چگونه اینترنت خود را با ارائه دهنده کرایه در سال 2020 رضایت مشتری شماره?


در Allconnect ما کار به ارائه اطلاعات با کیفیت با سرمقاله صداقت. در حالی که این پست ممکن است ارائه می دهد و از ما نظرات خود ما هستند. در اینجا چگونه ما پول است.

وقتی که می آید به خدمات به مشتریان وجود دارد برخی از شرکت ها مانند جوجه-fil-A و یا معامله گر جو که رفتن بالا و فراتر از آن را نشان می دهد در آمریکا شاخص رضایت مشتری (ACSI) نمرات این کشور تنها ملی صلیب-صنعت اندازه گیری مصرف کننده تصویب.

دیگران مانند تلویزیون سنتی و ارائه دهندگان خدمات اینترنت (Isp) هستند شناخته شده نیست برای رضایت مشتری خود را. در واقع در سال گذشته هر دو صنایع وابسته در پایین تمام ACSI رتبه بندی در سراسر 10 بخش های اقتصادی و 46 صنایع کلیدی.

اما در سال 2020 چند Isp ها دوباره در جهت مثبت. هشت نفر از 11 تا ملی ارائه دهندگان خدمات خود را افزایش کلی ACSI نمرات توسط هر نقطه از 1 تا 5 امتیاز.

بالا 5 Isp ها بر اساس رضایت مشتری

  • Verizon Fios – 73/100
  • AT&T – 68/100
  • مطلوب – 65/100
  • Xfinity – 66/100
  • Cox – 61/100

ارائه دهنده خدمات اینترنت رضایت مشتری در رتبه بندی برای سال 2020

Isp ها به طور کلی دریافت امتیاز 65 از 100 عنوان استاندارد صنعت معیار برای سال 2020 تا سه امتیاز را از سال گذشته است. پیشرو بسته شد Verizon‘s Fios, خدمات, درآمد 73 از 100 دوباره برای سال دوم در یک ردیف. AT&T اینترنت بود درست پشت سر با نمره 68 از 100 کاهش از 1 ٪ بیش از سال 2018 است.

از 11 Isp ها ارزیابی به علاوه یک گروه کوچکتر ارائه دهندگان خدمات اینترنت هم با عنوان “همه دیگران” هشت دیدم 2% به 8% افزایش به طور کلی خود را به نمره رضایت مشتری در سال 2020 است. دو ارائه دهندگان Verizon و مرزی ماند همان در حالی که یکی دیگر از دو AT&T و Suddenlink دیدم نمرات خود را کاهش از سال گذشته است.
Xfinity, بزرگترین کابل ارائه دهنده اینترنت در آمریکا با توجه به FCC دیدم بزرگترین بهبود در رضایت مشتری خود را امتیاز. آنها شروع به پریدن کرد از 61 از 100 در سال 2019 به 66 در سال 2020 به 8 درصد افزایش یافته است.

چگونه ارائه دهندگان خدمات اینترنت رتبه?

این ACSI شده است جمع آوری اطلاعات در مورد Isp ها از سال 2013 با استفاده از بیش از 30 امتیاز داده ها برای ارزیابی صنعت است. برخی از این معیارهای کلیدی عبارتند از “انتظارات مشتری, مشتری, ادراکات در مورد ارزش و کیفیت واقعی خود را تجربه شکایات مشتری و حفظ مشتری.”

این ACSI انجام مصاحبه های سالانه با صدها نفر از مشتریان در اخیر تجربیات خود را با ارائه دهندگان خدمات اینترنت و به طور خاص می پرسد برای ورودی خود را در مجموعه ای از عناصر حیاتی است که عبارتند از:

  • قابل اعتماد و با سرعت و خدمات
  • وقفه/قطع
  • سرعت انتقال داده ها
  • ساعت اوج عملکرد
  • جریان ویدئو
  • انواع برنامه های
  • ایمیل و ذخیره سازی داده ها و امنیت اینترنت
  • آشنایی با بیل
  • فروشگاه/مرکز خدمات کارکنان ادب و مفید
  • فروشگاه/مرکز خدمات معامله با سرعت
  • کیفیت نرم افزار تلفن همراه
  • قابلیت اطمینان نرم افزار تلفن همراه
  • تماس با مرکز
  • سایت

روند میان ارائه دهندگان خدمات اینترنت’ رضایت مشتری

با استفاده از داده های رفتن به 2013, ما می توانید شروع به دیدن برخی از روندهای میان Isp ها. از آن زمان صنعت-استاندارد معیار کاهش یافته است و از 65 از 100 در سال 2013 به پایین 62 در سال 2019. 2020, علائم اولین بار در هفت سال است که به طور کلی معیار بازگشت به آن 2013 استاندارد است.

چه جالب برای سال 2020 است که برای خدمات اینترنت در صنعت به طور کلی ارائه دهندگان نمی بینم دستاوردهای عظیمی در هر یک دسته بندی خاص بلکه افزایشی را افزایش می دهد در سراسر چندین عناصر کلیدی.

در واقع هر واحد درجه بندی جزء شاهد افزایش یک تا سه امتیاز کلی به جز برای اطمینان از نرم افزار تلفن همراه است که می ماند همان.

“برنامه های تلفن همراه همچنان بهترین بخشی از ISP تجربه کسب نمرات 79 برای کیفیت و 77 برای قابلیت اطمینان. در شخص سرویس تاخیر برنامه های تلفن همراه به همان اندازه به عنوان آن را از یک سال پیش. هیات حسن نیت ارائه میدهد برجستگی تا 76 در حالی که در فروشگاه معامله به سرعت افزایش می یابد 3 درصد به 75. به همین ترتیب سایت رضایت در حال حرکت است در جهت درست (+4% تا 75)” این گزارش متحده است.

اما “خدمات اینترنت قابلیت اطمینان داده ها با سرعت و ساعت اوج عملکرد نشان دادن اتاق های زیادی برای بهبود (همه 70) به عنوان نشانی نگه داشتن قطع به حداقل (69). در حالی که وجود دارد این است که تنوع بیشتر در دسترس برنامه های خدمات (+3 به 67) مشترکین به وضوح می خواهید گزینه های بیشتر.”

این ACSI معرفی یک معیار در این سال که “اقدامات جنبه های کلیدی در صفحه اصلی Wi-Fi تجربه برای هر دو به مشتریان که با استفاده از تجهیزات ارائه شده توسط ISP خود و کسانی که با استفاده از تجهیزات شخص ثالث که آنها خریداری کرده اند.”

قریب به اتفاق نتیجه ؟ “مشتریان با استفاده از شخص ثالث تجهیزات (روتر و ارتباط سخت افزاری از قبیل توسعه دهنده/بوستر) راضی تر هستند از کسانی که با استفاده از خود ISP تجهیزات.”

آینده از رضایت مشتری برای ارائه دهندگان خدمات اینترنت

در حالی که اکثر ارائه دهندگان ساخته شده حاشیه ای پیشرفت های سال بیش از سال در این صنعت به عنوان یک کل شده است تلاش برای بهبود — اجازه دهید به تنهایی حتی حفظ — رضایت مشتری خود را نمرات.

برنامه های تلفن همراه و وب سایت به نظر می رسد به کمک به این صنعت روشن است که ارائه دهندگان خدمات اینترنت نیاز به سرمایه گذاری در رضایت مشتری به خصوص در مراکز تماس و کار به مشتریان حق انتخاب بیشتری در اینترنت گزینه های طرح.

Lisa Iscrupe Lisa Iscrupe

@allconnect

لیزا با استفاده از سالها تجربه در فروش و خدمات مشتری برای اینترنت-ارائه دهندگان تلویزیون به اطلاع او نوشتن در پهنای باند. کار او شده است اشاره شده توسط سی ان ان و دیگر منابع ملی. … بیشتر بخوانید

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de