چرا ماکروفر دود میکند کارو سرویس

با بررسی کردن این بخش‌ها و جاسازی صحیح، مشکل را برطرف نمایید. برد الکترونیکی مایکروفر سامسونگ ممکن است به دلیل

توسط GISOOYEKHABAR در 29 شهریور 1401
با بررسی کردن این بخش‌ها و جاسازی صحیح، مشکل را برطرف نمایید. برد الکترونیکی مایکروفر سامسونگ ممکن است به دلیل نوسانات برقی و یا اتصالی داخلی ماکروویو و یا بر اثر ... صدای غیرطبیعی مایکروویو سامسونگ میتواند مربوط به خرابی ترانس مایکروفر سامسونگ ، خرابی مگنترون مایکروویو سامسونگ ، خرابی دیود مایکروفر سامسونگ ، خرابی فن مایکروویو سامسونگ باشد. یک سیم موجب اتصال میان برد زیر پنل دکمه های مایکروویو و برد اصلی دستگاه شده است. در صورتی که این سیم قطع شده باشد ، موجب می گردد که کلیدهای لمسی مایکروویو کار نکند. تعویض کابل فلت در بعضی ازمایکروویوها ، اصلاً کار دشواری نیست و می توان آنها را از سر کانکتورها عوض نمود. آشنایی با طرز کار ماکروفر باعث میشود تا به سرعت جلوی بروز آسیبهای جدی گرفته شود. برد اصلی ایراد دارد و فرمان روشن شدن لامپ داخل ماکروویو بوش را صادر نمیکند. فیوز حرارتی وظیفه قطع کردن جریان برق در صورت حرارت بالا و بیش از حد مایکروویو بوش را دارد. ✔ در استفاده کردن از ظروف برای ماکروویو سامسونگ دقت کنید. برخی از لیوان های پلاستیکی بر اثر دمای بالا ذوب می شوند و علاوه بر این برای سلامتی شما نیز ضرر خواهد داشت.

تعمیرات شبانه روزی مایکروفر سامسونگ

گرم کردن مایعات در مایکروویو باید با احتیاط انجام شود و در هنگام بیرون آوردن از مایکروویو از دستکش فر استفاده شود. اجسام فلزی نباید در مایکروویو قرار داده شوند مگر اینکه ای پی سرویس اصفهان برای استفاده در مایکروویو طراحی شده باشند. مشتری گرامی حتما قبل از تصمیم به خرید ، نسبت به مقایسه مبلغ اقساط و جمع کل پرداختی با سایر سایتها و فروشگاه ها اقدام فرمایید. راه حل این مسئله، بررسی سالم بودن موتور با مولتی متر توسط فرد متخصص و تعویض موتور گردان مایکروفر است. در صورت نیاز به تامین قطعه می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر ماکروفر بیم تماس بگیرید. در صورت بررسی موارد ذکر شده و عدم رفع ایراد با نمایندگی تعمیر ماکروفر بیم در تهران تماس بگیرید. در برخی موارد مایکروفرو how to repair microwave oven not heating و مایکروویو ال جی شما روشن نمی‌شود که دلایل متفاوتی دارد که یکی از آن‌ها خرابی میکرو سوئیچ درب و قفل دستگاه شما می‌باشد. اگر درب مایکروفر شما به درستی باز نمی شود، معمولا به این معنا است که مشکل از خود قفل درب است. این قفل معمولا دارای دو قلاب است که به کمک یک بست در قسمت قاب مایکروفر متصل شده است.
  • در این صورت زمان گرم شدن هر چقدر هم باشد، غذا به اندازه کافی گرم نمی شود.
  • درست مانند لامپ که با خاموش شدنش دیگر نوری نمی دهد مایکروفر نیز وقتی خاموش می شود دیگر موجی از خود منتشر نمی کند.
  • بد نیست بدانید یکی از دلایلی که سبب سوختن فیوز می‌گردد، درست کار نکردن فن خنک کننده مایکروفر است.
  • در این مطلب از زهتاب سرویس علت های نچرخیدن سینی ماکروفر را بررسی می‌کنیم.
قبل از پخته شدن، می‌بایست غشای آن را با چنگال سوراخ نمود. نیاز به خدمات تعمیر مایکروویو ال جی دارید؟ برای تعمیر دستگاه از کارشناسان گلدیران کمک بگیرید. اگر به عملکرد ماکروفر دقت کرده باشید متوجه می‌شوید که غذاها را بسیار سریع می‌پزد. زیرا غذاهای پخته شده در اجاق گاز بسیار دیرتر از ماکروفر آماده می‌شوند. همین مزیت ماکروفر باعث می‌شود تا تمام هوش و حواس خود را به آن بدهید.

تعمیرسرا متخصص تعمیر مایکروفر

در صورتی که در دیود سوختگی مشاهده کردید، می‌بایست با یک تعمیرکار تماس بگیرید. بنابراین در صورتی که دیود خراب شود، سبب می‌شود تا انرژی لازم در مگنترون تامین نشود. اگر سالم باشد اختلال از برد اصلی مایکروویو و سولاردم است که باید تعمیر یا تعویض شود. زهتاب سرویس نمایندگی مجاز تعمیرات ماکروفرها و سولاردام در کرمانشاه و سنندج جهت درخواست تعمیرات میتوانید با شماره ۰۸۳۳۸۲۲۰۰۰۱ تماس حاصل فرمایید. در صورتی که داخل کابین ماکروفر بیم تمیز نشود و چربی و کثیفی داخل آن را بگیرد ممکن است به قطعات گرمایشی آسیب بزند و هزینه زیادی به وجود بیاورد.

این ۹ غذا را هیچگاه از رژیم تان حذف نکنید!

این تغییرات باعث بالا رفتن عمر دستگاه شده و هزینه‌های تعمیرات بعدی را نیز کم می‌کند. علت های مختلفی برای گرم نشدن مایکروفر وجود دارد که در ادامه شما را با این دلایل و روش های رفع آن ها آشنا خواهیم ساخت. اگر به دنبال پیدا کردن علت تنظیم نشدن دمای مایکروفر و گرم نشدن آن هستید با خواندن این مطلب با علت تنظیم نشدن دمای مایکروفر و روش های رفع آن آشنا شوید. می تواند علت های مختلفی داشته باشد از اتصال کوتاه در مدار گرفته تا خیش شدن قطعات داخلی؛ جهت جلوگیری از صدمات ناشی سوختگی می تواند مایکروفر خود را نزد یک سرویس کار معتبر ببرید.

رئال مادریدِ بدون شکست فاتح ال‌کلاسیکو

انواع ظرف های فلزی مانند انواع سینی، فویل های آلومینیومی، ظروف با دستگیره های فلزی و ... از جمله ظروفی هستند که استفاده آنها در مایکروویو بسیار خطرناک می باشد.توجه داشته باشید که قرار دادن ظروف بسیار سرد شیشه ای در مایکروویو ممنوع می باشد، زیرا ممکن است سبب ترک خوردن و یا شکستن کامل آن شود. گرم کردن شیر در ظروف شیشه ای سبب می شود حرارت شیر بسیار بیشتر از حرارت ظرف آن باشد و موجب سوختگی گردد. پختن تخم مرغ در این دستگاه، گاه به انفجار آن در محوطه مایکروویو منجر می شود. برخی تحقیقات نشان داده است که امواج مایکروویو با توان بالا قادر است شکل مولکول های مواد غذائی از جمله ویتامین ها را تغییر دهد. میتوانید از چند تکه لیمو یا چند قاشق سرکه یا آبلیمو داخل کاسه آب بریزید. عمیق و سخت است زمان آن است که طریقه چربی زدایی مایکروفر (مایکروویو) یاد بگیریم. ۵- در برخی برنامه‌‌های پخت اتومات، دستگاه بین برنامه پخت متوقف می‌‌شود تا اقدام به هم زدن، جابجایی و پشت و رو نمودن آن کنید. حال به بررسی ارورها در انواع برند می پردازیم تا با افزایش آگاهی خود از خسارات جانبی جلوگیری گردد. دستگاه را همیشه تمیز و عاری از چربی نگه دارید.و اگر ماکروفر شما چربی گرفته حتما آن را از هرگونه کثیفی پاک کنید. محافظ حرارتی معیوب هم باید تعویض شود تا ماکروویو بتواند دوباره عملکرد عادی داشته باشد. تکه های غذای چسبیده به دیواره مایکروفر انرژی مایکروفر را جذب می کنند در حالی که دستگاه در حال کار کردن است و باعث سوختگی و سایر آسیب های ممکن به مایکروفر می شود. مایکروفر نسبت به دستگاههای دیگر از دست دادن ویتامینهای مواد غذایی آن کمتر است. اما این لامپ مگنترون قادر به تولید امواج فرکانس بالا نبود و مورد پذیرش مردم قرار نگرفت. اگر هنوز مایکروویو صدای عجیب دارد، لطفا با نمايندگيتعمیرات ماکروفر درتماس بگیرید.

نمایندگی بوش در صادقیه

همانطور که متوجه شدید پیدا کردن ایراد و رفع آن یک کار تخصصی است و به ابزار مخصوص نیز احتیاج دارد. اگر شما این تخصص را ندارید، ترجیحا نباید خودتان دست به آچار شوید و بهتر است که از فردی که در این کار تجربه دارد، کمک بگیرید. یک نکته قابل ذکر این است که، مگنترون غیر قابل تعمیر است و حتما باید با رعایت یک سری دستور العمل تعویض شود. که یک کار تخصصی است و باید توسط اشخاصی که به این کار وارد هستند صورت بگیرد. در قدم بعدی، نخست باید به صورت چشمی مگنترون را بررسی کنید؛ در مگنترون سالم نباید فواصل پره‌های خنک کننده نسبت به هم تغییر کنند یا محل استقرار آن‌ها ناپایدار و یا شل شده باشد. برای حل این مشکل به تعمیر برد مایکروویو نیاز است و ترانس روی برد باید عوض شود. توصیه می شود برای از بین بردن بوهای باقی مانده در مایکروویو یک قاشق چای خوری جوش شیرین را در یک فنجان آب ریخته و مایکروویو را 5 دقیقه روشن کنید. برخی از میوها با توجه به ساختاری که دارند می‌توانند در برابر حرارت از خود مقاومت نشان دهند. به تعمیر ماکروفر در اصفهان ای پی سرویس هیچ عنوان برای خشک کردن انگور از مایکروویو استفاده نکنید، چرا که این میوه پس از برخورد با امواج مایکروویو به راحتی منفجر می‌شود و می‌تواند محیط درونی مایکروویو را کثیف کند. همچنین کشمش نیز اگر درون مایکروویو روشن قرار بگیرد، دود می‌کند. پس برای گرم کردن برخی از میوه‌ها با استفاده از مایکروویو دقت بیشتری داشته باشید. چرا که در این صورت ترانس ولتاژ کافی را برای مگنترون تامین نکرده و به همین امواجی از آن ساطع نمی‌شود. اما این مکانیسم چگونه صورت می گیرد؟ مایکروفر دارای یک مگنترون است و به این صورت عمل می کند که امواج رادیویی با طول موج های بلند را تولید می کند. این طول موج ها به دورن غذا نفوذ کرده و سپس مولکول های آب را به ارتعاش در می آورد. توجه داشته باشید که مگنترون با ولتاژ بالا کار می کند که برای تولید این ولتاژ از یک دیود تولید کننده استفاده شده است. کار این دیود این است که ولتاژ برق شهر را به ولتاژ مورد نیاز مگنترون تبدیل می کند. در برخی از مواقع ممکن است مایکروفر در حین کار به طور ناگهانی خاموش شود.

تماس

مشکل از سنسور دما و یا داغ شدن بیش از حد مگنترون می باشد. بین کار کردن غذاها باید یک فاصله یک یا دو دقیقه ای بدهید. منبع تغذیه روی برد دستگاه مشکل پیدا کرده است و اگر کلا روشن نمی شود فیوزهاباید چک شود. اگر مایکروفر چند ثانیه کار کند و متوقف شود ممکن است محافظ حرارتی سوخته باشد.کار محافظ حرارتی جلوگیری از حرارت بیش از حد به مایکروفر می باشد. برای تست آن از مولتی متر استفاده کرده و در صورت خراب بودن آن را تعویض کنید.

ماکروفر گرما تولید می‌کند. در حالت عادی طول این امواج کوتاه است و صدایی به گوش نمی‌رسد اما اگر مگنترون

اول مایکروفر را روشن کنید تا مرحله‌ی پیش‌گرمایش فراموش نشود. مواد خشک را در کاسه‌ای مخلوط ‌کنید؛ یعنی ۱۴۰ گرم آرد، ۳ قاشق غذاخوری پودر کاکائو، ۳ قاشق غذاخوری بیکینگ پودر و ۱۷۵ گرم شکر. دیدید که در مایکروفر معمولی هم می‌توانید کیک باکیفیت درست کنید. درست است که در فر معمولی حدود ۳۵ تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد تا کیک بپزد. پس با دمای ۱۸۰ درجه یا گرمای سطح ۱۰ به زمانی بیشتر از ۱۵ دقیقه نیاز ندارید. مایکروویو ها امواج الکترو مغناطیسی هستند که با سرعت نور در فضا حرکت می کنند. به همین خاطر است که مایکروویو ها توسط جعبه های فلزی قوی احاطه شده اند که اجازه فرار امواج را نمی دهند. مایکروویو ها می توانند تقریبا شش برابر سریع تر از اجاق های معمولی غذا را بپزند. همچنین باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند، زیرا می توانند بلافاصله بدون اینکه منتظر بمانید اجاق گرم شود، شروع به طبخ غذا کنید. در این مقاله به نحوه برطرف کردن مشکل گرم نشدن مواد داخل مایکروفر میپردازیم. اگر مایکروفر شما نیز گرم مواد غذایی را به خوبی گرم نمیکند، اصلا نگران نباشید. بنابراین پختن برنج در مایکروویو می تواند باعث مسمومیت این مواد غذایی شود. قصد داریم در رابطه با یکی آسیب های مایکروفر و مایکروویو که باعث سوختن غذا می شود بحث کنیم. همچنین در ادامه به راه کار هایی که باید بعد از سوختن غذا در مایکروویو و همچنین روش های از بین بردن بوی سوختگی ناشی از غذای سوخته در مایکروویو بپردازیم. همچنین در انتهای این مقاله به بررسی اینکه چه غذا های را نباید در مایکروویو قرار دهید و باید ها و نباید های استفاده از مایکروویو و می پردازیم. اجاق مایکروویو برای یخ‌زدایی مواد غذایی یخ‌زده مثل انواع گوشت و سبزیجات مطلوب است که در عرض چند دقیقه انجام می‌شود. برتری دیگر پخت با اجاق مایکروویو حفظ عطر طبیعی غذاست که باعث می‌شود نمک یا شکر بیش از مقدار لازم به غذا افزوده نشود.
آخرین مطالب