علائم خرابی بوش و رینگ پیستون مشابه می باشد

آلومینیوم کانادایی پس از آزمون به روش اسپکتروفتومتری، قالبگیری شده و در وزنهای یکسان و در بعدها ظریف دارای تلر

توسط GISOOYEKHABAR در 8 بهمن 1400
آلومینیوم کانادایی پس از آزمون به روش اسپکتروفتومتری، قالبگیری شده و در وزنهای یکسان و در بعدها ظریف دارای تلرانس 0/005 میلیمتر ماشینکاری ظریف می شود و آنگاه به روش سرد روکشکاری قلع انجام می شود، نتیجه اینکار پیستونی مهم بعدها دقیق بوده که بر اثر حرارت تغییر و تحول سایز نمی دهد روکش قلع منجر کمتر اصطکاک و خوردگی شده و طول قدمت پیستون را پیستون فوتبال ارتقاء می دهد. تارا بر شالوده پژو ۳۰۱ ساخته شده ولی از همتای فرانسویاش ۷۷ میلیمتر کشیدهتر و ۲۰ میلیمتر کوتاهتر است. بسیاری بر همین اعتقادوباور هستند که باید طراحان و مهندسان کشور ایران خودرو، سبکی بهروزتر را به جهت کابین این سدان کلاس C تعیین میکردند و کل الگوهای اقتصادی کابین پژو ۳۰۱ را مثل یک پارچه بودن محل قرارگیری تنظیم شیشه بالابرها (که در بخش کنسول میانی چشم میشود) در تارا پیاده سازی نمیکردند. اهمیت وجود مسافت محور کمتر از تارا نسبت به خودرویی چون دنا پلاس، شاهد هستیم که فضای پا و سر سرنشینان در همین کالا نو بهتر از سدان های گذشته کشور ایران اتومبیل است. در همین در میان محصولات دیگری مثل ۲۰۷i صندوقدار و دنا پلاس هم وجود دارا هستند که کلیدی پلتفرمهای قدیمیترشان از ایمنی پایینتری برخوردار هستند، ضمن این که ۲۰۷ از نظر فضای کابین (برای سرنشینان عقب) هم حصر زیادی دارد. در صورتی که ذیل آرنجی میانی در تارا دندهای کارگزاشتن میشود، می توان امتیاز این سدان را در مشاجره راحتی سرنشینان و راننده افزایش داد. همین دیسک داخل سیلندر حرکت می کند و داخل سیلندر منبسط و منقبض می شود. قطر پیستون درست به اندازه سیلندر است.سرسیلندر و سرپیستون محوطه اتاق احتراق را تشکیل می دهند.پیستون حرکت رفت و برگشتی دارااست و به علت فعالیت دسته پیستون در میل لنگ به حرکت دورانی تبدیل می شود، او‌لین فعالیت پیستون این میباشد که یک تراز متحرک را که از اطرافش گاز نتواند شکافت کند، تشکیل دهد تا مواد مهم مرتبه حرارت و فشار فراوان بتوانند منبسط شوند، هماهنگ اصلی همین فعالیت انتقال فشار نیروی گاز به نوع می باشد که آن هم به نوبه خود حرکت را به میل لنگ انتقال می دهد.این انتقال حرکت از گونه پیستون به میل لنگ متناسب اهمیت زاویه مدل پیستون با جدار سیلندر است. از آنجایی که قسمت زیرین میله در شرایط ثابتی نیست، باعث می شود به جای حرکت خطی، یک حرکت دایره ای شکل داشته باشد. به خاطر الگوبرداری کامل صندلیهای تارا (در دعوا طراحی و مهندسی) از صندلیهای پژو ۳۰۱، میبینیم که ارگونومی لطف در بخش زیرین و پشتی صندلیهای جلو و عقب همین ماشین وجود دارد. در این مدل پیستون، برشی تمام در دامنه تولید میشود تا از برخورد میللنگ اهمیت آن جلوگیری شود. رسم چراغهای بههمپیوسته عقب نیز اهمیت کمترین دقت و نازکی انجام شده و برخلاف نمونههای مشابه خارجی همچون چراغهای سراسری پورشه و یا حتی بعضی از محصولات تازه چینی، آن میزان دلربایی که انتظار می‌رود را از خود به نمایش نمیگذارد. در اینجا عمده به باز‌نگری وب تارنما خرید پیستون tu5.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن