علت افزایش قیمت ۲۰۰ میلیونی هایما چیست؟

به گزارش خبرنگار مهر، بها اشکال ماشینهای تولید درون امروز دوشنبه ۴ مهر ماه ۱۴۰۱ در بازار آزاد را در جدول ذیل م

توسط GISOOYEKHABAR در 13 آذر 1401
به گزارش خبرنگار مهر، بها اشکال ماشینهای تولید درون امروز دوشنبه ۴ مهر ماه ۱۴۰۱ در بازار آزاد را در جدول ذیل مشاهده می‌کنید. جور ماشین بها بازار (تومان) وانت آریسان ۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰ سمند LX ۳۱۱,۰۰۰,۰۰۰ سمند EF۷ ۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰ سمند EF۷ دوگانه سوز ۴۳۵,۰۰۰,۰۰۰ ... حیاتی این وجود از نرمی نسبی سواری و قابلیت و امکان مطلوب در جذب ناهمواری ها بایستی به تیتر نقطه قوت هایما S7 در مقایسه اساسی رقبا یاد کرد. این خودروساز در سال ۱۴۰۰ ورژن جدیدی از هایما S7 را معرفی و عرضه کرد که هایما S7 پلاس نام داشت. تغییرات ظاهری این ورژن عبارتند از تغییر رنگ شیشه لچکی عقب، آینه‌های جانبی تازه و بیشتر شدن گل‌پخش‌کن‌های جلو. داخل کابین نیز یک ورقه km نو تعبیه شده و تریم تماما مشکی دیده می‌شود. دسته‌بندی نشده درب اتومبیل یکی از از پرکاربرد ترین بخش های مالامال سروصدای اتومبیل است که احتمال به صدا افتادن بیشتری نسبت به دیگر بخش های آن دارد. چرا دستگاه اولتراسونیک «اِل دی اِم» مورد مهربانی برای عمده نیازهای زیبایی و درمانی هستش. دارای عاقبت من بازی شد و لیوان جهانی را اصلی بغض نگاه کردم | درصورتیکه در لیست بودم ... در تیپ لاکچری امکاناتی همچون سانروف، روکش چرم مصنوعی در صندلی‌ها و دستور خودرو، نمایشگر داده ها سفر رنگی، سیستم تهویه مطبوع نمایشگری، ۱۰ اینچی پشت فرمان، اکران داده ها مربوط به راه‌بندان یگانه و رهیاب ماهواره‌ای به رخ مخصوص وجود دارد. صدای تیک تیک سلام، خودروی ال ۹۰ آن‌گاه از باز نمودن سوئیچ (قبل از استارت زدن) صدای تیک تیک از زیر کاپوت شنیده می شود....

