چگونه به انتخاب مناسب مدیریت موجودی تکنیک برای کسب و کار خود و

این پست توسط Jake Rheude مدیر بازاریابی برای گوزن قرمز تحقق.

اگر شما به دنبال مدیریت موجودی تکنیک های آن احتمالا بدان معنی است که شما با داشتن دردهای در حال رشد. تبریک! کسب و کار خود را به خوبی انجام می دهند اما می توان آن را دشوار است.

دریافت بیش از حد جلوتر از خودتان را و شما می توانید برخی از اشتباهات بزرگ پس از آن خوب چیزی که شما در اینجا: من قصد دارم برای کمک به شما در پیدا کردن کامل مدیریت موجودی روش برای کسب و کار شما. و به من اعتماد وجود دارد بسیاری از گزینه های خارج وجود دارد وجود دارد.

توجه کنید که گفتم یک حق برای خود کسب و کار و نه یک حق برای هر کسب و کار است. به عنوان شما به زودی یاد بگیرند که وجود دارد این است که هیچ حق و راه غلط تنها راه است که کار بهتر (یا بدتر) برای شما.

نمای بالای حمل و نقل و ابزار تحقق

عوامل کسب و کار را در نظر بگیرید

خوانده شده از طریق چک لیست های زیر و سهام (با عرض پوزش) از دولت کسب و کار شما در حال حاضر:

  1. پول نقد. چقدر پول نقد مایع انجام شما باید برای پرتاب در اطراف ؟ می تواند به شما رسیدگی بزرگ هزینه در صف مقابل و یا شما در حال اجرا یک تکیه ماشین ؟
  2. نوع محصول. شما احتمالا باید یک تنوع اما آیا آنها تمایل به سمت بسیار متغیر یا بیشتر سازگار? آیا آنها دارای عمر مفید طولانی?
  3. تقاضا است. آیا می دانید تقاضا برای محصولات خود را مانند پشت دست خود را, و یا آن را همه جا ؟
  4. خرید چرخه. چگونه به خوبی آنها را می دانید ؟
  5. تامین کنندگان. چقدر خوب است که رابطه خود را? چگونه به سرعت آنها می توانند محصول را به شما و چگونه به طور مداوم?
  6. عمده فروشان. چقدر خوب است که رابطه خود را? آیا آنها پیگیری موجودی خود را به آنها اعتماد آنها ارائه خدمات حمل و نقل?
  7. تولید کنندگان. چقدر خوب است که رابطه خود را? آنها اعتماد آنها ارائه خدمات حمل و نقل?

چگونه شما انجام می دهند در این مناطق را تحت تاثیر قرار دهد که مدیریت موجودی روش مناسب است. با تمام این متغیرها شما می توانید ببینید که چرا هیچ یکی از راه های مناسب برای انجام کارهای. خوانده شده در برای پیدا کردن موجودی خود را مدیریت soulmate.

سفارش به صورت عمده

سفارش به صورت عمده کلاسیک – بیش از حد قدیمی برای برخی از, اما یک فرد کامل برای دیگران.

جوانب مثبت هستند و پایین تر به ازای هر واحد هزینه های حمل و نقل با انجام آن همه در یک بروید و سرمایه گذاری در آن اصلی محصولات سازگار با تقاضا و عمر مفید طولانی. با این حال تجارت است خطر هرگز فروش آن است.

سفارش به صورت عمده نیاز به یک بزرگ سرمایه گذاری در صف مقابل به ترتیب در مقادیر زیاد (و درو پس انداز) و همچنین به ذخیره آن همه جایی. وجود دارد بالقوه برای همکاری با یک تدارکات شخص ثالث شرکت به اداره تدارکات و تحقق برای شما و برخی از استرس خارج از مدیریت و ذخیره سازی محصولات اما این کاهش حتی بیشتر به شما سود.

سفارش به صورت عمده می تواند یک موجودی مدیریت روش برای ساده سفید 100 ٪ پنبه تی شرت و وحشتناک یک جا به صورت بالقوه مرده سهام مانند بی قراری اسپینرها (به یاد داشته باشید آن؟) و یا زیور آلات کریسمس.

Dropshipping

یکی دیگر از محبوب گزینه dropshipping شامل ارسال سفارشات خود را به طور مستقیم به تولید کننده یا عمده فروش که پس از آن کشتی ها این موارد را برای شما.

شما برای جلوگیری از برگزاری موجودی اما شما از دست دادن برخی از سود خود را. بزرگ دیگر حرکت نزولی است که خطر غیر قابل اعتماد تامین کننده – در صورتی که ظروف سرباز یا مسافر تا نظم آن نام خود را بر روی جعبه و خود را مشتری ناراضی که شما را به آرامش.

اگر شما یک رابطه عالی با تامین کنندگان خود را و به شما اعتماد آنها را به انجام برسانند سفارشات به طور مداوم و با دقت dropshipping می تواند یک موجودی بسیار عالی روش مدیریت برای شما.

فقط در زمان (JIT)

این تکنیک شامل کار کمی بیشتر از دو مورد قبلی اما واقعا می تواند پرداخت کردن. آن را شامل نگه داشتن حداقل مقدار موجودی در دست در تمام زمانها.

این جلوگیری از هزینه اضافی ذخیره سازی مقادیر زیادی از محصول و خطر پالت چوبی آن هرگز راه خود را به بیرون درب – در حالی که هنوز نگه داشتن همه چیز برای فروش در دسترس در همه زمان ها.

پس چگونه کار می کند ؟

وجود دارد چندین بخش از مدیریت موجودی دستگاه است که باید به خوبی روغن برای این به کار می کنند. اولین, شما نیاز به یک درک کامل از چرخه خرید هر محصول. دوم, شما نیاز به یک ارتباط خوبی با اعتماد کنندگان به آن متکی بر یک بسیار کوتاه تولید و تحقق چرخه. سوم شما نیاز به یک بسیار کارآمد به منظور تحقق سیستم.

همانطور که شما احتمالا می توانید تصور کنید که آن را آسان به طور مداوم گرفتار “خارج از بورس” هشدارها و اواخر حمل و نقل اطلاعیه اگر شما فقط در زمان مدیریت موجودی روش اشتباه است.

محموله

محموله شامل داشتن محصول اما ذخیره آن با خرده فروشان که خرید آن را تنها یک بار به فروش می رسد. آن را اجتناب برگزاری موجودی در انبار خود, اما به جای تخصیص محصولات خود را به جایی که آنها فروخته خواهد شد به کاربر نهایی.

این است که بسیار از روش های رایج در تجارت الکترونیک, اما برای یک نوع خاص از کسب و کار می تواند مناسب – یعنی اگر شما اعتماد به نفس بالا در محصول خود را و شما می خواهید برای تست یک محصول جدید است و شما می خواهید برای کشف بازارهای جدید است. آن را کاهش می دهد خطر ابتلا به خرده فروش, به طوری که آنها بیشتر احتمال دارد به توافق برسند به انبار محصول خود را.

شما می توانید ببینید خرده برش به عنوان جایگزینی برای هزینه انبار ذخیره سازی. حرکت نزولی این است که خرده فروشان اغلب سنگین کمیسیون و اگر آن را به فروش نیست, آنها به سادگی می توانید آن را بازگشت ریسک ترک شما گیر با unsold در آن زمان محصول به هر حال.

برای کسب و کار تلاش به نوبه خود بیش از یک حجم بالا سازگار موجودی محموله مناسب است به عنوان سود کمتر خواهد بود متعارف عمده فروشی.

الفبای مدیریت موجودی

الفبای مدیریت موجودی است که یکی از پیشرفته مدیریت موجودی تکنیک های وجود دارد خارج وجود دارد, اما قرار دادن در محل کار می تواند یک نتیجه نهایی.

اگر شما یک طیف گسترده ای از محصولات با بسیار متفاوت خرید و فروش, حجم, خرید, چرخه, و حاشیه سود این می تواند کامل و مناسب است.

ایده کلی از این روش برای جدا کردن محصولات خود را به سه دسته A, B و C است ،

  • دسته یک است برای شما بهترین محصولات – 20% با کمترین مقدار فروش.
  • دسته C است که برای ضعیف فروش محصولات. این اغلب می دهند بخش عمده ای از خود sku ها اما کم نسبت از کل فروش.
  • گروه B است که برای اواسط محدوده محصولات بین دو گروه دیگر.

دلیل برای جدا کردن آنها را به دسته ها است به طوری که شما می توانید تمرکز توجه خود را بیشتر موثر در محصولات که به آن نیاز دارید – این محصولات در دسته A. آنها شما را به پول بیشتر و بیشتر غیر قابل پیش بینی است, بنابراین دانستن که محصولات آن هستند می تواند کمک به شما را مدیریت آنها را به طور موثر.

از آنجا رده B نیاز به برخی از توجه شما و رده C نیاز به حداقل. با جدا کردن موجودی به این ترتیب شما می توانید بهترین از اختصاص زمان و تلاش لازم برای مدیریت موجودی خود را.

الفبای مدیریت موجودی نیست یک جا بزرگ اگر شما درک خوبی از چرخه خرید برای هر محصول در موجودی خود را اگر موجودی خود را غالبا تغییر و یا اگر مقدار موجودی خود را بسیار مشابه است.

تهیه

چیدن مناسب تهیه, مرتب سازی مجدد یا جایگزینی روش این است که یک جزء مهم از انتخاب شما مدیریت موجودی تکنیک و آنها باید جفت هماهنگ با هم.

