چگونه آمریکایی ها با گذشت زمان در طول اجتماعی فاصله? با بسیاری از جریان

در خبری که شوک خواهد شد هیچ یک آمریکایی ها انجام شده است تکان دهنده مقدار جریان در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

با توجه به یک گزارش جدید توسط Conviva یک جریان شرکت تجزیه و تحلیل جریان شروع به پریدن کرد و حدود 20% در سراسر جهان در هفته سوم ماه مارس در مقایسه با دو مورد اول. افزایش بود و حتی بیشتر چشمگیر برای آمریکایی: جریان بود تا نزدیک به 27 درصد بیش از مدت زمان مشابه.

نیلسن همچنین گزارش مشابه افزایش در ماه مارس است. جریان زمان افزایش حیرت انگیز 34 درصد بیش از دو هفته اول ماه مارس و بینندگان برای سومین هفته بیش از دو برابر است که از همان هفته در 2019.

“جریان است که بخشی از بسیاری از مصرف کنندگان زندگی می کند در حال حاضر. ما شاهد یک رشد فوق العاده ای در چقدر جریان است که در طول چند هفته گذشته به عنوان COVID-19 شایع تر می شود و در بسیاری از نقاط کشور” اسکات N. Brown سر از تلویزیون محصول در نیلسن گفت: هالیوود.

“مقدار زمان بینندگان در حال گذراندن جریان بیش از دو برابر در سال گذشته به تنهایی و آن را نزدیک به یک چهارم از کل زمان صرف شده در تلویزیون در میان خانه است که توانایی به جریان.”

آنچه ما مشاهده شده است

حتی اگر آمریکایی ها صرف نزدیک به دو برابر زمان پخش در ماه مارس در مقایسه با 2019, نیلسن گزارش می دهد که جریان به عنوان یک درصد از تلویزیون-مشاهده مانده است بسیار سازگار در سراسر coronavirus بیماری همه گیر. به عبارت دیگر مردم در حال تماشای تلویزیون بیشتر از همه اطراف و نه فقط در جریان خدمات.

جای تعجب نیست, اخبار نشان می دهد دیده می شود بزرگترین افزایش بینندگان با خیلی از آنها در حال آمدن از Facebook و YouTube. Conviva گزارش های محلی و رسانه های خبری دیدم 247 درصد افزایش و در مجموع دیدگاه های خود را در Facebook صفحه از Feb. 21 تا 23 مارس در حالی که ملی رسانه های خبری دیدم 97 درصد افزایش می دهد.

اما در حالی که بینندگان به وضوح می خواهید به ماندن آگاهانه آنها همچنین می خواهید برخی از فرار از واقعیات است. Netflix بکشد تا کنون بوده است انتخاب محبوب ترین, حسابداری برای 33 درصد از جریان دقیقه در ماه مارس و پس از YouTube با 19 درصد Hulu با 12 درصد و آمازون نخست با 7 درصد.

از 10 را نشان می دهد آمریکایی ها را در هفته سوم ماه مارس همه آنها را در Netflix بکشد. از آن زمان به بعد این سرویس را ببر پادشاه سری منفجر شده در محبوبیت نقشه کشی به طور متوسط دقیقه مخاطبان از حدود 19 میلیون بیننده در آمریکا برای زمینه که بیش از فصل دو غریبه همه چیز (17.5 میلیون) اما در پشت فصل سه (20.5 میلیون).

روز جریان رو به افزایش است

در حالی که جریان زمان دو برابر در ماه مارس در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد رسیده است در طول روز. به مدارس و محل های کار شروع تعطیل, اوج تماشای تلویزیون ساعت نقل مکان کرد تا یک تن.

آن را نه لزوما این وبگاه در حال حاضر در وسط روز — تنها وجود دارد نه واقعا خیلی از ساعات پر بیننده در طول قرنطینه. با توجه به Conviva گزارش روز مشاهده ساعت افزایش بیش از 40 درصد در طول ماه مارس با بیشترین افزایش در طول 11 صبح در ساعت است. در همین دوره بود مشاهده و در واقع با کاهش 2 ٪ به طور کلی.

بینندگان نیز کاوش خدمات جدید

در حالی که مردم قطعا گرفتن بیشتر از موجود خود را اشتراک در طول این زمان آنها و همچنین ثبت نام برای خدمات جدید است. شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics در پروژه ها 5 درصد افزایش در جریان اشتراک در سراسر جهان تا پایان سال 2020 در مقایسه با قبل از همه گیر ،

آمریکایی ها صرف به طور متوسط $37/mo. در جریان خدمات در ماه مارس از 30 دلار در ماه نوامبر بر اساس یک نظرسنجی جدید از وال استریت ژورنال و هریس نظرسنجی. در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد بسیاری از این ثبت نام های جدید-یو پی اس در حال رفتن به تاسیس خدمات. این بررسی نشان داد که 30 درصد از پاسخ دهندگان امضا برای Netflix بکشد, پس از 23% نخست تصویری, 21% برای Hulu و 20 درصد برای دیزنی+.

که بوم ممکن است کوتاه زندگی می کردند هر چند با بسیاری از بهره گیری از تمدید دوره آزمایشی رایگان. بر اساس یک نظرسنجی توسط کاگان یک واحد از S&P در بازار جهانی هوش 37 درصد از جریان خانوار خواهد لغو اشتراک و اگر آنها از دست دادن شغل خود در طول بیماری همه گیر.

می خواهید بیشتر اخبار در مورد چگونه coronavirus نهفته است تلویزیون ما عادت ؟ پیدا کردن اطلاعات در منابع ما مرکز و follow us on Facebook و توییتر برای به روز رسانی روزانه.

مقایسه جریان خدمات

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>