لباس پوشیدن را می شکند و خود را پنهان تلفن: آنچه علم می گوید در مورد کار از خانه

با توجه به شیوع COVID-19 بسیاری از کارکنان در حال کار از خانه های خود را برای اولین بار. که می تواند یک چالش جدی است. آیا شما بچه ها که از مدرسه به خانه و یا فقط یک سگ که کمی بیش از حد هیجان زده به شما در اطراف تمام روز خانه نیست همیشه احساس بهترین مکان برای دریافت کار انجام می شود.

نقشه کشی مربوطه از پژوهش های علمی و مطالعات به علاوه سه سال از کار از راه دور تجربه من کنار هم قرار دادن این راهنما برای کمک به ایجاد این انتقال کمی نرم و صاف.

Allconnect® از شرکت کنندگان در خدمات آمازون LLC همکاران برنامه وابسته به تبلیغات برنامه طراحی شده برای ارائه یک معنی برای ما برای به دست آوردن هزینه ها با لینک دادن به Amazon.com و سایت های وابسته. اما Allconnect مسئول تمام مطالب این صفحه.

پیدا کردن خود را در روال جدید

آن را سخت به درک زمانی که شما در حال نشستن در ترافیک اما رفت و آمد صبح در واقع نقش حیاتی در کمک به شما انجام کار خود را برای روز. با این بافر بین کار و خانه به طور ناگهانی رفته آن را آسان به احساس بی ثبات.

ایجاد یک محل برای کار

اگر شما می توانید سعی کنید به حک کردن یک منطقه از خانه خود را که فقط برای کار. حتی اگر شما در یک آپارتمان استودیو اختصاص یک گوشه به عنوان دفتر خود می تواند اثرات مثبت.

“بسیاری از ما انجام بهترین های ما کار می کنند در یک اتاق از خود ما” استفان کینگ در کتاب خود نوشت در نوشتن. “این فضا می تواند فروتن و آن را واقعا نیاز به یک درب است که شما مایل به تعطیل. درب بسته است راه خود را از گفتن جهان و به خودتان است که شما به معنای کسب و کار; شما را ساخته اند یک تعهد جدی به نوشتن و به قصد پیاده روی پیاده روی و همچنین بحث بحث.”

پادشاه مشاوره را حس می کند به طور مستقیم اما آن را نیز پشتیبانی شده توسط یک علم به نام زیست محیطی روانشناسی است که اغلب خلاصه تا با پند و موعظه, “بپرسید نه آنچه در داخل سر خود را, اما آنچه در سر خود را در داخل.”

“هنگامی که ما بارها و بارها اجرا همان روال و کار در همان محیط ما ایجاد پیوندهای قوی درون مغز و بدن ما” نوشته نویسندگان استیو Magness و براد Stulberg در کتاب اوج عملکرد. “ما آنچه که ما قبل از ما کار و که در آن ما کار به عمل کار خود را. اساسا ما وضعیت خودمان را به کار می کنند.”

این بدان معنا نیست که شما مجبور به صرف ثروت ساختمان کامل دفتر خانه اما شما باید برخی از مراقبت و قصد به فضای کار خود را. سعی کنید به کار از همان محل هر روز آن را به عنوان رایگان از حواس او را پرت به عنوان شما می توانید و تنها استفاده از آن فضا برای کار.

لباس پوشیدن

این یک تفرقه موضوع در کار-از-صفحه اصلی جامعه است. منتقدان می گویند که گرفتن لباس پوشیدن و نفی یکی از کار از راه دور بزرگترین مزایای (تراش) اما من می خواهم استدلال می کنند که ضروری است برای تغییر در داخل و خارج از حالت کار. مثل کار از همان محل هر روز تنگ مغز شما را می گوید که آن زمان برای رسیدن به محل کار — حتی اگر آن را فقط تعویض به بهترین جفت از “کار” sweatpants.

تنظیم ساعات کار

آن را بیش از حد آسان به خارج شدن از تخت و بلافاصله پاپ باز کردن لپ تاپ خود را و شروع به کار. اما درست مثل مغز شما نیاز به یک فضا که اعداد اول آن را برای کار آن نیز باید به طور منظم عامل ساعت.

هر کس می کند بهترین کار خود را در زمان های مختلف; مغز ما انتشار هورمون های مرتبط با انرژی و تمرکز متفاوت است. دانشمندان در تماس با کسانی که بیشتر هشدار در صبح “larks” و کسانی که قله در شب “جغدها.” شانس هستند که شما لازم نیست که یک کار که در آن شما می توانید کار به شدت در غیر متعارف بار. اما توجه به این نشانه ها می تواند به شما کمک کند برنامه کار خود را بیشتر موثر است.

تمایل به احساس مست بعد از ناهار ؟ که ممکن است زمان خوبی برای کنار وظایف است که کمتر خواستار است. احساس خود را در اوج هوشیاری نسبت به پایان روز ؟ نجات خود را از چالش برانگیز ترین پروژه های این دوره است.

جست و خیز نیست ناهار

بدون یک شرکت کافه تریا و یا به طور منظم ناهار خدمه یکی از اولین چیزهایی که به هنگام کار از خانه است که اغلب ناهار. شما ممکن است فکر می کنم شما می توانید قدرت از طریق میان وعده به تنهایی اما تحقیقات نشان می دهد که یک ناهار ضروری است به عملکرد در بهترین خود را.

یک مطالعه نشان داد که قضات اعطا زندانیان آزادی مشروط 65 درصد از زمان در آغاز روز. بعد از چند ساعت که عدد به صفر کاهش مییابد. اما زمانی که قضات بازگشت از ناهار چیزی معجزه اتفاق می افتد: نرخ بلافاصله جهش به عقب تا 65٪.

غذای آماده? تصمیم گیری خود را تغییر زمانی که شما گرسنه. آن ممکن است وسوسه انگیز به جست و خیز ناهار اما مصرف یک وعده غذایی سالم شکستن و دور از میز کار خود را هر روز مفید خواهد بود در دراز مدت است.

برنامه برخی از معافیت

در دفتر کار شما باید مقدار زیادی از جلسات مطالعه چیت چت و قهوه, سفر برای کمک به شکستن تا بعد. اما هنگامی که شما در حال کار از خانه شما باید کمی بیشتر عمدی در مورد دادن مغز خود را به یک استراحت. و اگر فکر برنامه ریزی می شکند و باعث “slacking خاموش” هشدار دهنده در سر خود را به یاد داشته باشید که شما در واقع انجام بهترین کار خود را در متمرکز تکه.

در شناخته شده مطالعه ویولونیست, K. آندرس اریکسون یکی از مهمترین محققان متخصص در عملکرد نشان داد که دو ساعت است و سقف برای بیشترین تمرکز پایدار کار می کنند. اکثر مردم در واقع بهترین کار در تکه های 60 تا 90 دقیقه با مکرر استراحت کوتاه.

مهم نیست که چه صنعت این قانون به نظر می رسد درست باشد. تحقیقات از برنامه ردیابی زمان DeskTime یافت که “سازنده ترین مردم کار برای 52 دقیقه در یک زمان و سپس شکستن برای 17 دقیقه قبل از وارد شدن به آن است.” کارگران در گوشت پردازش کارخانه مشغول به کار بهترین در 51 دقیقه در نه دقیقه خاموش چرخه; برای قدرت پنجه اپراتورها آن را 75 دقیقه در 15 دقیقه خاموش; و برای “به شدت خواستار کار با کامپیوتر” مطالعه ثبت اختراع بازرسان تعیین شده است که 50 دقیقه از کار پس از هفت دقیقه استراحت تولید بهترین خروجی.

“معافیت های کوتاه تر بودند موثر در ترویج بازیابی از هر دو روحی و روانی فشار تا اوایل بعد از ظهر در حالی که استراحت طولانی تر بود موثر در کاهش خستگی و فشار عاطفی در اواخر بعد از ظهر” محققان به این نتیجه رسیدند.

پیاده روی در خارج از اگر شما می توانید

بهترین کاری که شما می توانید در آن شکسته است برای رفتن برای پیاده روی. یک مطالعه اخیر از دانشگاه کلرادو نشان داد که کارگران که در زمان مکرر پنج دقیقه پیاده روی خود را بهبود خلق و خو خود را برداشته انرژی و dulled چنگال گرسنگی.

