ستارگان جوان ورزش روسیه برای تماشا در سال 2022 - RT Sport News

[ad_1] ورزشکاران روسی در سال 2021 آثار خود را در بسیاری ا

توسط GISOOYEKHABAR در 13 دی 1400
[ad_1]

ورزشکاران روسی در سال 2021 آثار خود را در بسیاری از ورزش‌های سراسر جهان به جا گذاشته‌اند. اما در سال جدید، ستاره‌های روسی زیر 25 سال در حال ظهور هستند که باید در 12 ماه آینده تماشا کنند.

کامیلا والیوا

والیوا تنها 15 سال دارد که در حال حاضر یک فوق ستاره واقعی در اسکیت بازی است.

در اولین فصل خود در رده های بین المللی بزرگسالان، ملکه یخی کوچک جایزه ISU فنلاند و همچنین عناوین جایزه بزرگ در ونکوور و سوچی را به دست آورد.

والیوا رکوردهای جهانی را در جاده شکست و سال دیدنی را به پایان رساند و به قهرمانی در مسابقات قهرمانی روسیه در اواخر دسامبر رفت.

والیوا که برای رقبای خود شوم بود، قول داد که پیش از مسابقات قهرمانی اروپا در تالین، استونی، در ژانویه، جا برای پیشرفت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: The Otherworld: اعجوبه اسکیت والیوا کور می شود تا قهرمان روسیه شود (ویدئو)

این مرد جوان قبلاً برای بازی های المپیک زمستانی پکن در ماه فوریه جایگاهی را در تیم روسیه رزرو کرده است و به عنوان یک مورد علاقه داغ برای طلا وارد رقابت های انفرادی می شود.

مربی از Eteri Tutberidze معروف، Valieva نشان می دهد سر بالغ است که در تضاد با سال های حساس او.

اگر او فرم هیجان انگیز خود را تا چین گسترش دهد، انتظار می رود والیوا پس از عناوین آدلینا سوتنیکوا در سوچی در سال 2014 و آلینا زاگیتووا در پیونگ یانگ در بازی های 2018، آن را به هت تریک قهرمانان اسکیت نمایشی المپیک روسیه تبدیل کند.

وقتی ولیوا در اطراف است چشم خود را از یخ برندارید.

آرسن زاخاریان

روسیه سال سختی را در فوتبال پشت سر گذاشته است، با یک خروج زودهنگام از یورو 2020 مواجه شد و نتوانست به طور خودکار به جام جهانی 2022 قطر راه پیدا کند.

این تیم در تلاش است تا حس انسجام یا هویت تهاجمی را پیدا کند، حتی با سرمربی جدید والری کارپین، که پس از شکست یورو در تابستان، از استانیسلاو چرچسف هدایت شد.

اما شوت های درخشان شروع به شکستن می کنند، به ویژه در مقابل آرسن زهاریان، هافبک 18 ساله.

این مرد جوان متولد سامارا فوتبال باشگاهی خود را در دینامو مسکو بازی می کند، جایی که اکنون بخشی جدایی ناپذیر از یک تیم درخشان و آینده نگر است که با زنیت سن پترزبورگ در صدر لیگ برتر روسیه مبارزه می کند.

زهاریان در اوایل دوران حرفه ای خود در 30 بازی در لیگ برتر روسیه تاکنون 7 گل زده و 11 پاس گل داده است.

در سطح بین المللی، او چهار بار در رده های بالاتر روسیه شرکت کرد و در پیروزی مقابل اسلواکی در اکتبر کمک کرد.

این بازیکن جوان به دلیل بیماری مجبور شد یورو را از دست بدهد و در بازی مقدماتی جام جهانی کرواسی نیز مصدوم شد، اما انتظار می‌رود روسیه در ماه مارس برای مذاکره در مرحله پلی‌آف که با جدال با لهستان آغاز می‌شود، نقشی ایفا کند.

شایعات نقل و انتقالات فوتبال کذب شناخته می شوند، اما اینکه زهاریان در همان جمله افرادی مانند بارسلونا و اخیراً ذکر شده است. رئال مادرید نشان می دهد که او در حال چرخش است.

زهاریان به عنوان یک "جادوگر نوجوان" مانند وب سایت فوتبال Goal.com، در حالی که در فهرست گاردین از 60 بهترین استعدادهای جوان فوتبال جهان در سال 2020 نیز قرار گرفت.

اگر به دنبال استعدادهای جوان برای تماشای فوتبال روسیه در سال 2022 هستید، پیدا کردن گزینه ای بهتر از آرسن زهاریان دشوار خواهد بود.

آندری روبلف

روبلوف که پیش از این به عنوان شماره پنج در جهان شناخته شده و با هشت عنوان تور ATP به نام خود شناخته شده است، شاید مشهورترین نام در این لیست در دنیای ورزش باشد.

با این حال، او که هنوز 24 سال سن دارد، آماده است تا در سال 2022 از قدرت به قدرت دیگر حرکت کند و - در صورت ادامه روند صعودی - انتظار می رود در تورنمنت های گرند اسلم امسال عمیق تر از همیشه پیش رود.

از روبلف پس از موفقیت در دوران جوانی، انتظارات بزرگی از جمله دو مدال طلا در المپیک جوانان وجود داشت.

همه چیز برای بزرگسالان به اندازه کافی خوب شروع شد، زیرا روبلف به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات آزاد US 2017 رسید، که نشان دهنده پتانسیل او بود، زیرا او همچنین اولین عنوان ATP خود را در همان سال به دست آورد.

اما دردسر آسیب‌ها در سال‌های 2018 و 2019 دنبال شد، تا جایی که روبلف حتی گفت که مردم "تنظیم RIP" به نام او

او از 100 نفر برتر جهان خارج شد، اما در اواخر سال 2019 احیا شد و جام کرملین را به دست آورد. احیای مجدد او زمانی ادامه یافت که در سال 2020 پنج عنوان شگفت انگیز در تورهای ATP کسب کرد.

او امسال تاج دیگری را به او اضافه کرد و با کسب مقام پنجم جهان و کسب طلای المپیک با آناستازیا پاولیوچنکووا در دونفره مختلط در توکیو به اوج کار خود رسید.

روبلف همچنین بخشی از تیم‌های تاثیرگذار روسیه بود که در اوایل سال 2021 جام ATP در استرالیا و جام دیویس را در دسامبر به دست آوردند - دومی اولین موفقیت آنها در اولین تورنمنت تیمی مردان در 15 سال بود.

روبلوف با ظاهر زیبا و شخصیت جذاب خود، یک دلباز تنیس است که فقط باید کمی فولاد به بازی گرند اسلم خود اضافه کند.

دانیل مدودف، هموطن 25 ساله خود، پیش از این موفقیت خود را در مسابقات گرند اسلم با موفقیت در US Open در سپتامبر انجام داده است و به نظر می رسد سال آینده نواک جوکوویچ را دوباره به اوج برساند.

شروع فصل جدید روبلف با یک آزمایش مثبت برای کووید قبل از شروع او قطع شد، اما پس از بازگشت به زمین، او سعی خواهد کرد با موفقیت بزرگ در سال 2022 راه مدودف را دنبال کند.

ورونیکا استپانووا

استپانووا هوای تازه برای تیم اسکی صحرای روسیه در اولین فصل خود در بزرگسالان بود.

در ماه دسامبر، این بازیکن 20 ساله در افتتاحیه جام جهانی در لیلهامر، مرحله نهایی درخشانی را در رله 4 در 5 کیلومتری زنان انجام داد، در حالی که تیم روسیه از برگزیدگان نروژ پیشی گرفت.

این اولین پیروزی برای یک تیم زنان روسیه در جام جهانی از سال 2004 بود.

در جاهای دیگر، استپانووا در مسابقات 10 کیلومتری FIS زنان در Muonio، فنلاند، در ماه نوامبر و 10 در همان مسافت در جام جهانی در داووس، سوئیس پنجم شد.

بدیهی است که المپیک پکن برای موفقیت استپانووا خیلی زود فرا می رسد، اما او نشان داده است که سخت تلاش می کند تا بر اقتداری که در سطح نوجوانان به دست آورد، جایی که قهرمان جهان شمال اروپا بود، کار می کند.

تنها در میان روس ها نیست که استپانووا از حمایت های درخشان برخوردار شده است. افرادی مانند نروژی قهرمان 14 بار جهان، ترزا جوهاگ نیز او را برای کارهای بزرگتر پیشنهاد می کنند.

ورونیکا هنوز جوان است، آینده در دستان اوست. او همه چیز را برای تبدیل شدن به یک ورزشکار بزرگ دارد." جوهاگ اخیراً به تلویزیون روسیه گفت.

خارج از برف، استپانووا متولد کامچاتکا حضوری به همان اندازه جالب در رسانه های اجتماعی دارد.

او اغلب عکس‌هایی را از جلسات تمرین به اشتراک می‌گذارد و خجالت نمی‌کشد که نظرش را در مورد همه چیز از سیاست گرفته تا ورزشکاران ترنس‌جندر بسنجید.

روسیه در سال‌های اخیر شدیداً به ستاره‌های اسکی صحرایی زنان نیاز داشته است، و استپانووا می‌تواند آینده‌ای باشد که این کشور آرزوی آن را دارد - و او شایسته دنبال کردن در اینستاگرام در طول مسیر است.

متوی میچکوف

ماتوی میچکوف، بازیکن روس هاکی روی یخ، به تازگی در 9 دسامبر 17 ساله شده است، اما او در حال حاضر در رادار طرفداران و سازمان ها در سراسر جهان است.

او که با تایتان های KHL SKA سنت پترزبورگ حضور دارد، انتظار نمی رود که مدت زیادی در مسابقات قهرمانی داخلی بماند و انتظار می رود به محض اینکه در سال 2023 حق درفت را بدست آورد، به NHL نقل مکان کند.

«میچکوف هر ابزار تهاجمی را که می‌خواهید روی میز می‌آورد. مچ بد، گریزان و بینایی " دیلن گریفین، پیشاهنگ هاکی، پیش از جام جهانی زیر 18 سال در اوایل سال جاری در فریسکو، تگزاس نوشت.

میچکوف به تولید آنچه که شرح داده شد ادامه داد "یکی از بهترین عملکردهای تاریخ جام جهانی زیر 18 سال" روسیه با به ثمر رساندن 12 گل و 16 امتیاز در هفت بازی، نقره را به دست آورد و MVP مسابقات انتخاب شد.

او اولین بازی خود را در KHL برای SKA در سپتامبر انجام داد و از آن زمان تاکنون 13 بازی انجام داده است، دو گل به ثمر رسانده و در مجموع پنج امتیاز به دست آورده است.

این مرد جوان که در پرم متولد شده است، قرار است برای اولین انتخاب در درفت NHL در سال 2023 با معجزه 16 ساله کانادایی Conor Bedard مبارزه کند، اما به نظر می رسد که هر دو برای یک صعود سریع طراحی شده اند.

در همین حال، میچکوف در KHL باقی می‌ماند که کمتر از همتای آمریکایی‌اش در آمریکای شمالی شناخته شده است، اما او سزاوار پیروی است - به ویژه اینکه چشم‌انداز داغ‌ترین چشم‌انداز روسیه روی یخ را داشته باشد.

عثمان نورماگومدوف

اگر این نام آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که نورماگومدوف از یکی از مشهورترین قبیله های رزمی روسیه است.

عثمان، پسر عموی ۲۳ ساله قهرمان سبک وزن سابق UFC، حبیب نورماگومدوف، اکنون نام خود را در دنیای MMA دست و پا کرده است.

عثمان، یک چشم‌انداز بلندپایه که پس از 14 نبرد شکست‌نخورده باقی می‌ماند، برای اولین قدم‌های بزرگ زندگی‌اش، به جای چراغ‌های روشن‌تر UFC، مسیر رده‌بندی Bellator را انتخاب کرد، اما UFC Octagon قطعاً خط را پایین می‌آورد. او به قوس فعلی خود ادامه می دهد.

عثمان که با وزن 155 پوند به عنوان پسر عموی نمادین خود رقابت می کند، از یک بازی قوی در زمین می بالد - شاید با توجه به میراث داغستانی او تعجب آور نباشد.

تا کنون، او در سه سفر زیر پرچم Bellator، از جمله پیروزی شرم آور یک طرفه در آخرین مسابقه خود در مسکو در ماه اکتبر، تا حد زیادی دچار مشکل شده است.

نورماگومدوف سپس خواستار گامی مهم در رقابت شد و هواداران ناامید خواهند شد تا ببینند این مبارز جوان در سال 2022 چه توانایی هایی دارد.

او از آن زمان به دلایل ناخواسته زمانی که ماشینی که در آن سفر می کرد با یک افسر پلیس راهنمایی و رانندگی برخورد کرد، در تیتر اخبار قرار گرفت و منجر به بازداشت او در مسکو شد، اگرچه معلوم شد که نورماگومدوف تنها شاهد این پرونده بوده است - اگرچه او هنوز هم متن را خوانده است. گزارش برای شورش هایی که توسط پسر عموی برجسته اش بر سر او انجام شده است.

یکی از مردانی که حبیب را به اوج این ورزش آموزش داد، استاد آکادمی کیک بوکسینگ آمریکا، خاویر مندز، به عثمان در مورد چنین چیزهای بزرگ توصیه کرد و او را به عنوان یکی از اولین استعدادهایی که تا به حال آموزش داده بود توصیف کرد.

"او می تواند هر کاری انجام دهد. ادویه می خواهد، تجربه و ذهنیت می خواهد [strength]اما او با استعدادترین و با استعدادترین مبارزی است که تا به حال داشته ام." مندز به RT Sport گفت.

البته مندز ممکن است مغرضانه باشد، اما دیدن اینکه آیا نورماگومدوف می تواند این استعداد ذاتی را در قفس در سال 2022 نشان دهد، جالب خواهد بود.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن