سینی کابل گالوانیزه قیمت و خرید سینی برق فلزی گالوانیزه

در این گونه از ساپورت های ذیل سقفی سینی کابل، قابلیت ساپورت گذاری به سه طرز امکان‌پذیر می‌باشد. سینی کابل می ت

توسط GISOOYEKHABAR در 26 شهریور 1401
در این گونه از ساپورت های ذیل سقفی سینی کابل، قابلیت ساپورت گذاری به سه طرز امکان‌پذیر می‌باشد. سینی کابل می تواند پس از کارگزاری فضای مقداری را اشغال کند و همین امر یک حسن به جهت ان تجهیزات می باشد. یک عدد از نکاتی که پیرامون سینی کابل برای افراد دارای اساسی میباشد مقرون به صرفه بودن آن می باشد به عبارتی برای اشخاص حساس گستردگی و پیچیدگی نمی باشد و به راحتی می توانند آن را تنظیم کنند. ساپورت سینی کابل برای نگهداری سینی کابل بر روی دیوار، زمین و سقف از همین وسیله به کارگیری می شود. از این جور سینی های کابل وقتی به کارگیری می نمایند که اصلی چندین محدود کابل مواجه باشند و لوله نیز به جهت اجرا مطلوب نباشد. امروزه در مملکت ما کمپانی های ساخت کننده این محصول به رخ گسترده سرگرم به فعالیت هستند و بعضی از آنها از حیث استانداردهای روز جهان نیز تراز اهمیت برگزیدگان شرکت ها هستند. یکی از معتبرترین تولیدکنندگان در کشور، کارخانه ایجاد سینی کابل و نردبان کابل سینکا الکتریک می باشد که اصلی سابقه و معتبر درخشان خویش توانسته همین تجهیزات را در بالاترین درجه میزان مرغوب بودن و مرغوبیت تهیه و ساخت کند و در این حوزه به ارج و اعتبار فوق العاده ای دست یابد. سینی کابل گالوانیزه ( سینی کابل برق - cable tray ) از حیث عرض، طول، عمق، ضخامت، نوع آبکاری و تعداد خم اصلی تنوع بسیاری می باشد. سینی کابل می تواند جهت عبور کابل های در اختیار گرفتن و روشنایی، که در اثر عبور جریان الکتریسیته گرمای متعددی ساخت می کنند، مورد استعمال قرار گیرد.
  • این نمایندگی کلیدی داشتن یکسری سال سوابق در زمینه فروش و کارگزاری سینی های کابل در سعی هستند محصولات خویش را مهم بالاترین کیفیت و بها مناسب در اختیار مشتریان قرار دهند.
  • این شرکت ارائه کننده گونه های محصولات فولادی حیاتی بهترین قیمت در بازار آهن جمهوری اسلامی ایران است.
  • عمر کاری همین کابل ها به علت دمای کاری بیش از حد، پیش از موعد انتها نخواهد یافت.
  • سینی کابل‌ گالوانیزه مهم آبکاری گرم می باشد که ضد زنگ می باشد و به منظور مکان های رطوبت دار و اسیدی مطلوب است.
این تجهیزات اصلی این هدف گزینه به کار گیری قرار می گیرند که علاوه بر زیبایی و مرتب بودن کابل ها، به لطف از آنان در برابر موقعیت متنوع آب و هوایی و… مراقبت و محافظت می نماید و مانع از در بین رفتن آنان می شود. سینی کابل‌ها گالوانیزه اساسی آبکاری گرم می‌باشد که ضد زنگ بوده و مطلوب محیط‌های مرطوب و اسیدی می‌باشد. نردبان سینی کابل گالوانیزه به جهت سوق‌دهی کابل ها ار ارتفاعی به طول دیگر گزینه استفاده قرار میگیرد. در سیستم‌ها یا این که مکان‌هایی که نیاز به کابل‌کشی دارند، سینی کابل معمولا اولی و بهترین گزینه برای متخصصین الکتریسیته است، چرا که هم برای تحمل وزن کابل مناسب میباشد و هم برای نظم دادن به آن‌ها. به کار گیری از سینی کابل در مقایسه اساسی روش‌های سابق سیم‌‌کشی، مزایای اکثری دارد؛ نیز مقرون به صرفه است، نیز مطمئن و همینطور کارگزاشتن آن فراوان سرعت بالا و آسان است. بدین ترتیب نیز در ساختمان های مسکونی و نیز در ساختمان های تجاری و اداری به جهت مراقبت جان افراد،سینی کابللازم و حتمی می باشد. برابر مهم کد الکتریکی ملی ، سینی برق یک واحد یا مونتاژ واحد ها یا این که بخش‌ ها و قطعات دارای ربط کلیدی تشکیل یک سامانه ساختاری سفت‌ و طاقت فرسا است که برای بستن آسوده یا پشتیبانی از کابل‌ ها و سیم‌ های پشتیبان بهره‌ برداری می‌ شود. ساخت سینی کابل چیست یا گوشه و کنار نگه دارنده کابلدر سراسر عالم اهمیت استفاده از فلز گالوازینه و به دو نحوه تحت ساخته می شود. همچنین دسترسی آسان به قطعات و جایگزینی کابل و تعمیرات را آماده می سازند. گزینش درست همین محصول، جایگزینی مطلوب برای انتقال سیم و کابل در باطن لوله فولادی برق می باشد. سیستم لوله فولادی الکتریسیته به طور تمام کابل را تسلط کرده و امکان دسترسی معمولی به آن را نمیدهد. سینی کابل برق شامل اشکال زانویی 90 رتبه عمودی و افقی، زانوی افقی 45 رتبه بصورت فیکس و قابل تنظیم میباشد. عمدتاً سازندگان سینی کابل و گونه های آن می بایست از ویژگیهایی مثل رعایت استانداردهای ایجاد برای ارائه بهترین کیفیت، بهره‌گیری از تکنولوژی های روز دنیا و متخصصین مجرب و عرضه محصولات متنوع به بازار برخوردار باشند. خوشبختانه تیم کرمان نیرو که جزو تولیدکنندگان در این حوزه می باشد حساس دارا بودن خط ایجاد رشته ای و تنوع در تولید و ارائه محصولی دارای کیفیت توانسته راضی بودن مشتریان خویش را جلب کند و قدمی در آبادانی مرز و بوم بردارد. نردبان کابل این گونه از سینی کابلها بدون کاور و درپوش، سبب ساز حداکثر تبادل هوا در میان سیم و کابل های حامل خود هستند و با همین خصوصیت گرمای ساخت شده بوسیله هادی های کابل برق را از دربین برده و خطر اتصال را به صفر می رسانند. سینی کابل دو خم اساسی یک کف و دو دیواره عمودی می باشد که عملاً دو خم را تشکیل می‌دهند. از سینی کابل دو‌خم در پروژه‌های سبک‌تر مثل سیم کشی‌های ساختمانی به کارگیری می‌شود. همین نوع سینی کابل به جهت اجرا پروژه‌هایی که با تعداد محدودی از کابل یا سیم‌های دقیق هستند، استفاده می گردد که معمولاً کلیدی طولی بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ سانتیمتر است.

پارک دانش وفناوری از تولید کالاهای تحریمی حمایت می کند

در این مقاله قصد داریم درباره ساپورت سینی کابل و گونه های آن داده ها بیشتری در اختیار شما بگذاریم پس تا انتهای مطلب اساسی ما ملازم باشید. گروه ی سینی کابل پارسیان ارائه دهنده ی انواع سینی کابل و متعلقات آن به جهت پروژه های بزرگ، در بازار لاله زار تهران می باشد. که کاربرد سینی کابل در ایجاد تاسیسات الکتریکی گوناگون و در کلیه صنعت های متفاوت می باشد. برای انتقال، هدایت و نگهداری از سیم و کابل الکتریسیته و شبکه بر روی دیوار، سقف، زمین و ذیل زمین از سینی کابل استعمال می کنند.

سینی کابل کف 30 سانتی متر

ساپورت تاسیسات در واقع همان محافظ تاسیسات میباشد که در صنعت به کارگیری فراوانی داراست و برای مراقبت قطعات و تجهیزات متفاوت نظیر لوله ها، تجهیزات مکانیکی و الکتریکی و … و نصب آن ها روی سطوح مختلف از ابزارها و محصولات سیستم ساپورت تاسیسات به کار گیری می شود. سهولت در استعمال از سینی کابل یکی از دیگر از مزایای این متاع است و در همه پروژه ها و مکان ها می تواند به راحتی کارگزاری شود. ورق گزینه استفاده بسته به امر و نظر مشتریان گرامی، در دو مدل گالوانیزه سپید (سرد) و یا این که ورق سیاه روغنی جهت گالوانیزه گرم به کار گیری می‌شود. مزیت دیگر سینی کابل، سهولت در استفاده از آن‌هاست، و زیرا اساسی اتصالات بخش اعظمی معمولی به هم متصل می‌شوند، کارگزاری آن‌ها در محل اجرای پروژه بسیاری آسان خواهد بود. ابزار‌های مختلفی به جهت نصبِ در محلِ سینی‌های کابل به کار گیری می گردند که بعضی از آنان به تفسیر پایین هستند. سینی کابل پی وی سی دارای گذشت روزگار دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نخواهد شد.

کاربردهای سینی کابل استیل

لازم به ذکر هست به منظور قرار دادن انواع مهتابی در ذیل آنها در ساختمان‌ها بکار برده می شود. شرایط محیطی محل نصب سینی الکتریسیته دارای بررسی قرارگیری درمعرض شرایط هواشناسی حساس رطوبت بالا و یا این که درداخل ساختمان انجام می گیرد. به عبارتی محل قرارگیری این سیستم، نقش انتخاب کننده ای در انتخاب کالا و جور روکش آن بازی میکند. در صورتی که قرار باشد همین گروه در نقاط رطوبت بالا کارگزاری گردد، بهتر می باشد از روکش گالوانیزه گرم به کارگیری گردد. در صورتی می قدرت از سینی کابل استفاده کرد که از به عبارتی ابتدا سیم ها و سیم کشی ها قابل پیش بینی باشند، وقتی که طراحی سینی کابل ها و جایگذاری آن ها مناسب باشد میتوان به جای کشیدن لوله برق های جدید، کابل ها را از درون سینی عبور بخشید و استعمال کرد. افراد باید در دوران خرید و تنظیم سینی کابل و نردبان به مواردی از پاراگراف گونه ورق و مواد اولیه به کار گیری شده، شیوه طراحی، روش ساخت و…توجه ویژه ای داشته باشند. میزان مرغوب بودن جوشکاری قطعات این تجهیزات یکی از از نکته ها مهمی می باشد که به جهت افراد اصلی دارد و بایستی این کار به گونه ای شکل بگیرد که به مرور زمانه قطعات از نیز قطع نشود و همچنان اهمیت استحکام باشند. همین فرآورده به عنوان یک محافظ مکانیکی مورد استعمال قرار می گیرد که به آسانی می تواند مسیر کاملی را در کف یا این که سقف تعیین کند بعد از آن مقادیر متعددی از کابل برق و تلفن را از آن عبور دهد. نکته قابل اعتنا این می باشد سینی کابل به دست آمده از فولاد گالوانیزه، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، پلاستیک فشرده و شیشه نشکن می باشد و در مکان های مختلف اساسی اعتنا به شرایط مختص گزینه به کارگیری قرار می گیرد. درب سینی کابل گالوانیزه در روی سینی کابل قرار می گیرد و به مراد زیبایی و نگهداری بیشتر از کابل های باطن سینی کابل به کار گیری می شود.

انواع سینی کابل و تجهیزات

اولین تراز در گزینش سینی کابل مناسب، این می باشد که می بایست طبق برنامه پیش روید. پشت بام‌های صنعتی تجاری طبق معمول حاوی چندین کابل میباشند که جریان الکتریکی ولتاژ بالا و ذیل را به جهت تامین برق و نیازهای ارتباطی مختص بر روی زمین حمل می‌کنند. لازم هست که هم از کابل‌ها و هم از عایق اطراف آن ها هم نگهداری کنید. خوب تر میباشد به جهت جلوگیری از ساییدگی، پارگی و پوسیدگی قطعات، مانع افتادگی کابل‌ها فی مابین سینی‌های سیم شوید که در نهایت باعث زخم به سیستم سیم نشود. یکی از جنبه‌های اساسی، مراقبت از عایق به جهت پرهیز از هر جور پیدایش خطر است.

خمکاری سینی کابل

ساپورت سینی کابل نیز با تنوع در 3 مدل زمینی، دیواری و سقفی می باشد که و هر سه دسته نوع اثبات و قابلیت و امکان تنظیم نیز دارا هستند تا موقعی که در محل نصب سینی الکتریسیته کلیدی طول ثابت نمیباشد از آن استفاده شود. برای نمونه در زمان سفارش سینی کابل گالوانیزه عرض 50 ضخامت 1.5 میلیمتر می قدرت کاور را حساس ورق ضخامت 1.25 میلیمتر گزینش شود. در سینی های کاور دار می توان کاور را به وسیله کلمپ کمربندی و یا پیچ و مهره به خویش سینی محکم نمود. جهت تولید کاور سینی کابل از ورق گالوانیزه گرم و یا این که گالوانیزه سرد در ضخامت های 0.8 میل الی 2.5 میلیمتر به کار گیری می شود . خریداران به سادگی می توانند قیمت انواع سینی و اسباب و اثاث جانبی سینی کابل را در وب سایت راندنو تماشا نمایند و حیاتی فروشندگان عضو در وب سایت به شکل مستقیم ارتباط برقرار نمایند. خریداران می توانند پیشنهاد ساخت سینی کابل مورد نیاز خویش را نیز به فروشندگان اعلام کنند. یکی دیگر از مشخصات فنی که در گزینش فرآورده یاد شده مهم اساسی می باشد، عرض آن می باشد. گاهی کابل‌ های کوچک‌ خیس ممکن می باشد به شکل نا امن در سینی‌ های افقی قرار داده شوند. به رخ ستون فقرات یک واحد مرکزی (نرده) حیاتی دنده‌ ها به جهت پشتیبانی از کابل در هر دو طرف طراحی شود. شبکه پشتیبانی اقتصادی از کابل های تکی (یا به اصطلاح کابل های قطره ای) و کابل شاخه را از سامانه سینی و از ستون فقرات اصل آن تأمین می‌ کند. در واقع برای حفظ کابل ها و سیم ها در ایمن ترین وضعیت به عمل میرود. به جهت تولید سینی رنگ استاتیک، می بایست ورق آهنی گالوانیزه را مطابق بعد ها آیتم نیاز برش بزنیم. در مرحله اخیر سینی کل رنگ را داخل کوره قرار می دهیم تا رنگ آن پخته شود. سینی های کابل در کمپانی فناوران در رنگ های مشکی، سفید، قرمز رنگ و سبز و رنگ های سفارشی قابل تولید است. همین سینی ها برای مکان هائی نظیر مراکز تجاری و فضاهائی که در دید مردمان قرار می گیرند به طور معمول به کارگیری می شود و به آن ها به نقل از رنگی گفته میشود. شایان ذکر هست سینی کابل مشکی از پرطرفدارترین سینی هائی میباشد که مشتریان تعیین می نمایند.

جنس

امروزه اکثر اوقات در فروشگاه های زنجیره ای و مجتمع های تجاری از سینی کابل های رنگ شده به جای انواع مختلف آن استفاده می گردد . یک عدد از بهترین نحوه های به جهت به کار گیری از کابل و کابل کشی به عمل گیری از سینی کابل می باشد در این جور کابل کشی ما نیاز داریم تا از وسیله کمک بگیریم به نام سینی کابل ، شما می توانید حساس به کارگیری از سینی کابل نظم و اعتنا فراوان زیادی بهره بگیرید . هنگام کارگزاشتن سینی کابل مسیرهایی انتخاب شود که به راحتی بتوان در هنگام کارگزاشتن به کابل ها دسترسی سرعت بالا و راحتی داشته باشید. کل سینی های کابل ها مخصوصا سینی های کابل پی وی سی می بایست در محلی مطمئن و خشک کارگزاری گردد و مطلقا اساسی تهویه مناسب مراقبت شود. با وجود سینی کابل، فراوان کاربردی است و فعالیت را فراوان آسان می کند، به خصوص وقتی که نیاز به تعویض، تعویض یا تعمیر گوشه ای از سیم کشی باشد. در کارگاه ها و صنایعی که کابل های متعددی وجود دارااست می قدرت از سینی کابل برای حفظ زیبایی گوشه و کنار و نظم همین کابل ها به کارگیری کرد. از سینی کابل می اقتدار به تیتر مکانی به جهت نصب لامپ فلورسنت نیز به کار گیری کرد. به برهان این‌که سینی های کابل می‌توانند گونه های متد های سیم کشی را پشتیبانی کنند. براین اساس از آن‌ها به منظور استعمال برای کابل خطوط الکتریسیته ولتاژ بالا، کابل مخابرات، کابل های نوری، کابل کواکسیال، کابل نتورک و internet و همینطور سیم کشی سیستم های کنترلی با به کار گیری می کنند. ضخامت و عرض آن نیز بستگی به دسته کابل و وزن کابل دارد به تیتر نمونه به جهت کابل الکتریسیته از نوعی از سینی به کارگیری مینمایند که ضخامت بیشتری داشته باشد چون کابل ‌برق، وزن بیشتری نسبت به بقیه کابل ها دارد. از مزایای همین پوشش، یکنواختی بیشتر و پرسرعت خیس می باشد و معایب آن هم وجود بخش های خالی از فلز بر روی در زمانه بازگشت به شرایط اول میباشد. برای کاربردهای الکتریکی و مخابراتی که کمترین گرما و حرارت را تولید می کنند. حیاتی استفاده از این سینی های کابل، نگرانی بابت تداخل الکترومغناطیسی و رادیوفرکانسی در مدار های زیاد مهم از میان می رود. در این نوع سینی‌های کابل، خرابی کابل به علت مشکلات اجرای کابل وجود ندارد. یک عدد از تجهیزاتی که در تاسیسات الکتریکی کاربرد دارااست و همینطور از آن به جهت زیبایی و تر و تمیز نمودن کابل کشی های بسیار به کار گیری میکنند. خاور تازه ، همین تضمین را می دهد ، که فروش انواع سینی کابل خویش را ، تنهال مهم ضمانت بازگشت فرآورده قرار دهد . برای به دست آوردن اطلاعات بخش اعظم و یاخرید سینی کابلبا شماره های موجود در وب سایت تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش فروش شما عزیزان را هدایت نمایند. به طور معمول فولاد گزینش شده به جهت تولید همین دسته سینی، ST37 بوده و نیاز به روکش کاری برای خودداری از زنگ زدگی و پوسیدگی دارد. روکش گالوانیزه می قدرت بهترین گزینش به جهت ایجاد سینی باشد؛ چون هم از نظر ارزش مقرون به صرفه بوده و نیز مهم میزان مرغوب بودن فراوان خوبی هست و از زنگ زدگی فولاد بر اثر رطوبت و بقیه مواردی که موجب خوردگی فولاد می شوند، خودداری می کند. سینی کابل الکتریسیته گالوانیزه ریلی به جهت نصب سینی کابل های ولتاژ ذیل و توان استعمال می شود که در به کارگیری از آن حداکثر آزادی کابل، ظرفیت عبور کابل بالا و شتاب در اجرا از فاکتورهای کلیدی و کلیدی هستند. همین سیستم های آلومینیومی به سرعت کارگزاشتن می شوند و می توانند به صورت آویزان یا دیواری هم آیتم به کارگیری قرار گیرند. سینی کابل آلومینیوم در بازار ایران زیر برندهای متفاوت عرضه می‌شود، عدم وجود خواص جذب مغناطیسی یک عدد از مهم‌ترین نکات در گزینه این متریال است. همین فرمان باعث اتلاف دارایی و بالاتر رفتن هزینه های تولید و ساز و عدم نیاز واقعی به همین میزان ضخامت خواهدبود. در صورتی که با گزینش سیستم ساپورت (نگهدارنده) مطلوب می توانیم ضخامت کمتری را برای همین تجهیز انتخاب نماییم. سینی کابلهایی که در سوله‌ها و پارکینگ‌ها و فضاهای سقف دار بکار برده می گردند از محصول گالوانیزه فابریک می باشد. از این ابزار در جهت زیبایی و تر و تمیز بودن کابل کشی‌های مضاعف بسیار و هچنین جهت کارگزاری اشکال مهتابی در زیر آن‌ها در ساختمان‌ها به کار گیری می‌شود. سینی کابل قابلیت عبور منظم و یکپارچه را بدون تولید نمای زشت و خطرات احتمالی دسترسی و تداخل از مسیر سیمی آماده می کند. سینی ها دارای متاع بدنه های متفاوتی میباشند که در مدل بندی کلی به دو دسته فلزی و PVC تقسیم می شوند. ولی ممکن هست در ایجاد آنان از استیل، آهن رنگ شده و یا حتی پلاستیک های قطور یا این که مواد pvc نیز استعمال شود. اکثرا در ساختسینی کابل برقاز فلزات مقاوم در برابر خوردگی و یا این که فلزات آبکاری به کار گیری می شوند که متاع مقاومت لازم را داشته باشد. سپس سینی فلزی را روی آن قرار دهید و در پایان سینی های کابل را توسط پیچ و مهره به پایه اتصال بدهید تا سینی های کابل در مکان خود سفت قرار بگیرد. سینی کابل ها بایستی به جور ای کارگزاری گردند که کابل ها به آسانی و به سرعت بروی سینی های کابل قرار گرفته تا در نهایت آسیبی به کابل ها وارد نشود . به طور معمول سینی های کابل به رخ افقی و نردبان کابل به شکل عمودی قرار می گیرند .
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن