چگونه می توانید بررسی در آمازون بدون شکستن قوانین

چگونه به بررسیهای بیشتر در آمازون ؟ این سوال قدیمی. وجود دارد هیچ پاسخ آسان, اما این نباید شما را از تلاش.

وجود دارد بدون نیاز به یادآوری خوانندگان ما که نظرات حیاتی در جهان از آمازون. آنها را تحت تاثیر, تبدیل, کلید واژه رتبه بندی, فروش و خرید جعبه واجد شرایط بودن و همچنین به عنوان توانایی برای واجد شرایط برای آمازون انتخاب نشان.

بیایید نگاهی به آنچه آمازون می گویند که چگونه برخی از فروشندگان در مورد آن و نحوه دریافت نظرات در آمازون بدون وارد شدن به مشکل.

مشاهده Top آمازون فروش ابزار

آنچه که آمازون سیاست در درخواست برای بررسی ؟

گزینه های خود را برای بررسی بیشتر در آمازون به شدت کاهش می یابد در اکتبر سال 2016 زمانی که آمازون اعلام کرد ممنوعیت انگیزه بررسی است. یک سال و نیم بعد این پیام انتخاب کردن سیاست معرفی شد تا خریداران می توانید انتخاب کنید برای جلوگیری از دریافت ایمیل های ناخواسته از فروشندگان ساخت آن را سخت تر هنوز هم.

چگونه ممکن است به این ؟ در مواجهه با افزایش جعلی, بررسی, آمازون شکایت کرد بیش از 1000 نویسندگان و فروشندگان در سال قبل از نظر بان کی مون. از آن پس آن را به دنبال داوری با سایر فروشندگان است. اما به طور کلی قابلیت اطمینان از بررسی در ادامه به رها کردن به هر حال.

بر اساس زمان بررسی سیاست های, به نظر می رسد تقریبا مانند هر راه که شما می توانید درخواست برای بررسی, می توان به بررسی دستکاری. واگذاری نیست, یک راه حل باشد. یک فروشنده مسئول هر گونه تخلف که منافع آنها را در بخشی خود را و یا در بخشی از کارکنان خود را به شرکای کسب و کار مشاوران و بستگان و دوستان و غیره.

در نهایت تصمیم گیری چه به منزله تخلف است تا به آمازون. و تصمیم گیری در یک مورد به مورد و بر اساس. آن را به هر فروشنده به شکل از چگونه برای دریافت نظرات در آمازون بدون شکستن قوانین.

7 شایع ترین تجاوزات

  1. با استفاده از حساب کاربری خود و یا که از یک رقیب و یا مشتری به پست ویرایش و یا جمع شدن یک بررسی.
  2. ارائه جبران خسارت از هر نوع به منظور تسهیل در بررسی.
  3. درخواست یک بررسی مثبت به جای هر نوع نقد و یا به طور مستقیم و یا از طریق بسته بندی و جعبه درج.
  4. درگیر شدن با داوران حتی اگر نیاز به بررسی است که هرگز ذکر شده اما نه ضمنی (بسته رسانه های اجتماعی گروه های نقد و بررسی وب سایت ها و باشگاه ها و غیره.).
  5. تماس با منفی مؤلف به ارائه غرامت حتی اگر هیچ اشاره ای به منظور بررسی در بازگشت.
  6. درخواست از خریداران برای تماس با شما قبل از ارسال یک بررسی منفی اما تشویق مثبت بررسی می شود ارسال شده است.
  7. ایجاد تغییرات محصول به جمع آوری نظرات از محصولات موجود.

بررسی Q&A, خلاصه در این فروشنده مرجع تخصصی بیشتر برای اضافه کردن.

فروشندگان که متوجه مشکوک بررسی می خواست برای نوشتن به [email protected] به گزارش آن. رقبای خود را باید یک انگیزه قوی برای گزارش شما را به آن را آسان برای آنها را با سوء استفاده از بررسی سیستم.

همچنین خواندن دستورالعملهای انجمن توضیح می دهد که به خریداران آنها چه هستند و مجاز به انجام این کار در خود را بررسی. با دانستن این دستورالعمل شما می تواند کمک به اطمینان حاصل شود که شما نمی درخواست مشتریان به انجام هر کاری است که می توانید آنها را به دردسر.

چگونه به بررسیهای بیشتر در آمازون

هیچ گلوله نقره ای برای بررسی بیشتر در آمازون است. به عنوان توضیح داده شده در بالا وجود دارد بسیاری از شیوه های آمازون ممنوعیت آشکار و همچنین به عنوان به طور کلی بیشتر فروشنده اصول اخلاقی را در نظر بگیرید. این به این معنی است که شما نه تنها مجبور به ماندن در جمله بندی دقیق از سیاست های آمازون, شما همچنین نیاز به عمل صادقانه به طور کلی.

پیدا کردن تعادل بین استراتژی است که در واقع منجر به بررسیهای بیشتر در حالی که ماندن در سمت راست از آمازون سخت است اما غیر ممکن نیست. همه کسب و کار و محصولات متفاوت هستند اگر چه ممکن است کار خوبی برای یک فروشنده ممکن است حس را برای دیگری.

بنابراین ما تلاش کرده اند به جانبی فکر می کنم در مورد چگونه شما می توانید با خیال راحت تولید بررسیهای بیشتر در آمازون است. برخی از این ایده ها مستقیم و عملی و برخی از آنها بیشتر غیر مستقیم اما هنوز هم ممکن است کمک به تشویق خریداران به ترک نظرات. نگاهی به هر یک فکر می کنم خارج از جعبه و سعی کنید به کشف کردن اگر وجود دارد یک راه برای آن را به کار برای شما.

1. استفاده از “درخواست بررسی” را فشار دهید

در اواخر سال 2019 در جزئیات سفارش در بخش فروشنده مرکزی تغییر از بین بردن بسیاری از خریدار اطلاعات تماس. آن را در حال حاضر نمایش فقط خریدار اول نام و نام خانوادگی و محل سکونت بنابراین فروشندگان را پیدا خواهد کرد آن را بسیار سخت تر برای تماس با خریداران خارج از آمازون سیستم.

اما جزئیات سفارش را شامل خریدار در دسترس برای بررسی درخواست. هنگام تحویل آن تایید و یا تاریخ تحویل برآورد شده گذشته است, شما در حال حاضر باید یک “درخواست بررسی” را فشار دهید. پس از آن نشان داده شده است, دریغ نکنید برای استفاده از آن. آن ساخته شده است به آمازون سیستم وجود دارد هیچ خطر از درخواست بررسی در این راه.

2. با استفاده از یک خودکار بررسی درخواست ابزار

شما پیدا کنید نقد و بررسی درخواست برنامه های کاربردی در لیست ما از آمازون فروش ابزار و خدمات است. برخی از آنها برنامه های مستقل و برخی از آنها پسوند مرورگر. آنها می تواند کمک به زمان درخواست های خود را به طوری که آنها به احتمال زیاد به بیرون رفتن جلوتر از آمازون خودکار ایمیل.

اما از آنجایی که آنها outmaneuver آمازون و ممکن است دریافت و بررسی درخواست دکمه را از طریق سریع تر آنها می توان به عنوان بررسی دستکاری. بنابراین استفاده از بررسی درخواست ابزار با مراقبت از خود را مطابق با سیاست. نمی شود وسوسه به استفاده از آنها را به صورت انتخابی توسط گیلاس چیدن دستورات است که شما فکر می کنم که بیشتر به احتمال زیاد منجر به یک بررسی مثبت است. است که به طور خاص در برابر آمازون سیاست.

3. استفاده از اوایل منتقد برنامه

نظر رسمی آمازون اولیه بررسی برنامه. فروشندگان پرداخت 60 $در هر محصول تا 5 نظرات. در عوض برای هر یک از آنها ثبت نام محصولات آمازون می یابد یک تعداد انگشت شماری از خریداران موجود که در حال حاضر برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود را برای $1 به $3 در آمازون کوپن.

Amazon Early Reviewer Program

شما ممکن است احساس کنید که هزینه کمی بالا اما اوایل منتقد برنامه دارای مزیت بودن کاملا مشروع روش ارائه شده توسط آمازون به کمک محصولات به خارج از زمین.

4. برای ثبت نام در برنامه تاک, اگر شما جیب عمیق

زمان بررسی سیاست های بیشتری برای گفتن در مورد نقض حقوق بشر از آنها مورد قبول راه برای دریافت نظرات در آمازون است. اما یکی وجود دارد طولانی مدت و به طور کامل راه امن برای گرفتن نظرات و است که آمازون تاک برنامه. آن استفاده می شود در دسترس برای فروشندگان و تا به حال یک برچسب قیمت سنگین.

