چگونه به ساخت یک مخاطب از طرفداران Raving برای آمازون خود را با نام تجاری

این پست توسط پیلار نیومن یازده سال آمازون فروشنده کهنه کار که فراهم می کند تجارت الکترونیک آموزش در سایت و کانال یوتیوب.

این زمان برای تبدیل گرما در رقابت خود را و خود را به نوبه خود بیچهره آمازون خصوصی برچسب محصول به لب گنده برند. یک نام تجاری با برخی از جدی ستون فقرات و انعطاف پذیری برای غلبه بر تقلیدی فروشندگان و قیمت جنگ که بشدت رشد خود محصول آمازون.

پس چه متخصص راز است که همه تفاوت ؟

ساخت یک مخاطب از طرفداران سر ، پس از آن نوبت خود را عادی کالای مورد به پیشنهاد غیر قابل مقاومت است که هر کسی که می آید در سراسر این را هم گفت هیچ.

در اینجا خبر خوب. وجود دارد هدیه رایگان در اختیار شما برای جذب مخاطبان تو رفتگی در دیوار خود از طرفداران raving. Facebook به تنهایی 2.4 میلیارد کاربر فعال ماهانه در سایت خود از سپتامبر سال 2019. نه به ذکر است, Instagram, YouTube Pinterest و در حال حاضر Infinite که اجازه می دهد تا شما را به آزادانه ارتباط با میلیاردها نفر از مردم در سراسر جهان است.

اما می خواهم به دانستن بهترین اخبار از همه است ؟

وجود دارد و فقط تعداد انگشت شماری از مردم آنلاین هستند که به طور موثر مهار قدرت از این سایت های اجتماعی که به معنی وجود یک سوراخ در بازار را برای شما به استفاده کامل از.

در این مقاله من شیرجه رفتن به آمازون با نام تجاری ساختمان و اسرار ترافیک با استفاده از رایگان Facebook روش های ترافیک است. برای کامل زیرزمینی ترافیک راهکار به مشتریان خود را به محصولات آمازون با کارت های اعتباری در دست من ترک طرح برای شما به nab در وب سایت من.

مشاهده Top آمازون فروش ابزار

بهینه سازی Facebook پروفایل شخصی

اولین قدم در ساختن مخاطبان خود را از طرفداران سر آغاز می شود با بهینه سازی FB صفحه پروفایل شخصی. بله صفحه نمایش خود را و نه خود را FB صفحه کسب و کار.

صفحه کسب و کار شما بزرگ است که به اما داشتن یک چهره پشت محصول چیزی است که اجازه خواهد داد که شما برای اجرای این ترافیک آلی استراتژی است. این کار اساسا برای یک دلیل ساده. مردم ارتباط بهتر با دیگر انسان نه با اشیاء بی جان مانند یک آرم تجاری یا طلسم.

در این مثال خود را در صفحه پروفایل شخصی خدمت خواهد کرد به عنوان یک آغازگر بزرگ به های خود را ماموریت و داستان پشت محصولات خود را. مخاطبان خود را آغاز خواهد شد به پیوند با شما. و هنگامی که معتبر اتصال تشکیل شده است آنها را دنبال خواهد کرد شما را به هر کجا که شما انتخاب می کنید به آنها منجر شود.

با مخاطب روش های جذب من به اشتراک گذاری با شما در زیر مخاطبان خود را آغاز خواهد شد به درک شما در قالب Facebook درخواست دوستان.

Pilar Newman personal FB profile banner

به عنوان یک کارآفرین سریال انتخاب من برای تقویت من بازاریابی وابسته مربیگری تو رفتگی در دیوار در FB من بنر. (این استراتژی بسیار موثر با این نسخهها کار در سراسر چندین سوله نه فقط در تجارت الکترونیک.)

بنر شما اساسا خود “سپر دشنه”. آیا شما می خواهید مردم به بلافاصله می دانم و درک در مورد شما زمانی که آنها برای اولین بار نگاهی به این ؟

ایجاد خود را Facebook بنر

بیایید می گویند شما قصد فروش برچسب های خصوصی, خارق العاده, سبز, پودر آب در آمازون خود را نمای. چه ماموریت خود را با این نام تجاری است ؟

ماموریت شما این است را انتخاب کنید عادات سالم را که در مورد فراوانی با اعتماد در زمین قدرت شفا و تجسم قدرت طرز فکر مثبت. شما این کار را با ایجاد یک محیط پایدار تغییرات شیوه زندگی است که مرکز در سراسر گیاهی, محصولات ارگانیک و جامعه است.

در اینجا است چگونه شما می توانید ایجاد خود را FB بنر با استفاده از مثال بالا:

  1. استفاده از یک ابزار نرم افزاری مانند تغییرهای خود را برای ایجاد بنر تصویر. اگر شما مانند من هستید و نه یک طراح بزرگ و سپس شما می توانید با استفاده از یک مترجم آزاد پلت فرم مانند Fiverr به یک انجام می شود. برای حدود $25, شما می توانید پیدا کردن یک طراح خوب برای ایجاد این تصویر برای شما.
  2. شامل تصاویر و گرافیک است که تجسم خود را به ماموریت و داستان برند. در زیر یک مثال ساده از چگونه شما می توانید بیان داستان خود را با نوشیدن خارق العاده پودر سبز.
  3. تماس به عمل (CTA): این است که در قالب یک وب سایت لینک بر روی بنر. این جایی است که شما مستقیم مردم به یک منبع آزاد صحبت می کند که به مخاطبان خود را و یا آن می تواند منجر به یک گروه FB.
Live Well FB banner example

اگر شما لازم نیست که هر مشترکین به لیست ایمیل خود را هنوز پس من پیشنهاد ایجاد یک منبع آزاد برای جلب آنها به آن چیزی شبیه “7 خارق العاده که باعث افزایش وضوح ذهنی و بهره وری روزانه.” پس از آن جای که لینک بر روی بنر.

همانطور که برای خود FB مشخصات تصویر به سادگی با استفاده از یک عکس که نشان می دهد خود معتبر خود را.

خود را با بهینه سازی Facebook profile در محل شما آماده برای شروع به طور فعال جذب جامعه خود را. شما این کار را با پیوستن به دیگر FB جوامع که در آن گروه از مردم با داشتن مکالمات مشترک و منافع مشترک. به عنوان انسان ما رشد در ارتباط با دیگران که ارزش و شخصیت هستند که شبیه به خود ما است.

در مورد ما ما به دنبال پیوستن به FB گروه های که در آن مردم وجود دارد بحث در مورد راه هایی که در آن به زندگی سالم, شیوه زندگی پایدار. محصول ما مراکز در اطراف این, بنابراین ما می خواهیم برای جذب افرادی که در حال حاضر از این طرز فکر.

(سریع توجه داشته باشید جانبی: آن را بسیار آسان تر به فروش چیزی به کسی که در حال حاضر به دنبال چیزهای مشابه به آنچه شما ارائه می دهیم از آن است که برای متقاعد کردن کسی که هرگز علاقه نشان داد.)

در حال حاضر وجود دارد متفاوت عمودی یا لایه FB گروه ما می توانید به انجام این کار است.

مثلا ما می توانید با پیوستن به گروه های که در آن مردم به خوبی آگاه هستند که خارق العاده افزایش ذهنی خود را بازی و به طور کلی به آنها کمک کند سالم بماند. ما همچنین می تواند پیوستن به گروه های که در آن وجود دارد و کارآفرینان به دنبال افزایش سطح بهره وری خود, اما آنها غافل هستند که خارق العاده می تواند به آنها کمک کند با آن.

Facebook groups for healthy superfoods

درک که مخاطبان خود را تبدیل به یک عنصر کلیدی برای این آلی روش.

که شما در حال تلاش برای رسیدن به خود را با, خارق العاده, سبز, پودر آب? مردم به دنبال از دست دادن وزن ؟ کارآفرینان به دنبال افزایش وضوح ذهنی و بهره وری ؟ چگونه شما در مورد ارتباط با مردم متفاوت است که بسته به نوع مخاطبان شما را انتخاب کنید.

شرکت در Facebook گروه

نقطه تمام از این که بخشی از یک جامعه است که به یک شرکت کننده فعال به خصوص اگر شما صاحب یک کسب و کار. آن را همیشه به من شگفت زده چگونه کمی تلاش برخی را واقعا به کمک و تعامل با دیگر اعضا در یک گروه هستند بنابراین قصد فروش محصول خود را. آنها به طور کلی صبر کنید برای شرکت تا زمانی که فرصت ناشی میشود که در آن آنها می توانند زمین محصول خود را.

است که راه را به شرکت در گروه. و همچنین ضد شهودی به آنچه که ما در حال تلاش برای ساخت در اینجا. به عنوان یک ماده در واقع شما کمتر تمرکز بر فروش و بیشتر تمرکز شما واقعا کمک کردن بیشتر طرفداران سر شما را جذب.

در اینجا برخی از راه به عنوان یک فعال و ارزشمند شرکت کنندگان در Facebook گروه:

  1. زمانی که سوال مطرح شده که در آن به شما کمک می کند با یک راه حل عملی آن را به یک عادت برای پاسخ به این سوالات است.
  2. نوشتن و ارسال مطالب ارزشمند است که کمک می کند تا اعضای. برای مثال “این هفته من استخدام سازمانی حرفه ای به declutter من ، آن اضافه شده سطح دیگری از وضوح و تمرکز است که من به سادگی انتظار نیست. در اینجا یک چیز ساده او افزود: برای من فضای اداری است که من تا به حال هیچ ایده من مورد نیاز است.”
  3. کمک به گروه مالک در حد متوسط و نگه داشتن آن دادن رایگان و برچسب زدن به آنها در پست های که در آن کسی است که نقض قوانین گروه مطالعه.

ارتباط با اعضای گروه

در حال حاضر که شما در حال ساخت حضور خود را شناخته شده در این گروه به عنوان کسی که مفید و بزرگ فراهم می کند ارزش شما متوجه خواهید شد که برخی از اعضای آغاز خواهد شد به شما ارسال درخواست دوستان.

آنها را نگاه خود را به تازگی ایجاد شده FB بنر صحبت می کند که به منافع مشترک هر دو شما به اشتراک گذاری. حتی برخی از علاقه در تماس خود را به عمل پیوند و پیوستن به لیست ایمیل خود را.

پیش بروید و قبول برخی از این درخواست. من معیار اصلی برای پذیرش این است که آنها واقعی مردم با محتوای واقعی خود FB profile. به عنوان طولانی به عنوان آنها نمی آیند به عنوان بیش از حد spammy سپس من خوب با آن است.

شما همچنین باید به طور فعال به ارسال درخواست دوستی به اعضای شما در تعامل با این گروه است. آنها نشان داده اند علاقه شما و مطالب خود را, و همچنین نشان داده اند که آنها گروه فعال شرکت کنندگان است. FB به شما اجازه می دهد تا به 5000 دوستان در پروفایل شخصی خود را. که 5000 آگهی های بالقوه خود را برای جدید آمازون با نام تجاری!

دیگر از بودن با ارزش کمک عضو یک گروه FB است که شما را دعوت به مصاحبه پادکست های انجام, آموزش های ویژه برای گروه های بزرگ نوشتن مهمان پست های وبلاگ مانند این یکی ، همه این به شما کمک می کند گسترش مخاطبان خود را از طرفداران سر به سادگی به خاطر شما انتخاب دیده می شود و ارائه مطالب ارزشمند. این واقعا یک وضعیت برنده-برنده برای همه!

