5 گام برای انفجار موفق آمازون راه اندازی محصول

این پست توسط Dom Haines, کسب و کار آنلاین ماهواره که سهام خود را در کسب و کار سرمایه گذاری در وبلاگ domhaines.com.

محصول راه اندازی بخش بسیار مهمی از آمازون برچسب های خصوصی روند. آن را قادر به مجموع باعث خرابی ایده های نوآورانه خود و کار سخت از طریق عدم قرار گرفتن در معرض بازار و یا برعکس آن می تواند موشک یک محصول به موفقیت در یک ماده از روز.

با که گفت, بسیار جذاب و منحصر به فرد محصول است که برآورده کردن نیاز بازار به مراتب بیشتر احتمال دارد برای موفقیت از یک بیمار فکر کردن شات از ران بدون در نظر گرفتن راه اندازی استراتژی است.

اما از طریق خود من آزمون و خطا پیدا کردم روش موثر برای آمازون راه اندازی محصول حاوی ترکیبی از کلمه کلیدی مناسب پژوهش تبلیغات پرداخت می شود و آگاهی نام تجاری از طرح های.

برای تلفن های موبایل مانند کار سخت است ؟ خوشبختانه, آن را در واقع مستقیم به جلو اگر شما باید برخی از جهت. به من اجازه می دهد برای به اشتراک گذاشتن چگونه می توانم در مورد آن – من امیدوارم که شما پیدا کردن آن مفید!

مشاهده Top آمازون فروش ابزار

مرحله 1. گرفتن محصولات خود را که در آن آنها نیاز به

کار در خشن ترتیب اولا شما نیاز به فکر می کنم در مورد چگونه به کشتی محصولات خود را به مرکز پاسخگویی آمازون. اکثریت قریب به اتفاق از محموله از خارج از کشور آمده. با فرض این همان است که برای بسیاری از فروشندگان این باز می شود تا امکان حمل و نقل توسط هوا یا دریا.

وجود جوانب مثبت و منفی برای هر یک بسته به نیازهای خاص خود. اما برخی از ملاحظات عبارتند از:

زمان به بازار

چگونه به سرعت به محصول شما نیاز به راه اندازی در آمازون ؟ شما اولین فروش حساس به زمان برای رسیدن به “برای اولین بار به بازار” مزایای? آیا شما را از رقبا تلاش برای به دست آوردن وجود دارد ؟

زمان به بازار می تواند بسیار مهم و در برخی موارد و نه در همه مربوطه در دیگران است. اگر موفقیت محصول خود را تحت تاثیر قرار خواهد شد زمان شما کاملا باید در تصمیم گیری برای کاهش زمان حمل و نقل.

واضح برنده شدن در این مثال این است که به منبع از یک منبع محلی اما در بسیاری از موارد این امکان پذیر نیست و خیلی دیر است اگر شما محصولات در حال تولید در حال حاضر.

بعدی بهترین گزینه این است که استفاده از حمل و نقل هوایی به طور خاص توسط پیک. شرکت هایی مانند فدرال اکسپرس DHL و یو پی اس باید کارآمد فرآیندها و می توانید محصولات خود را از A به B با سرعت بیشتری نسبت به هر کس دیگری. اما البته قیمت بالا به پرداخت هزینه برای خدمات.

اگر سرعت است که ارزش این قیمت بالا را در نظر بگیرید با استفاده از DDP (تحویل عوارض پرداخت شده) اینکوترمز به حداقل رساندن هر گونه بدون هیچ زحمتی در آداب و رسوم.

هزینه در مقابل سرعت

هنگامی که زمان به بازار است که کمتر از یک نگرانی شما هنوز هم نیاز به تصمیم می گیرید که آیا به اولویت بندی هزینه و یا سرعت تحویل.

برای حمل و نقل بین المللی, من می خواهم دسته بندی گزینه ها به سه زمان تحویل دوره:

  • کمتر از 10 روز – هوایی پیک
  • کمتر از 20 روز – حمل و نقل هوایی
  • 20 تا 60 روز – حمل و نقل دریایی

به طور طبیعی سریع تر تحویل بار گران تر هستند.

همچنین در نظر داشته باشید که بسیاری از هزینه های درگیر با حمل و نقل دریایی هستند “یکی کردن” اتهامات عنوان شده علیه. به عنوان یک نتیجه, حمل و نقل دریایی می شود به طور فزاینده ای مقرون به صرفه در مقیاس. برعکس پایین مقادیر کوچک محصولات در واقع ممکن است ارزان تر به ارسال از طریق هوا!

اگر شما متقاعد شده است که محصول جدید خود را به فروش برساند با استفاده از هوا کوچکتر محموله یک روش معقول را اتخاذ کنند. اگر شما انجام تحقیقات کامل و در نظر گرفتن محاسبه ریسک و سپس شما باید در حال حاضر می دانیم که محصول خود را به فروش خوب بالقوه است.

حمل و نقل ترکیبی

اگر آمازون خود را راه اندازی محصول است که حساس به زمان اما شما تنگ در بودجه بهترین استراتژی این است که برای سازماندهی ترکیبی حمل و نقل.

این به معنی داشتن خود را به دسته ای از محصولات تقسیم کردن به حمل و نقل هوایی و حمل و نقل دریایی. من می خواهم به ارسال 30 درصد از طریق هوایی به گرفتن توپ نورد و فروش در آینده با 70 درصد باقی مانده ارسال شده توسط دریا برای صرفه جویی در پول. اگر شما به اندازه کافی خوش شانس, شما باید یک تجربه بدون درز restock و حفظ فروش سرعت بیشتر به طور موثر هزینه.

این روش نیز به خوبی کار می کند هنگامی که در حال اجرا خارج از بورس!

مرحله 2. پژوهش و کلمه کلیدی برای لیست خود اضافه کنید و PPC

آمازون است که به طور موثر یک موتور جستجو است که نمایش محصولات در پاسخ به عبارات جستجو مانند گوگل نمایش وب سایت در پاسخ به شرایط جستجو.

در نتیجه این به این معنی فروشندگان باید هدف جستجو و اصطلاحات/کلمات کلیدی است که آنها می خواهند برای فهرست. فروش بیشتر شما برای هر کلمه کلیدی خاص بالاتر محصول خود را رتبه بندی در نتایج جستجو.

وقتی که می آید به راه اندازی محصول, من می خواهم به در نظر گرفتن موارد زیر است:

تحقیق چه رقبای خود را برای رتبه بندی

شروع به پیدا کردن آنچه در حال حاضر شما می خواهید به دانستن آنچه که مردم در جستجوی آن هستند و محصولات که در حال حاضر بالا در نتایج جستجو را برای هر ترم.

این بهتر است به صورت دستی انجام و یا پرداخت با استفاده از ابزار مانند هلیم 10.

برای مثال بیایید می گویند شما در حال راه اندازی یک حماسه جدید حمایت از آرنج. تجزیه و تحلیل رقبای خود را لیست و نگاه کنید که کلمات کلیدی آنها در:

  1. آغاز عنوان
  2. بقیه عنوان
  3. نقاط گلوله
  4. توضیحات

در حالی که هیچ کس می داند دقیق رتبه بندی سیگنال برای A9 الگوریتم آن را به طور گسترده ای پذیرفته شده است که شما باید اولویت بندی کلمات کلیدی در جهت بالا.

کشف کوتاه دم و دم بلند گزینه های

برای حمایت از آرنج مثال شما قطعا باید کاوش جستجوی عباراتی مانند “حمایت از آرنج” و “آرنج بند”. اما همچنین در نظر گرفتن کلمات کلیدی دم بلند. این جملات را با کلمات مانند “بند قوی برای آرنج”.

به طور کلی این کلمات کلیدی دم بلند کاهش حجم جستجو (چون اکثر مردم جستجو برای “حمایت از آرنج”). اما با کاهش حجم جستجو اغلب می آید پایین تر رقابت است. گاهی اوقات آن را می شود بسیار سودمند به هدف طولانی دم کلمه کلیدی و شماره یک نقطه در نتایج جستجو.

این یک راه ساده تر برای دریافت اولیه فروش رقابتی در تو رفتگی در دیوار و هنگامی که شما برخی از فروش شما می توانید بهینه سازی برای بالاتر رقابت کلمات کلیدی.

اگر شما با داشتن مشکل رتبه بندی برای پول بزرگ-ساخت کلمات کلیدی, نظر دادن به این بروید.

انتخاب عبارات جستجو که شما می خواهید به مرتبه و برای

شما تکمیل کامل تحقیقات کلمه کلیدی از رقبای خود را لیست و طیف وسیعی از شرایط جستجو هر دو کوتاه دم و دم. در حال حاضر شما آماده برای انتخاب مناسب ترین کلمات کلیدی که شما می خواهید محصول خود را برای رتبه بندی.

دوباره ساختار لیست خود را با بالاترین اولویت کلمات کلیدی در عنوان و سپس به عقب کار به بقیه عنوان نقاط گلوله توضیحات و back-end عبارات جستجو.

مرحله 3. خود را آماده آمازون مثال برای راه اندازی

محصولات خود را در حمل و نقل و آمار آمازون به زودی پس از آن زمان برای ایجاد یک 10/10 به طور کامل بهینه سازی شده فهرست.

عنوان محصول

عنوان محصول مهم ترین بخش از لیست خود را از کلمات کلیدی و چشم انداز.

وجود دارد دو طرف به لطفا اینجا: آمازون مشتری و آمازون الگوریتم رتبه بندی.

مشتریان را اسکن بیش از عنوان خود را در نتایج جستجو به تصویر نگاه کنید و قیمت خود را. اگر آن را به نظر می رسد امیدوار کننده به آنها را با کلیک بر روی لیست خود اضافه کنید. نرخ تبدیل بالا از مشتریان پس از خرید محصول خود را افزایش دهند شما رتبه بندی.

عناوین باید اعتصاب یک تعادل سالم بین کلمه کلیدی چاشنی برای الگوریتم و نثر توصیفی برای مصرف کننده.

تصاویر محصول

پرداخت به صورت حرفه ای عکاسی و ویرایش.

من شروع با در نظر گرفتن خود من تصاویر و photoshopping را خودم است که می تواند کار اگر شما یک سطح معقول از مهارت, اما آن را هنوز هم انبوه زمان بر است. برای بسیاری از مردم, شما بهتر خواهد بود که استخدام این وظایف بنابراین شما می توانید تمرکز بر روی فرمان کشتی است که کسب و کار شما.

چه شگفتی های کار کرده به تازگی برای من است-3D رندر تصاویر است. اگر محصول خود را مناسب برای این, من به شدت توصیه آن انجام می شود. نرخ تبدیل در لیست با 3D renders بالاتر از مقایسه لیست های استاندارد عکاسی.

علاوه بر این داشتن یک مدل 3D فایل اجازه می دهد تا به شما برای ایجاد تصاویر جدید و بدون نیاز به پرداخت بیشتر برای عکاسی مانند منفجر شد نمودار تغییر رنگ و غیره.

نقاط گلوله

شگفت انگیز خود را عنوان و تصویر انتخاب کردم یک مشتری بر روی لیست خود را, اما در حال حاضر شما باید برای تضمین فروش. بزرگ نقاط گلوله است که مفید به مشتری را دریافت کنید آنها را تا کنون نزدیک به “اضافه کردن به سبد خرید” را فشار دهید.

نقاط گلوله هستند شانس خود را به مشتریان بالقوه دقیقا به همین دلیل است که محصول خود را مناسب برای نیازهای خود.

مبهم طولانی امتیاز به نظر می رسد به یک چیزی از گذشته. بهتر است به استفاده از مختصر امتیاز است که اطلاع رسانی به مشتری بدون ارائه یک دیوار از متن به عنوان این باعث افزایش احتمال آنها در واقع خواندن آن.

علاوه بر این, شامل کلمات کلیدی که محصول خود را مربوط به نمایش داده شد و مشتریان آینده نگر در حال جستجو برای.

یک+ محتوا

که قبلا شناخته شده به عنوان افزایش نام تجاری محتوای (EBC) A+ محتوا ضروری است هنگامی که راه اندازی یک محصول جدید در آمازون است.

برای واجد شرایط برای یک+ شما نیاز به در آمازون با نام تجاری رجیستری. که نیاز به یک علامت تجاری ثبت شده است که می تواند به ماه کامل و یا حتی دیگر اگر وجود دارد اعتراض. پس شروع اولیه خود را با کاربرد علامت تجاری.

من ترجیح راه استفاده از+ محتوا است که با استفاده از تصاویر بزرگ; این اجازه می دهد تا طراح به مهار آزاد در آن منطقه با استفاده از مقدار زیادی از طراحی چشم نواز. با استفاده از تصاویر به جای متن ممکن است به جلوگیری از این که ایندکس شده برای کلمات کلیدی, اما من با محتوای این که من فکر می کنم تاثیر بصری را بهبود می بخشد و تبدیل بیش از یک چند کلمات کلیدی.

باطن کلمات کلیدی

به یاد داشته باشید برای پر کردن این هنگام ایجاد فهرست.

من دوست دارم که شامل اصلی من یک یا دو واژه هاي كليدي دوباره حتی اگر تکرار است ظاهرا لازم نیست. بقیه شخصیت محدود است پر از مبهم تر از کلمات کلیدی که شده است در هر نقطه دیگری است.

چوب به حد شخصیت و آیا استفاده از هر گونه علائم نگارشی مثل ویرگول است که فقط یک اتلاف گرانبها شخصیت.

مرحله 4. ساختمان راه اندازی ترافیک و فروش

نکات زیر چیزهایی که در نظر بگیرید هنگامی که محصول خود را در نهایت راه اندازی در آمازون است.

بررسی محصول

از روش اولیه برای به دست آوردن محصول باید:

  1. ایجاد یک محصول بزرگ است.
  2. گرفتن آن را به فروش به سرعت به عنوان امکان پذیر است.

همچنین وجود شایستگی در استفاده از دوستانه درج محصول برای کمک به متقاعد کردن مشتریان به ترک یک بررسی برای شما. قرار دادن است که ارائه می دهد برخی از مرتب کردن بر اساس ارزش مانند استفاده سریع نکته به خوبی کار می کند در تجربه من. همین حالا بخواهید به طور خاص برای بررسی مثبت به عنوان است که در برابر آمازون شرایط استفاده از خدمات (TOS).

چند بررسی ها همیشه سخت ترین برای به دست آوردن و من شناخته شده است به درخواست مردم من می دانم که برای خرید محصول من و ترک یک بررسی صادقانه. اما این است که یک منطقه خطرناک در رابطه با آمازون TOS و به این ترتیب من نمی خواهد به شما توصیه برای شرکت در این دوره از عمل است.

پس از فروش در حال ساخته شده است یک ایمیل پیگیری دنباله ای است که احتمالا موثر ترین راه برای به حداکثر رساندن خود را بررسی رای دادن. این درمان به طور مشابه به محصول درج کنید و سعی کنید به ارائه برخی از ارزش برای مشتری و نه تنها درخواست برای بررسی.

درایو های خارجی, ترافیک

این تا حد زیادی روابط با آگاهی نام تجاری – اطمینان حاصل کنید که به درایو به همان اندازه ترافیک خارجی به لیست خود را به عنوان امکان پذیر است. این می تواند از یک وبلاگ شما شده است ساختمان از یک Instagram حساب و یا از یک لیست ایمیل شما شده است در حال رشد است.

در حالی که آمازون فراهم می کند مقدار زیادی از ترافیک به طور کلی در ابتدا محصول خود را نمی تواند رتبه بندی در هر نقطه قابل مشاهده در نتایج جستجو. تولید سفارشات از خارج از آمازون پلت فرم شروع به ساخت و فروش سرعت است که سیگنال را به آمازون که محصول شما باید شروع به حرکت کردن نتایج جستجو.

اما به یاد داشته باشید که این فروش ممکن است نسبت به مشتری خاص واژه های جستجو به عنوان فروش آمده اند خارج است. این است که چرا شما نیاز به بر روی پلت فرم فروش نیز هست که من به ارمغان می آورد به تبلیغات پرداخت می شود.

آمازون تبلیغات PPC

آمازون پرداخت هر کلیک (PPC) تبلیغاتی بهترین تبلیغات پرداخت می شود راه حل برای راه اندازی یک محصول.

آن را فراهم می کند بر روی پلت فرم فروش پس شروع خواهد شد اتصال محصول خود را برای جستجو های خاص و شرایط و در نتیجه افزایش رتبه بندی آلی بیش از یک فروش از خارج از پلت فرم.

آن را اجازه می دهد تا شما را به تولید داده ها بر روی کلمه کلیدی نرخ تبدیل.

ثالثا آن کار کرده بود و بیشتر مقرون به صرفه نسبت به سایر تبلیغات پرداخت برای من شخصا.