ایمنی و گارانتی دو خودروی تیگو ۵ و هایما اس ۷

فروشندگانی که فارغ از واسطه اقدام به فروش اتومبیل خود می ‌کنند بعضا توجهی به این مورد قضیه ندارند و بر روی ارزش فروش ماشین ضرر متحمل می‌ شوند . به هر کد ملی صرفا یک دستگاه اتومبیل تعلق می‌گیرد، مدرک اتومبیلهای واگذار شده از طرز این بخشنامه در رهن شرکت نخواهند بود و شماره تلفن همراه معرفی شده بایستی به اسم شخص درخواست کننده باشد. بدون نظر، الان به جهت نحوه ریست شیشه بالابر خودروی هایما S7 نظرت رو ثبت کن... در شکل نیاز به هماهنگی تعمیرات اساسی شماره متخصص تعمیرگاه مدرن گیربکس تماس حاصل فرمایید. گیربکس های اتوماتیک طوری طراحی شده اند که در کسری از ثانیه عمل بده بستان دنده را انجام دهند. شاید برای پر کردن فضای خالی موجود در سپر، اما در جمع سرو صدا طراحی این بخش از اتومبیل بیش از اندازه مضاعف است. گهگاه معایبی که موجب کاهش قیمت ماشین می ‌شوند پیش از فروش کلیدی پول هایی زیر قابل حل می باشند . نظیر بعضی از معایب جزئی فنی ، یا این که خط و خش ‌های سطحی بر روی بدنه خودروی کارکرده . در کارشناسی هایما شما کلیدی کمک یک کارشناسی ماهر می توانید در پیاله چند دقیقه ایرادات و مشکلات خودرو را پیدا نمایید و از هزینه های هنگفت آنگاه از آن خودداری نمایید .
  • در ذیل و میانه سپر چراغ‌های مه شکن را خواهیم داشت که به رخ دایره‌ای طراحی شده‌اند.
  • پنل پشت فرمان هم، جذابیت قابل قبولی دارد و اهمیت طرح سیلندری یک‌پارچه ارائه می‌شود.
  • هرچند درصورتیکه کمی ریسک پذیر باشید میتوانید اصلی خرید ام جی GS دست دوم، از شتاب و هندلینگ بسیار خوب تر و ایمنی فراتر و ساختار چهارچرخ متحرک بهره‌مند شوید.
به گزارش کارگر نیوز به نقل از ایرنا، بازار کراس‌اورها در سال‌های آخر به شدت گرم بوده است و ما از هر طرف شاهد ورود این خودروها به بازار بوده‌ایم. در این میان، اتومبیل هایما S7 به عنوان یک کراس‌اور توده و جور چینی به وسیله کشور ایران ماشین در سال 1394 به بازار معرفی شد. این خودرو به استدلال ظاهر پر ابهت، میزان مرغوب بودن مطلوب سواری و آپشن‌های قادر توانسته طرفداران اکثری را به خویش جذب کند.

خرید آنلاین و قسطی بیمه شخص ثالث اساسی بهترین قیمت

خیر ، رسالت ما خرید و فروش ماشین صفر می‌باشد و در حوزه ماشین عمل کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم. خودروی صفر از بازار آزاد تنظیم شده و اساسی تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. میزان ما بها روز بازار آزاد بوده و بها سوله ملاک نظارت اقساط نیست. دعوتنامه مشتریانی که پیش از این ماشین هایما S7 توربوشارژ اتوماتیک اهمیت موعد تحویل خرداد سال 1399 ثبت اسم کرده بودند و تاکنون برنده به دریافت اتومبیل خود نشده بودند، صادر گردید. هایما S7 اولی گام ایران خودرو در راستا همکاری دارای یک خودروساز چینی به جهت ایجاد یک SUV به شمار می‌رود. اگر‌چه حساس اعمال تحریم‌ها علیه صنعت خودروسازی کشورمان ایجاد این ماشین هم دارای چالش‌های اکثری ...

اخبار خودرو

زمانی که خودرهای کره ای وارد بازر کشور ایران شده بوده جمع ای امثال شما پراید سوارا میگفتن کره اخ، کره ای بد، خودرو تنها ژاپی و آمریکایی و آلمانی، درحال حاضر چی؟؟؟؟؟؟؟!! همین مسئله الان درباره ماشین های چینی درستی میکنه و مسلما تا چندین سال آینده شماها درباره اتومبیل های هندی می بایست همین نظرات بدیدن. از آنجایی که در زمانه خرید خودرو نوشته باز‌نگری قابل توجه ندیدم ضروری دیدم لحاظ خودم را اعلام کنم.

طرح تعویض ماشینهای فرسوده

نام مهم هایما، در واقع ها/ما (HA/MA) هست که از ترکیب نام شرکت‌های هاینان و مزدا ژاپن شکل می‌گیرد. مجموعه فاو کلیدی ۴۹ درصد، سهام‌دار اصلی هایما محسوب میشود و ۴۹ درصد از سهام این شرکت نیز، در اختیار مزدا است. دولت چین نیز تحت نام تیم صنعتی استان هاینان، حدود دو % از سهام هاینان را تحت مالکیت دارد. ارزش کلی کارخانه‌های هایما، امروزه حدود ۱.۸ میلیارد دلار برآورد می‌شود، درحالیکه دارای تیراژ تولید ۵۰۰ هزار دستگاه در سال، بیست و هشتمین شرکت تبارک خودروسازی چین و دوزادهمین صادرکننده‌ی خودروها در همین کشور، محسوب می‌شود.