اثر برجسته تر برای کار خلاق است. مطالعه دیگری کشف کرد که شرکت کنندگان که در زمان شش دقیقه پیاده روی در خارج از افزایش خروجی خلاق خود را توسط بیش از 60% در مقایسه با کسانی که باقی مانده در میز خود را در حالی که کسانی که راه می رفت و هنوز هم در داخل تولید 40 درصد بیشتر ایده های خلاقانه از شرکت کنندگان که نمی رفتن. همه در همه ،

به عنوان هنری دیوید تورو در مجله خود نوشت: در سال 1851 “Methinks که لحظه ای پاهای من شروع به حرکت افکار من شروع به جریان.”

قرار دادن تلفن خود را در یک اتاق دیگر

حتی اگر شما بر روی تلفن خود را در حالی که شما کار می کنند آن است که احتمالا هنوز هم مانع شما. در بازی جذاب مطالعه منتشر شده در مجله روانشناسی اجتماعی, محققان تا به حال یک گروه از دانشجویان تکمیل یک سری از کارهای دشوار در حالی که تلفن های خود را در دسترس. عملکرد خود را به طور معنیداری بهتر از گروه کنترل’ که همراه بودند ،

مطالعه دیگری از 160 دانشجویان دریافتند که کسانی که نمی آوردن تلفن های خود را به کلاس گل کامل نامه با درجه عالی در آزمون از مواد ارائه شده از کسانی که.

درس? حتی اگر گوشی خود را در جیب و یا روی میز کار خود را, آن را هنوز هم طول می کشد برخی از انرژی روانی به آن را نادیده بگیرد. تغییر مسیر است که انرژی به سمت کار خود را و شما نتایج بهتر است.

خودتان لبخند

تماشای فیلم های خنده دار در یوتیوب ممکن است به نظر می رسد مانند مخالف ماندن متمرکز کار می کنند اما آن را در واقع مفید تر از شما ممکن است فکر می کنم.

در یک مطالعه از دانشگاه نورث وسترن شرکت کنندگان به دو گروه تقسیم شدند خود را بر اساس خلق و خو: یکی مثبت و یکی منفی. (و لذتبخش آب نبات مورد استفاده قرار گرفت برای القاء مثبت خلق و خو.) آنها سپس با توجه به انواع مشکلات را حل کند که مورد نیاز خلاق بینش.

محققان دریافتند که مثبت گروه “انجام, بهتر, بودند, بیشتر, مداوم سعی کردم سخت تر و گزارش سطوح بالاتر از انگیزه” بیش از یک منفی. هنگامی که آنها در زمان اسکن fMRI از مغز شرکت کنندگان مثبت گروه نشان داد افزایش فعالیت در زمینه های مرتبط با تصمیم گیری و کنترل احساسی در حالی که منفی گروه تا به حال کمی به هیچ فعالیت در این مناطق است.

اخلاقی از داستان ؟ این که آیا آن را مورد علاقه خود را, کمدی, ویدیو و یا یک قطعه از آب نبات انجام هر کاری شما می توانید به خودتان را در یک خلق و خوی خوب قبل از اینکه شما شروع به کار مهم و یا به یک جلسه. و اگر آن را ممکن است به اشتراک گذاری آن با بقیه تیم خود را.

برو بر خود آسان

در نهایت خودتان را برخی از زمان برای کشف این همه ، شما ممکن است نا امید است که شما به عنوان مولد به عنوان شما را در دفتر اما این انتظار می رود. کار از خانه می تواند به سختی تنظیم در بهترین شرایط و این قطعا هستند کسانی که.

من شما را با این نقل قول از اسپنسر سالن در کار خود را-از-خانه راهنمای: “شما در حال حاضر هر دو خرس و پارک رنجر. مشکل و راه حل است که شما در خانه در حال حاضر. نوع به پارک رنجر با درک آنچه شما نیاز دارید در یک روز و چه قوانین شما باید به دنبال حفظ این پارک به منظور. نوع به خرس است که توسط درک قوانین اعمال شده به یک حیوان را به حساب نیازها و محدودیت ها از خرس.”

برای منابع بیشتر در coronavirus همه گیر و اثرات آن, نشانه, منابع ما مرکز و پیگیری کارشناسان ما در Facebook و Twitter.

مقایسه جریان خدمات

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>