آمازون PPC یک موضوع بسیار فنی و اما برای شروع من پیشنهاد می کنم در حال اجرا به صورت خودکار کمپین تهاجمی بودجه خواهد شد که تولید مفید داده های عملکرد. این ترک به اجرا برای 2-3 هفته پس از آن تبدیل به دستی مبارزات با گسترده عبارت و دقیق کلمه تطبیق نقاشی از اطلاعات شما جمع آوری کرده اند.

Facebook ads

برای اجرای FB ads شما نیاز به یک Facebook صفحه برای شما با نام تجاری و یا محصول است.

به امن ترین در احترام به Facebook شرایط استفاده از خدمات مستقیم تبلیغات خود را به یک صفحه فرود که پس از آن منجر به آمازون لیست شده است. متناوبا مستقیم مردم به خود را با نام تجاری وب سایت و تلاش برای تبدیل به محصول فروش آدرس ایمیل و یا هر دو. جلوگیری از اتصال به طور مستقیم به آمازون خود را فهرست.

نصب Facebook ردیابی پیکسل در وب سایت خود یا صفحه فرود به جمع آوری داده های مشتری. شما سپس می توانید با استفاده از این در یک کمپین تبلیغاتی با lookalike مخاطبان به اطمینان حاصل شود شما با قرار دادن تبلیغات خود را در مقابل مخاطب مربوطه.

من همیشه در بر داشت آمازون PPC به یک گزینه بهتر برای هر دو هزینه و اثربخشی اما نتایج خود را ممکن است متفاوت باشد.

شبیه به Facebook, تبلیغات, تبلیغات گوگل می توان به ترافیک مستقیم به لیست خود را از طریق صفحات فرود یا نام تجاری خود را در وب سایت. من این را به عنوان گران قیمت ترین از سه گزینه و در نتیجه تا حد زیادی نامناسب برای آمازون محصول راه اندازی شود.

شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن Pinterest تبلیغات اگر تو رفتگی در دیوار شما مناسب است برای پلت فرم. من شنیده ام چیزهای زیادی از کسانی که محصولات مناسب.

آمازون راه اندازی محصول و خدمات

آموزش سیستم عامل ها استفاده می شود به عنوان یک روش اولیه برای راه اندازی محصول فعال کردن محصولات جدید به سرعت به دست آوردن فروش سرعت و بررسی از طریق تخفیف های سنگین.

آمازون ساخته شده اند موضع خود را روشن است که آنها را با مهربانی به این دیگر هر چند.

توصیه من دور ماندن از راه اندازی خدمات به این دلیل. علاوه بر آن هزینه های زیادی برای راه اندازی این راه به شما خواهد شد به احتمال زیاد بهتر انجام دهید با استفاده از این پول برای آمازون PPC.

مرحله 5. گرفتن طولانی مدت آگاهی نام تجاری

منسجم برندها با یک زیر وفادار خواهد انجام بهترین در هر دو کوتاه مدت و بلند مدت در آمازون و خارج از آمازون. پس هر سخت کوش خصوصی labeler باید انجام دقیقا همان است که ساختمان یک نام تجاری. در اینجا برخی از بهترین راه برای رفتن در مورد آن.

تاثیر گذار در بازاریابی

با استفاده از تاثیرگذاران بسیار موثر در ایجاد آگاهی به طور کلی, اما همچنین برای راه اندازی محصولات جدید است. شما می توانید مقدار زیادی از ترافیک به یک مثال در یک فضای کوتاه از زمان با استفاده از یک گذار. این فوق العاده است برای ساختمان اولیه فروش سرعت.

Instagram استفاده می شود به به من برای تاثیرگذاران با این حال آنها در حال حاضر آسیا در نظر من و نمی انجام کاملا به عنوان به خوبی به عنوان آنها استفاده می شود. جدید من گزینه مورد نظر نزدیک است کوچکتر کانال یوتیوب است که بسیار مربوط به تو رفتگی در دیوار.

گاهی اوقات یک کانال خواهد بود خوشحال به شما برخی از پوشش تنها با یک محصول رایگان و گاهی اوقات آنها نیاز به پرداخت. دوباره کوچکتر کانال با 1k-50k مشترکین ارائه داده اند مقرون به صرفه ترین راه حل برای من است.

Facebook

ساخت یک زیر بزرگ برای Facebook صفحه است که به سرعت تبدیل شدن به منسوخ به نظر من. من در حال حاضر تنها زحمت برای ایجاد یک Facebook صفحه: بنابراین من می تواند دسترسی به Facebook ads.

اما آنچه باقی مانده خوب استفاده از Facebook است که گروه های خصوصی. این می تواند اهرمی برای ساخت یک جامعه فعال و است که می تواند به آمازون خود را راه اندازی محصول قابل توجهی افزایش دهد. آن چه البته نیاز بسیار زیادی از کار را به نگه داشتن حرکت. آیا این تلاش ارزش انجام خواهد شد تا به شما – من را انتخاب کنید به صرف زمان من در جاهای دیگر.

Instagram

Instagram باقی مانده است یک پلت فرم خوب برای انتشار محتوا. فوق العاده فعال پایگاه کاربر اجازه می دهد تا سریع و به طور منظم به روز رسانی به جامعه خود را. من توصیه می کنم استخدام کسی به خود را اجرا کنید Instagram حساب به عنوان آن بسیار زمان فشرده برای انجام آن خودتان.

ساختمان قابل ملاحظه پس از خرد کردن که در آن مطالب خود را بسیار کوتاه است عمر قبل از آن را بی ربط می شود و از دست رفته در اعماق تاریک از پلت فرم. من در حال حاضر ترجیح می دهند به استفاده از یوتیوب که اجازه می دهد تا برای “همیشه سبز” محتوا است که ایندکس شده در موتورهای جستجو و در ادامه به توان برای سال های نه ساعت.

پینترست

این یک انتخاب عالی برای ساخت و ساز خود را با نام تجاری اگر محصول خود را بسیار بصری. سوله که به خوبی کار هستند و هنر, مد, تناسب اندام و رژیم غذایی, برای مثال. اگر شما فروش دفتر پر کردن کابینت شما خواهد شد به احتمال زیاد پیدا کردن زمان صرف شده در پینترست به یک زباله!

YouTube

هر نام تجاری باید اعمال نفوذ یوتیوب در سال 2020 است.

این یک موتور جستجو در حق خود آن را ایندکس شده در گوگل, محتوای همیشه سبز و حتی می توانید با ارائه شکل دیگری درآمد از طریق تبلیغات, اگر فیلم خود را محبوب هستند!

ایجاد یک زیر در یوتیوب که شما می توانید ارسال خود را به آمازون مثال در راه اندازی. ارائه ارزش واقعی به خود یوتیوب جامعه به طور مداوم و به صورت رایگان.

آمد, راه اندازی محصول, روز, برخی از مطالب می تواند ایده های: unboxing فیلم محصول بررسی و مقایسه محصول.

افکار فراق

این بوده است که سریع چهار نعل از طریق چگونه به راه اندازی یک محصول با موفقیت در آمازون است. وجود دارد خیلی بیشتر من می تواند بحث در مورد اما در کوتاه مدت:

  1. تصمیم می گیرید که چگونه زمان حساس محصول خود را راه اندازی و سازماندهی حمل و نقل مناسب است.
  2. کامل و انجام تحقیقات کلمه کلیدی ساخت مطمئن شوید که به تجزیه و تحلیل رقبای خود را نزدیک.
  3. ساخت و بهینه سازی لیست با هدف قرار دادن کلمات کلیدی خود را انتخاب.
  4. استفاده از حرفه ای عکاسی 3D renders و+ مطالب.
  5. درایو ترافیک خارجی به لیست خود را در راه اندازی. یوتیوب اثرگذارندهها هستند یک راه عالی برای انجام این کار است.
  6. استفاده از آمازون PPC برای تبلیغات پرداخت می شود.
  7. ساخت خود با نام تجاری در رسانه های اجتماعی و یوتیوب قبل و بعد از راه اندازی.

موفق باشید!

این پست توسط Dom Haines, کسب و کار آنلاین کامپیوتر متخصص در تجارت الکترونیک و بازاریابی است. زمانی که ساختمان های مارک های خود را, او می توان پرواز آسمان در یک هلیکوپتر و یا به اشتراک گذاری خود را سرمایه گذاری کسب و کار در وبلاگ خود, domhaines.com.

مشاهده Top آمازون فروش ابزار

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>