آن را پیچیده تر می شود زمانی که شما با استفاده از چندین انبار و یا کار با یک 3PL. در هنگام کار با چندین انبار این مهم است که زمان واقعی درک چه مقدار موجودی شما در هر انبار, چگونه خرید الگوهای متفاوت بر اساس محل و چگونه شما می توانید بهترین خود را بهینه سازی فضای قفسه در هر محل.

حق انتخاب تهیه استراتژی نیز بستگی به بسیاری از متغیرها است که حق انتخاب مدیریت موجودی تکنیک بنابراین نگاه دو محبوب ترین ها روش تهیه:

دوره ای تهیه

با این رویکرد سطوح موجودی تمام محصولات در حال بررسی در زمان از پیش تعیین شده بود و هر ماه یا هر سه ماه. تنها در آن زمان می توانم شما تصمیم می گیرید اگر شما دوباره مرتب – اگر موجودی سطح بالا به اندازه کافی به شما نمی کنید (یا دوباره مرتب) تا پاسگاه بعدی.

اگر از شما اجرا از موجودی قبل از پاسگاه بعدی شما اقامت در خارج از بورس. این یک راه لاغر مدیریت موجودی خود را و شما کمک می کند تا صرفه جویی در پول با دریافت کمتر محموله اما می آید در هزینه های به طور بالقوه در حال اجرا خارج از بورس.

به طور کلی بهترین محصولات که قابل پیش بینی هستند و سازگار بنابراین شما می توانید دوباره مرتب در مجموعه بار بدون خطر سهام-outs.

حداقل/حداکثر تهیه

با این روش است که همچنین به عنوان شناخته شده “روال” روش تهیه اتفاق می افتد به طور خودکار هنگامی که یک محصول کمتر از حداقل مقدار موجود در انبار ها – مرتب کردن نقطه است.

زمانی که موجودی سطح پایین تر می گویند 100 بسته از کالاهای اساسی – این باعث یک تغییر مجدد ترتیب به طور خودکار به موجودی خود را تا پیش تعیین شده خود را حداکثر آستانه – بگو 500 بسته استیپلز.

این یک چالاک تر و دقیق راه تهیه و جایگزینی موجودی و تضمین می کند که شما بسیار کمتر احتمال دارد به اجرا در خارج از بورس اما می تواند متحمل هزینه بیشتر با محموله های متعدد و اضافی فضای قفسه در انبار.

تدارکات شخص ثالث

کار کردن با یک شخص ثالث تدارکات مرکز پاسخگویی (3PL) می توانید موجودی خود را مدیریت استراتژی کمی پیچیده تر است چرا که شما به احتمال زیاد مسکن موجودی خود را در چندین انبار. اما آن را نیز می توانید موجودی مدیریت آسان تر به عنوان شما 3PL باید شما را با ارائه ابزار و کمک به به طور موثر مدیریت موجودی خود را.

هنگامی که شما تصمیم می گیرید که مدیریت موجودی روش برای شما بهتر است و شما می توانید کار خود را با 3PL نه تنها دیدن موجودی خود را در زمان واقعی و همچنین دریافت خودکار هشدار از سهام کم.

حق مدیریت موجودی تکنیک

همانطور که شما می توانید حق انتخاب مدیریت موجودی تکنیک بسیار مهم است. این بیماری در بسیاری از مراحل این فرایند است که آن را ضروری است که شما را انتخاب کنید یکی از سمت راست برای مرحله کسب و کار شما است. و به یاد داشته باشید که می توانید تغییر دهید!

شما ممکن است تصمیم می گیرید که شما می خواهید به انجام سفارشات خود را, اما در نهایت ساخت یک رابطه بزرگ با یک عمده فروش یا تولید کننده است که می تواند یک روز تحقق آنها را برای شما. اجازه دهید خود را مدیریت موجودی با رشد کسب و کار شما.

هنگامی که شما انتخاب کنید یک روش شما می توانید تمرکز خود را برای اجرای آن چه باشد که پیدا کردن حق موجودی نرم افزار مدیریت کار خود را با 3PL یا راه اندازی موجودی جدید بررسی کنید. روش مناسب کمک خواهد کرد که شما ادامه خواهد داد به رشد است.

این پست توسط Jake Rheude مدیر بازاریابی برای گوزن قرمز تحققیک تجارت الکترونیک تحقق انبار که متولد خارج از بنیانگذاران خود تجارت الکترونیک و چالش های کسب و کار.

جیک سال تجربه در تجارت الکترونیک و توسعه کسب و کار و در وقت آزاد خود لذت می برد خواندن در مورد کسب و کار و به اشتراک گذاشتن تجربه خود را با دیگران است.

نمای بالای حمل و نقل و ابزار تحقق

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>