اما پس از تحقیقات فدرال در سال 2019 واین نیز در دسترس ساخته شده به فروشندگان که ثبت نام برای نام تجاری رجیستری. برای پیوستن به فروشندگان نیاز به پرداخت 1000 $در هر آسین و به دور محصولات به آمازون داوران. البته هیچ تضمینی وجود ندارد از گرفتن بررسی مثبت است.

شرکت داوران شناخته شده به عنوان تاک صدای. اینها با تجربه و بررسی Amazon کاربران با سابقه قبل از, نقد و تعصب. آنها نقد و بررسی محصولات به صورت رایگان و نگه داشتن آنها را و به جای “تایید خرید”, نشان, بررسی خود را با یک “تاک صدای” نشانگر.

5. بگویید خریداران که بررسی تنها نیاز به یک امتیاز ستاره

همانطور که از سپتامبر سال 2019 خریداران می توانید ترک یک امتیاز ستاره برای یک محصول بدون اضافه کردن هر گونه نظر. این جدید “تک لمسی” نوع امتیاز است و در مجموع نمایش داده می شود تحت عنوان محصول و همچنین در رتبه بندی توزیع جدول در بالای بخش نظرات.

Amazon one touch reviews on mobile
جدید “یک شیر”, امتیاز, بر روی یک دستگاه تلفن همراه.

این جدید تر و آسان تر راه برای ترک رتبه بندی باید تشویق بیشتر Amazon خریداران به ترک نظرات و ممکن است کار به نفع فروشندگان است.

برای کمک به آموزش و خریداران شامل یک نمودار بر روی محصول خود را وارد و یا لغزش بسته بندی. آنها نشان می دهد که آنها تنها نیاز به کلیک کنید و یک امتیاز و نیازی به نوشتن طولانی بررسی است. نمی سقوط ناپاک از آمازون سیاست های نقشه کشی توجه بیش از حد به رأی مثبت اما تشخیص قدرت پیشنهاد می آید که از نشان دادن چه کاری انجام دهید.

یک حرکت نزولی وجود دارد به یکی از جدید لمسی اعتبار. هنگامی که شما از طریق حرکت و خواندن تمام نظرات برای محصول شما نمی بینم این رتبه بندی و نمی دانم چرا یک خریدار چپ پایین رتبه. آن را ممکن است به تحویل به جای محصول خود را به عنوان مثال که به طور معمول خواهد بود و زمینه را برای حذف. اما بدون دیدن آنچه مشتری تا به حال به می گویند هیچ چیز وجود دارد شما می توانید برای رفع آن است.

6. آیا جالب, اگر شما فروش کتاب

یک دسته که در آن آمازون هنوز هم اجازه می دهد تا به بررسی درخواست شود که محصولات با توجه به دور است کتاب.

برخی از ناشران بپرسید نه فقط برای آمازون, بررسی, اما همچنین برای فریاد استراحتی در رسانه های اجتماعی. شما همچنین می خواهم انجام به دنبال کت و شلوار اگر شما فروش رسانه های چاپی.

7. ارائه محصولات به صورت تست در فرد

اجازه دهید مردم می دانند که چگونه محصولات خود را رایگان برای آزمایش است. ایجاد یک استخر از تست قابل اعتماد است که شما می توانید به نوبه خود به زمان و دوباره.

آنها را ترغیب به ترویج آنها را به دوستان و بستگان خود را از طریق کلمه از دهان به طوری که آنها احساس به عنوان اگر آنها مجبور به نقد و بررسی محصولات خود را. فشار بیش از حد سخت است و آنها ممکن است کمتر احساس تمایل به ترک یک بررسی و به نوبه خود شما را در آینده است. این یک مخاطره آمیز رویکرد آنلاین اما در فرد آن را هنوز هم می تواند کار کند.

8. فراتر از دوستان نزدیک و خانواده

درخواست تصادفی آشنایان را به دوستان خود و محصولات خود را به امتحان کنید و یا به نگه داشتن. اگر آنها می دانند که شما تست نیاز به افشای این در بررسی های خود را. اما افرادی که هیچ ارتباطی به شما ندارد و تعهد است که آیا آنها خریداری آیتم یا نه.

9. رفتن به نمايشگاه و به مباحث

شما می توانید درخواست مردم ملاقات شما در expos و نمایشگاه ها به آزمون و نقد و بررسی محصولات خود را. مهم نیست که اگر آنها در حال تست داوران اثرگذارندهها و یا دیگر شرکت کنندگان. چون شما نمی دانید آنها را شخصا شما مجاز به درخواست برای بررسی.

خرس در ذهن که مانند همه نظرات آمازون است که متصل به یک سفارش در آمازون این نمی شود “تایید خرید” بررسی و بنابراین ممکن است حمل به اندازه وزن در بررسی الگوریتم رتبه بندی.

پیدا کردن سازمان هایی مانند سازمان های خیریه باشگاه ها و گروه های جامعه است که باید محصولات خود را و مایل به اشتراک گذاشتن اعضای خود را تجربه آنلاین. برای مثال, محلی, باغبانی, باشگاه, می کنند و تیم های ورزشی همه نیاز به تجهیزات و منابع که ممکن است در یک مسابقه برای محصولات خود را.

اهدا محصولات خود را به آنها را برای ایجاد حسن نیت و آن را شناخته شده است که محصولات خود را در آمازون در دسترس است و که شما نیاز به بررسی بیشتر. اگر مناسب شما همچنین می توانید از آنها بخواهید به درخواست بیشتر از محصولات خود را از طریق لیست های آرزو در آمازون و دیگر هدیه است که آنها با استفاده از.

11. بگویید داوران درباره اشتباهات رایج

اگر محصولات خود را در حال, لباس, کفش, لوازم آرایشی, اسباب بازی, کودکان و نوجوانان’ ، درخواست مردم برای محو کردن چهره ها و نام ها از عکس های خود را قبل از ارسال بررسی. در غیر این صورت آمازون را رد خواهد کرد و آنها را با یک مبهم ایمیل اما هیچ گزینه ای برای ویرایش در واقع بررسی. اکثر مردم نمی خواهد دوباره سعی کنید اگر خود را نقد و رد کرد.

هنگامی که درخواست بررسی برای پرداخت به منظور توضیح تفاوت بین یک بررسی محصول و فروشنده بازخورد در آمازون است. بررسی محصول تنها باید در مورد این محصول نه سفارش یا تحویل را تجربه کنند. فروشنده بازخورد تنها باید در مورد فروشنده را از دست داده و منظور نه خود محصول.

پس به طور خلاصه به توضیح است که آمازون را رد نظرات اگر آنها اشاره تحقق, تحویل, بسته بندی مسائل مقایسه قیمت و یا در دسترس بودن مسائل است. این می تواند کمک به جلوگیری از برخی از رایج ترین دلایل برای بررسی منفی است و بدون هیچ زحمتی کمتر از درخواست آمازون به آنها را حذف کنید پس از این واقعیت است.

دیدگاهها موجود بررسی ارائه یک راه حل است. آیا استفاده از یک قالب به طوری که آن را یک generic پاسخ اما به طور مستقیم پاسخ به این نقاط خاص مطرح شده در نقد و بررسی. این می تواند کمک به تشویق داور به ویرایش و یا حذف آنها را نقد کنید.

اما به پیروی از سیاست نیست به طور مستقیم ذکر است بررسی ویرایش و یا حذف محصول جایگزین بازپرداخت و یا تخفیف در اینجا. به جای درخواست بررسی به استفاده از خریدار-فروشنده پیام. و به شما قول می خواهید به آن نگاه کنید.

13. مطمئن شوید که لیست خود را دقیق است

بسیاری از بررسی منفی با توجه به خریدار انتظارات برآورده نشده است. کسانی که انتظارات تعیین شده توسط خود را به فهرست جزئیات به طوری که باید یکی از اولین مکان شما نگاه کنید اگر محصول خود را در یک بررسی منفی.

آنچه که ممکن است اشتباه خود را با مثال? این می تواند چیزی به عنوان ساده به عنوان آپلود تصاویر واضح تر و یا اضافه کردن یک نقطه گلوله با ابعاد محصول. جلوگیری از فقط یک بررسی منفی ممکن است ارزش بسیار بیشتری برای کسب و کار خود را از تولید چندین جدید بررسی مثبت است.

چه کلاه سیاه فروشندگان را برای دریافت نظرات آمازون?

برخی از فروشندگان را به هر طول به دست آوردن دست بالا. شواهد امتیاز به فعالیت های نابکار مانند ربودن لیست و هک کردن حساب. این هم از بی سابقه برای فروشندگان به غلط ادعای نقض قوانین و حتی توسل به رشوه دادن آمازون کارکنان.

