را بسیار بهتر از نخست فروشندگان رقابت برای خرید جعبه. شما هنوز هم می تواند برنده خرید جعبه اگر نخست فروشندگان بسیار بالاتر در قیمت می باشد.
  3. شما با استفاده از فروش محصولات رسانه ای مانند کتاب های درسی یا کتاب های کمیاب و یا مرمت شده محصولات. این منحصر به فرد تعریف بنابراین شما نیست در چنین رقابت مستقیم با دیگران است.
  4. شما فروش چیزی است که سخت به کشتی و/یا سخت برای پیدا کردن در آمازون برای مثال تجاری ماشین آلات یا تجهیزات ابزار تخصصی و یا قطعات با فروش کم حجم ، این موارد نه چندان مناسب برای FBA که جریمه کند-فروش محصولات و بعید است که آمازون می خواهد به فروش آنها از طریق فروشنده مرکزی.

خط پایین: نوع کسب و کار رقابت و تقاضا

و شکی نیست که فروش در آمازون نخست است و اثر زیادی در افزایش فروش برای اکثر فروشندگان. هنگامی که تصمیم گیری چگونه برای به دست آوردن آن برای شما لیست محصول – یا از طریق FBA SFP یا فروشنده مرکزی – شما نیاز به در نظر گرفتن سه چیز است.

چه نوع از آمازون کسب و کار شما عامل? آیا شما می خواهید به فروش B2C, B2B, تنها و یا هر دو ؟ چه نوع از محصولات شما فروش و چه بهترین راه برای فروش آنها ؟

دوم آنچه که در این رقابت ها در رده خود را? اگر محصولات خود را با دیگران رقابت با قیمت های مشابه و آنها را نخست, نشان, پس از آن شما خواهد شد نیاز به نخست نشان نیز هست.

سوم چه نوع تقاضا وجود دارد برای محصولات ؟ اگر وجود دارد قابل توجه تقاضا و سپس نخست دوست شما است. اگر شما آیتم های بیشتر باطنی و سپس شاید شما به آن نیاز نیست.

در نهایت فروش در آمازون نخست ارائه می دهد یک راه برای اتصال خود را با نام تجاری و محصولات با مشتریان سریع تر از همیشه از طریق سه فروشنده برنامه هایی که مناسب بسیاری از کسب و کار. با دقت نقد و بررسی کسب و کار خود و وضعیت دیدن آنچه که متناسب با بهترین و “ابتدا” برای فروش بیشتر از همیشه قبل از.

مشاهده Top آمازون فروش ابزار

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>