ساخت KLT عامل جدید خود را با دوستان FB

ما همه این دوستان FB اما اکنون چه ؟

اولین بار من شروع به اضافه کردن افرادی که من نمی دانم شخصا به دوستان FB من لیست این احساس عجیب و غریب. این خوب است اگر شما احساس می کنید که راه بیش از حد. در آن طول می کشد کمی مورد استفاده قرار گرفتن برای پس از خود را “دوستان جدید” را عمدتا به احساس می کنم مثل غریبه ها. که در آن KLT عامل می آید را به اثر.

می دانم که شما

دریافت شناخته شده تا هر روز به طور مداوم.

مثل شما

شما بیرون آمدن مثبت تعارف و نشان دادن علاقه واقعی در مطالب خود را.

اعتماد شما

نگه داشتن کلمه خود را. به دنبال از طریق اقدامات خود را. به فروش نمی scammy محصولات.

این بسیار معمول است برای مردم را به خرید از کسی که آنها را می دانیم. دوستان ما بزرگ شده و همچنین آشنایان ما شناخته شده برای برخی از زمان به طور کلی ریشه برای شما و حمایت از تلاش های خود را. اما غریبه ها… خوب نیست خیلی.

ما باید به نوبه خود در اطراف.

ما این کار را با تولید محتوای ما در Facebook پروفایل شخصی که سهام ما داستان ها و ارزش ها و صحبت می کند به اشتراک گذاشته منافع مشترک از مخاطبان ما.

برخی از نمونه هایی از یک ترکیب خوب از محتوا می تواند شامل:

  • تصاویری از زندگی روزمره خود را با خانواده و کار.
  • به نقل از الهام بخش.
  • محتوای ارزشمند مربوط به اطراف خود مخاطبان تو رفتگی در دیوار.

مشخصات FB خود را برای فروش. این بسیار مهم است به درک به عنوان FB را سریعا شما را اگر شما انجام این کار.

خود را ایجاد کنید Facebook, گروه

این نیازی به هیچ چیز بیش از حد پیچیده است. هر کسی می تواند ایجاد یک خصوصی FB جامعه و مجموعه قوانین به آن است. در اینجا یک مثال از یک زیر:

FB group Food for Health

تا زمانی که خود را گروه FB بنر نشان دهنده منافع مشترک برای مخاطبان تو رفتگی در دیوار که شما در حال تلاش برای جذب و سپس شما خوب هستند.

ادامه مثال قبل از یک تصویر ساده از ابر سبزیجات و یک زن و شوهر از خطوط است که نشان دهنده ماموریت خود را به خوبی کار می کنند. من شخصا می خواهم به نگه داشتن من FB گروه تحت محیط خصوصی به آن بیشتر احساس منحصر به فرد.

هنگامی که خود را FB گروه شروع به رشد بیشتر و شما باید منابع بیشتری در دسترس برای مخاطبان خود را و سپس شما می توانید شروع به کار کسانی که به بنر خود را.

دعوت از دوستان خود را به گروه

از آنجا که شما در حال ایجاد یک نام تجاری جدید برای راه اندازی در آمازون شما می خواهید برای دریافت به عنوان مقدار ورودی به آن به عنوان ممکن است از شما مخاطبان تو رفتگی در دیوار.

این ایده در اینجا این است که آنها را درگیر در توسعه محصول جدید خود را به طوری که آنها در نهایت احساس می کنید که آن را برای آنها ساخته شده است و می خواهید به آن را خرید… چون این واقعا مورد!

پس از شما ساخته شده است یک مناسب و معقول زیر را در پروفایل شخصی خود را, شما می خواهید برای ترویج جدید گروه FB. دو راه وجود دارد که در آن شما می توانید انجام این کار.

  1. شما می توانید با استفاده از FB گروه قابلیت دعوت از دوستان FB خود را به مشخصات خود را ،
  2. شما می توانید ارسال هر از چند گاهی در مشخصات شخصی خود را که شما باید یک کار جدید گروه FB باز به زودی.

من شخصا ترجیح می دهند گزینه دوم به عنوان آن را جذب افرادی که بیشتر علاقه مند به مطالب من.

همانطور که مردم خود را به پیوستن به گروه جدید شما می خواهید به قبل از پر محتوا در حال حاضر در داخل. این مطالب مربوط اطراف تو رفتگی در دیوار شما مخاطبان بیشتر آموزش و سرگرم کننده آنها است. این می تواند سرگرم کننده طاقچه مربوط به memes, مکالمه سوالات و ارزشمندی در تو رفتگی در دیوار-اطلاعات مرتبط.

این بیشتر خواهد شد پرورش مخاطبان خود را و کمک به آنها را تبدیل به طرفداران raving نه تنها شما بلکه به زودی محصول خود را به عنوان به خوبی.

این چیزی است که ساده فرآیند فوق به نظر می رسد تا کنون:

Facebook process progression

ایجاد هیجان برای شما جدید آمازون با نام تجاری

شما در حال حاضر به طور کامل درگیر Facebook گروهی که می دانیم شما آماده هستند را به شما معرفی و راه اندازی جدید ما محصول آمازون.

در اینجا مراحل را دنبال کنید برای شروع این فرایند:

  1. ایجاد سه نوع مختلف طراحی آرم و از اعضای گروه خود را انتخاب کنید مورد علاقه خود را طراحی.
  2. خود را بپرسید اعضای سوالات مربوط به خود را در رایج ترین چالش است. برای مثال “چه تغییر در شیوه زندگی شما قبل از سعی برای کمک به ایجاد عادات سالم غذا خوردن?”
  3. بازگو داستان از چه انگیزه شما را به سوار در این سفر ایجاد جدید آمازون با نام تجاری. چه شما در حال تلاش برای الهام بخش?

بیشتر از نزدیک در ارتباط آنها احساس به شما و داستان خود را بیشتر احتمال دارد آنها می خواهند برای کمک به حمایت از تلاش های جدید.

در این مرحله شما باید اساسا برداشت خود را از بازار (که شما قصد خدمت) و شما در حال حاضر می خواهید برای ایجاد یک ارائه که مسابقات که مخاطبان است.

اکثر فروشندگان به سادگی ارائه یک محصول برای فروش در آمازون است. هنوز یک محصول است که یک کالا است که هر کس دیگری می توانید ایجاد و به فروش برساند. خریداران را مقایسه ویژگی های محصول خود را به که خود را نزدیک ترین رقیب. تنها چیزی که شما باید به عنوان اهرم قیمت است و این مسابقه به پایین از آن نقطه.

ایجاد مقاومت خود را ارائه

به منظور ساخت یک لب گنده تجاری با برخی از جدی ستون فقرات شما می خواهید برای ایجاد یک پیشنهاد مقاومت در اطراف خود کالا. این چیزی است که جدا موفق آمازون فروشندگان از فروشندگان معمولی.

چه چیز دیگری خواهد کسی خرید خود, خارق العاده, سبز, پودر آب نیاز به منظور رسیدن به این نتیجه که آنها دنبال آن هستید ؟

شاید آنها نیاز به دانستن چه چیزی برای خوردن به منظور به حداکثر رساندن مزایای مصرف این آب سبز? بزرگ. سپس شما می توانید ایجاد کتاب های الکترونیکی توضیح آنچه آنها باید غذا خوردن.

شاید شما در پیدا کردن که برخی از مردم وجود دارد در گروه خود است که می خواهم به استفاده از آن به عنوان یک تنظیم مجدد برای بدن خود را به طوری که آنها عملکرد بهتر است. بزرگ. سپس شما می توانید ایجاد یک ویدیو در مورد نحوه انجام 30 روز آب سبز بدن تنظیم مجدد رژیم غذایی.

یا بیایید می گویند آنها می خواهند به یاد بگیرند که چگونه به خواب بهتر در شب و به همین دلیل آنها در حال مصرف این آب سبز. شما می توانید یک شب خواب سیستم معمول است که کمک می کند تا آنها را در رسیدن به این هدف در حالی که مصرف خود را از غذاهای آب سبز.

(ضمنا مخاطبان خود را آغاز خواهد شد به شما بگویم آنچه که آنها می خواهند از شما در مکالمات روزمره خود را در Facebook ، به سادگی با توجه نزدیک شما خواهید آموخت که آنچه در آن است که مخاطبان خود را می خواهد از شما.)

آمازون راه اندازی زمان

از آن زمان به راه اندازی. شما در حال حاضر ایجاد یک نام تجاری و یک جنبش است که مخاطبان خود را از طرفداران سر به طور کامل سرمایه گذاری در. و سپس شما در محل ترین پیشنهاد مقاومت در مقابل آنها. به نظر می رسد چیزی شبیه به این:

سلام بچه ها از شما متشکرم برای اینکه بخشی از این سفر و دیدگاه من در ایجاد یک محصول است که نه تنها طعم بسیار عالی اما نیز ارائه می دهد مادر طبیعت قوی ترین قدرت شفا.

این خارق العاده سبز پودر آب منحصرا با شما در ذهن داشته باشند. برای شما که می خواهید بیشتر وضوح و تمرکز به نه سخت تر در کسب و کار خود و… برای شما که تمایل به تنظیم مجدد بدن خود را به طوری که شما می تواند به خواب بهتر در شب و از خواب بیدار تجدید تر برای شما ، برای شما که می خواهید به تغذیه بدن خود را با بهترین از بهترین و مراکز اطراف گیاهی و رژیم غذایی آلی.

ما به سادگی نمی تواند راه اندازی در آمازون بدون تشکر از شما برای کمک به ما در رسیدن به این هدف و ایجاد بهترین خارق العاده آب سبز محصول بر روی این سیاره! بنابراین در اینجا چیزی است که ما قصد داریم برای انجام این کار برای جامعه ما است.

ما خیلی دوست دارم برای شما به آن را امتحان کنید و به ما بگویید چه شما فکر می کنم! برای اولین بار 200 نفر از جامعه ما که در آن خرید در آمازون هنگامی که آن را راه اندازی در [تاریخ] شما همچنین دریافت این هدیه رایگان از ما:

  • 24-صفحه e-book توضیح بهترین مواد غذایی برای خوردن همراه با ما خارق العاده سبز پودر آب برای حداکثر مزایای بهداشت و درمان!
  • 7-بعد شب خواب سیستم منظم است که با این نسخهها کار بهترین زمانی که ما آب سبز, بنابراین شما می توانید به خواب رفتن سریع تر و بیدار تر تجدید برای روز خود را!
  • 30-روز آب سبز تنظیم مجدد رژیم غذایی, بنابراین بدن شما می تواند به عملکرد بهتر و قوی تر احساس!

به سادگی خود را برای ما ارسال آمازون رسید و بهترین آدرس ایمیل که در آن ما می تواند به شما ارسال رایگان خود را هدیه.

ثبت نام برای پیوستن به ما waitlist زیر به اطلاع زمانی که ما خارق العاده سبز پودر آب می رود در فروش در آمازون است.

و فقط می خواهم که شما ساخته شده است لب گنده آمازون با نام تجاری با برخی از جدی ستون فقرات و یک هارد fanbase از طرفداران سر…که ادامه خواهد داد به خرید از شما دوباره و دوباره.

سازمان دیده بان ویدیو

این پست توسط پیلار نیومن یازده سال آمازون فروشنده کهنه کار که اجرا می شود کسب و کار تمام وقت در حالی که سفر در جهان است. پیلار را فراهم می کند تجارت الکترونیک آموزش در سایت و کانال یوتیوب.

مشاهده Top آمازون فروش ابزار

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>