اما اکثر فروشندگان شرکت در کمتر جاه طلبانه – اگر فقط به عنوان مخرب – فعالیت های. برخی از آنها گرفتار کردن گارد اخیر تغییر سیاست در حالی که دیگران میدانند که آنها نقض فروشنده سیاست. در اینجا 13 کلاسیک نمونه هایی از نقد و بررسی محصولات دستکاری:

  1. بررسی محصولات خود را و یا حتی چند تغییرات از همان محصول با همان حساب کاربری.
  2. ادغام لیست به طوری که یک محصول با چند بررسی می کول در یک محصول محبوب در نظر گرفتن اعتبار برای بررسی خود را.
  3. با استفاده از Facebook chatbots برای جذب خریداران به دنبال مباحث.
  4. درخواست بسته نقد و بررسی اعضای گروه برای تست محصولات است.
  5. سفارش از طریق بررسی محتوای میلز (شرکت هایی که فروش سایت مطالب نوشته شده توسط نویسندگان) است.
  6. استخدام نویسندگان و افرادی که به فروش پنج بررسی ستاره در سایت هایی مانند eBay.
  7. ترک بی ربط بررسی برای محصولات رقیب یا به بی اعتبار کردن محصولات و یا برای بی اعتبار ساختن و شرمسار صاحب نام تجاری.
  8. Upvoting بررسی جعلی با “مفید” را فشار دهید و یا سوء استفاده از “گزارش” لینک برای رقبای بررسی است.
  9. Upstaging واقعی تایید نظرات با گرایش آنهایی که تصاویر و ویدئوها.
  10. درخواست بالا داوران از آمازون, آنلاین, به نقد و بررسی محصولات.
  11. رشوه دادن و یا اذیت و آزار خریداران که در سمت چپ بررسی منفی به آنها را پایین.
  12. با استفاده از 2-مرحله آدرس ها و یا فوق العاده آدرس ها برای افزایش فروش و نقد و بررسی شماره.
  13. جاری شدن سیل یک رقیب بخش Q&A با منفی و یا بی ربط نظرات.

خطرات ناشی از استفاده از تاکتیک های سیاه کلاه

آمازون در عمل یک سیاست تحمل صفر وقتی که می آید به بررسی دستکاری. بنابراین انتظار می رود را به حساب خود را و لیست معلق به طور دائم ممنوع می باشد برای زندگی و دارایی خود را منجمد. در بسیار موارد جدی آمازون نیز ممکن است توسل به اقدام قانونی و عمومی بشود.

از زمان به زمان آمازون را پاکسازی مشکوک نظرات و آرا مفید, بنابراین نمی توانیم فرض کنیم که جعلی نقد و بررسی پذیرفته شده است فقط به این دلیل اقدام شده است بلافاصله. هنگامی که وجود دارد یک پاکسازی, حذف نظرات را نمی توان ترمیم. صادقانه نظرات و آرا مفید ممکن است تبدیل به قربانیان نیز هست و مشتری را بررسی رتبه بندی کاهش خواهد یافت.

آمازون نیز در نظر دادخواهی در برابر کسانی که سوء بررسی سیستم. آمازون شکایت کرد بیش از 1000 فروشندگان و داوران در سال منتهی به انگیزه بررسی ممنوعیت در اکتبر 2016. پس از آن وارد داوری با بسیاری از فروشندگان.

اما آن را نه فقط در آمازون چه کسی می تواند شکایت برای مغرضانه بررسی است. FTC به ارمغان آورد اولین مورد موفقیت آمیز در برابر یک فروشنده آمازون خریداری شده که بررسی جعلی در 2019.

غذای آماده کلیدی این است: فروشندگان در تلاش برای دریافت به بررسی بیشتر در آمازون باید گزینه ای را برای تطابق با سیاست و یا آنها را نادیده گرفت. اما انتخاب بین درست و غلط یک مسئله. عواقب ناشی از نقض نقد و بررسی سیاست های وخیم.

سلب مسئولیت: اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در اینجا معتبر است به بهترین دانش ما در زمان نوشتن. اما جامعه دستورالعمل و بررسی محصول سیاست های تغییر هستند. ما توصیه می کنیم که خوانندگان ما ورزش علت سعی و کوشش و به دنبال مشاوره متخصص هنگامی که در شک و تردید.

مشاهده Top آمازون فروش ابزار

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>