+ DRIES VAN NOTEN +

QUICK FACTS
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
• یکی از آنتورپ شش
• شناخته شده به صورت ماهرانه چاپ و رنگ مخلوط
• Barneys خریداری شده خود را برای اولین بار سال 1986 مجموعه لباس مردانه به فروش می رسد اما آن را به عنوان لباس زنانه
• خود تامین مالی هنوز مستقل
• تولید از 1200 طرح برای زنان و 800 برای مردان در هر سال — دو اکثر رقبای خود
• آیا تبلیغ به جای مراحل پررنگ باند فرودگاه را نشان می دهد و تولید سرد دعوت
• درایوهای یک ماشین چمن زنی

بیوگرافی
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
“من نمی خواهم به یک بازیکن” Dries Van Noten اصرار داشت در سال 2006. در عین حال او در حال حاضر تبدیل شدن به یکی. افزایش به شهرت در سال 1980 او همه اما ایجاد قالب برای موفقیت تجاری مستقل طراح.

Van Noten یکی از آنتورپ شش که سفر به لندن و ساخته شده چلپ چلوپ در اواسط 1980s. او در سال 1985 تاسیس خود را برچسب و افتتاح اولین بوتیک خود را در بلژیک پایتخت مد و در سال 1993 او به ارمغان آورد اولین بازی خود را جمع آوری زنان به پاریس. “من در انجام چیزی متفاوت از دیگر طراحان,” او توضیح داد که در سال 2000. “من نشان داد ظریف لباس خوب با چاپ رز و نه نفوذ هند.”

پارچه های معمولا Van Noten نقطه شروع همراه با یک علامت تجاری خاص شگفتی—هر چیزی “این است که پس ما از عادی” استفاده از کلمات خود را. “من شناخته شده برای رنگ و چاپ و embroideries,” او گفت وگ در سال 2007. “به طور معمول بیشتر تضاد در آن است بیشتر است که من آن را دوست دارم!”

فروتن در عین حال مدبر بلژیک حرفه ای به دنبال به طور پیوسته به بعد-و-مسیر رو به بالا قبل از او متوقف شد به نفس در اطراف 2000. داشتن کاهش یافته گام با روند غالب باد از 90s مینیمالیسم) او احساس محدود منطقه ای و تاریخی را تحت تاثیر قرار است که با او تا به حال همیشه به شدت شناخته شده است. “اگر من را روشن شکستن به چیز دیگری” او بعدها گفت: “من خودم را گیر با برچسب قومی و بلژیک و نه در حس مثبت.” جدید خود را سازماندهی اصل است ؟ هنر مدرن. این جهت تغییر منعکس شد در تازه کشف شده اعتماد به نفس کار خود را—و در او مشهود لذت بردن از آن است. خود را تجدید زیبایی ثابت باقی مانده برای دهه آینده. در سال 2005 او مشخص شده بیستم سال در کسب و کار و در سال 2008 او موفق به دریافت CFDA معتبر بین المللی جایزه.

Van Noten تا به حال یک تاثیر قوی بر جوان طراحان و او نیز مربی بسیاری از. تیم ون ستینبرگن یک شاگرد او را بستود مثل این: “خشک شده خود را مشاهده عاشقانه و جرات به خود را نشان می دهد بسیار حساس است. هنوز بسیاری از desginers که شجاعت — عاشقانه.”

الهام نمایشگاه
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Musée des Arts Décoratifs, پاریس
• نمایشگاه تصاویر به صورت خودکار
• تلگراف مقاله
• خشک مصاحبه

مصاحبه ها و مقالات
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
• وال استریت ژورنال – خودی خارجی
• مجله Elle – جذبه
• Russh Magazine – طراح مشخصات
• مصاحبه تصویری با Garance Doré
• مصاحبه مجله 2012
• تک.Kultur – جهان در فصل


زنان S/S 2013

1996-2014 مجموعه – مردان و زنان
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
• اخیر مجموعه (Vogue UK)
• تمام مجموعه (FirstView)

انتخاب باند ویدئوها
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
• مردان/W 2014-2015
• Men S/S 2014
• مردان/W 2013-2014
• Men S/S 2013
• Men S/S 2012
• مردان/W 2011-2012
• Men S/S 2011
• Men S/S 2010
• مردان/W 2009
• Men S/S 2009
• مردان/W 2008-2009
• مردان/W 2006-2007
– – –
• زنان/W 2013-2014
• زنان S/S 2012
• زنان S/S 2011
• زنان/W 2010-2011
• زنان S/S 2005

اطلاعات بیشتر
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
driesvannoten.بود



بالا: مردان/W 2014-2015 / زیر: زنان S/S 2012

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de