ایمنی تضمین شده هایما S7 :

اما حتمی می باشد بگوییم مقالاتی که به معایب خودروها می‌پردازند به‌معنای غرض‌ورزی نویسنده یا تخریب خودرو نیست. صرفا هدف ما از این‌گونه مقالات یاری به خریداران احتمالی برای انتخابی دقیق‌تر با توجه به معیارهای موردنظرشان است. مقالاتی که به معایب خودروها می‌پردازند به‌معنای غرض‌ورزی نویسنده یا این که تخریب ماشین نیست. دید گلگیر دارای دوربین روراست میگه…..ولی داشبوردپلاستیک خشک وناهماهنگی خیلی دوچندان راموافق نیستم.همچنین تعادل خوبی نیز داره. همین شرکت دارای مشارکت شرکت مزدا شروع شد و در طراحی اش از امکانات این خودرو ساز بهرمند شده.

پژو 207 اتوماتیک

اکنون، با ذهنیتی کلی در آیتم تاریخچه و همینطور مشخصات فنی و پرفورمنس خودرو، می‌توانیم به طور دقیق و تخصصی، به باز‌نگری نقاط قوت و مزایای آن، در کنار دلایلی منطقی برای خرید همین اتومبیل بپردازیم. شایان ذکر هست در مهیا سازی این مقاله، در کنار تجربه آزمون درایو چند ساعته نگارنده دارای این خودرو، از تجربیات و نقل قول‌های مالکان این ماشین که تجربه صدها ساعت سواری اساسی آن را داشته‌اند هم استعمال شده است. لطفاً در ادامه مطلب، حیاتی مجله اینترنتی خودرویی فروش اثاثیه یدکی هایما زوم فور فعالیت همراه باشید. از طرفی به‌دلیل عدم عایق‌بندی درست ماشین صدای موتور به درون کابین نفوذ کرده که همین آیتم نیز سبب شده تا هایما S7 توربو از حیث تجربه رانندگی نمره منفی به دست آوردن کند. در بخش رانندگی هم شاهد معایب هایما S7 توربو هستیم؛ به محض وارد شدن به اتومبیل متوجه طول مضاعف و گلگیرهای حجیم این اتومبیل خواهید بود که همین مورد قضیه دید راننده را کمتر میدهد و محدود بودن تعداد دوربین‌ها و کیفیت ناچیز آنان هم در برطرف کردن همین ایراد کمکی نمی‌کند.

قیمت دلار طلا سکه ارز

با همین وجود، عرضه چنین مزایایی از سوی هایما اس 7 توربو به جهت مصرف‌کنندگان اهل ایران کفایت نمیکند و آن ها به دنبال نقاط قوت بیشتری در یک کراس‌اوور چینی مونتاژ داخل می‌گردند. دارای وجود پیشرفت‌های شگرف خودروسازان چینی طی دهه‌های اخیر، هم‌چنان اتومبیل‌های چینی از لحاظ طراحی ظاهری در شرایط کاملا مطلوبی قرار ندارند. فروش اسباب و اثاث یدکی هایما به جز چندین مارک شناخته‌شده و معروف چینی که نسبت به استخدام طراحان شناخته‌شده مبادرت کرده‌اند، باقی شرکت‌ها هم‌چنان پروسه الگوبرداری از دیگر خودروسازان را ادامه ارائه می کنند که سرانجام آن، خلق محصولاتی عجیب و ناهماهنگ است. هایما یکی از برندهای زیرمجموعه مجموعه فاو می باشد و بر پایه همکاری نزدیک فاو و مزدا رخ گرفته است. از سویی دیگر، اهمیت دقت به حضور برنده جک S5 اتوماتیک دارای پیشرانه‌ی توربو در بازه‌ی قیمتی بالای ۹۰ میلیون تومان، احتمال حضور هایما S5 توربو در کلاس بیش از ۸۵ میلیون تومان، بعید به نظر می‌رسد. دارای این اوصاف، به حیث می‌رسد که ام‌وی‌ام X33 اسپرت، اساسی قیمت ۷۸ میلیون تومان، رقیب مهمی برای هایما S5 توربو باشد، چرا که سابقه‌‌ای نسبتا طولانی در بازار ایران داراست و اصلی گارانتی سه سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر و البته اقساط جالب بلندمدت تا ۳۶ ماه، ارائه می‌شود. همانطور که در مقدمه اشاره کردیم پس از مدت ها سخن و حدیث، بالاخره یک شاسی بلند تازه به سبد محصولات جمهوری اسلامی ایران ماشین بیش تر گردید. اتومبیلی چینی مهم نام S7 که جنس شرکت هایما هست و درحال حاضر اهمیت همکاری ایران خودرو در سایت خراسان مونتاژ و به مملکت چینی پرورمان(!) عرضه میگردد. در مورد تاریخچه کمپانی حساس باید بگوئیم که هایما مانند اکثر هم وطنانش خودروساز نوپایی به حساب می آید و در سال 1992 با مشارکت مزدا تاسیس شده. هایما در نسخه ۲۰۰۰ از یک گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک به کارگیری کرده که قدرت موتور را به چرخ ها منتقل میکند. اما ضروری به ذکر می باشد که هایما S7 ساده اساسی گیربکس ۵ سرعته دستی نیز عرضه میشود. به گزارش پایگاه خبری گلونی، به نقل از چرخان مدتی می شود که کمپانی ایران‌ خودرو در مجموعه کارخانه‌جات خویش در خراسان، مبادرت به مونتاژ خودرویی به نام هایما اس۷ مینماید و قیمتی حدود ۷۲ میلیون تومان برای دسته دستی و ۷۹ میلیون تومان به جهت گونه اتوماتیک آن در نظر گرفته است. درباره این‌که چرا و به چه صورت یک مجله حوادث خبری چینی دیگر و چرا مونتاژ؛ بارها و بارها نویسندگان عزیز این وبسایت و بقیه وبسایت‌های فعال در ارتباط دارای صنعت خودروسازی و اقتصاد کشور ایران گفته‌اند و نوشته‌اند که اما گوش کسی هم بدهکار نیست! یا این که به قولی؛ می‌خوای بخواه، می‌خوای نخواه و …؛ به هر هم اکنون این اتومبیل هم‌اکنون در کشور‌ایران مونتاژ شده و تبدیل به یک عدد از گزینه‌های مشتریان ایرانی شده است. به گزارش وبسایت خبری ساعد نیوز، هایما اس 7 - Haima S7 ( توربو ) یک اتومبیل اس یووی هست که بوسیله هایما اتومبیل، پایین مجموعه تیم فاو ایجاد شده است.

مقایسه خودرو

با همین حال، همانطور که اشاره کردیم فضای به اندازه برای چهار سرنشین وجود داراست و حیاتی اعتنا به عرض کم خودرو، نفر پنجم در صندلی عقب، راحتی قابل قبولی نخواهد داشت. صندوق بار هایما S5، تنها۳۲۰ لیتر هست که در مقایسه با فضای ۴۰۰ لیتری ۲۰۶ صندوقدار و ۵۰۰ لیتر حجم موثر در تندر ۹۰، ناکافی به نظر می‌رسد، البته می‌توان از امکان جمع‌شدن صندلی‌های عقب به کار گیری کرد و فضای بار هایما S5 را ارتقا داد. در قسمت طراحی جلو این اتومبیل از بعضی از اتومبیل های پر اسم و رسم و نامی اروپایی و یا این که ژاپنی یاری گرفت شده است. در این قسمت به لطف شاهد ادغام مطلوب و مهربانی از اجزای متفاوت می باشیم و اجزایی مانند جلو پنجره، سپر و چراغ های جلو حساس یکدیگر هارمونی مناسبی تولید می کنند. همچنین هایما S7 از نظر طراحی داخلی و کابین خویش نیز نمره قابل قبولی را اخذ می نماید و به نسبت طراحی مدرن و شیکی دارد. یک نمایشگر TFT، فضای دربین عقربه‌های شتاب سنج و دور موتور را مالامال مینماید که مقدار مصرف سوخت، km کارکرد و هشدارهای متفاوت را اطلاع رسانی می کند. S5 دارای پیشرانه توربوشارژ 1.5 لیتری به بازار کشور‌ایران منش پیدا کرده است. موتوری که در کنار مصرف سوخت زیر به عامل حجم کم، توان زیاد عالی 161 اسب بخار و گشتاور قابل دقت 223 نیوتن‌متر را به تولید خواهد رساند. © همه حقوق این وب وبسایت متعلق به شرکت مبین ماشین ماندگار می باشد. ریمپ ایسیو ecu بدون ابطال معاینه فنی و خدمات ریمپ دارای ضمانت نامه کتبی 30 ماهه انجام می شود. مشتریان سپندخودرو این امکان را دارا هستند که در دوران بازپرداخت اقساط خودروی خویش را بده بستان کرده و مدل جدیدتری اخذ کنند. حساس عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به اسم خرید کننده خواهد بود. در ماشین هایما S7 در دو جور پایه اتوماتیک و دستی خودروی هایما صرفا از لحاظ جعبه دنده مهم یکدیگر تفاوت دارند. اما باید به همین نکته اعتنا نمایید که موتور همین دو جور نیز اندکی اهمیت هم تفاوت دارند. به جور ای که نوع دستی همین ماشین یک پیشرانه حساس کد HM484Q به کارگیری می کند و گونه مبنا اتوماتیک نیز از پیشرانه اهمیت کد HM484Q-A استعمال می کند. مهم این حال در بقیه موارد و پارامتر های فنی به طور کامل یکسان بوده و هیچ تفاوتی کلیدی هم ندارند. هایما S5 دو‌مین کراس اوور چینی کشور ایران اتومبیل به حساب می آید که مهم پیشرانه ای متفاوت از اکثر بازارهای جهانی، به خط ایجاد جمهوری اسلامی ایران خودرو خراسان آمد و ایجاد آن هم به جهت رقابت اصلی کراس اوورهای جمع و نوع بازار جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. این ماشین به پیشرانه ی ۱٫۵ لیتری توربو ۱۶۱ اسب بخار و ۲۲۳ نیوتن متر گشتاور مجهز می باشد و جعبه دنده ی اتوماتیک CVT توان آن را به چرخ های جلو می رساند. با گشت‌وگذاری در بازار، به‌راحتی می‌توان متوجه شد که هایما S7 توربو در برعلیه دو حریف اکثر خود یعنی چری تیگو 5 و جک S5، کلام چندانی به جهت گفتن ندارد و کماکان بازار تحت‌تسلط همین دو ماشین قرار دارد. کمپانی هایما خیلی بر روی شتاب این خودرو مانور دیتا و اعلام کرده همین کراس اوور کامپکت که از حیث ابعاد (طول و عرض) یه خرده نسبت به اس ۷ پلاس بزرگتر است، می‌تواند ظرف مدت روزگار ۷.۸ ثانیه از حالت توقف کامل به شتاب ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. جلوپنجره این ماشین به رخ شش ضلعی طراحی شده هست و تا حدودی به جلوپنجره نسل جدید اتومبیلهای چری شباهت دارد. در کنار آن دو نوار چراغ LED قرار گرفته‌اند که وظیفه سیستم روشنایی در روز را بر عهده دارند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن