راهنمای خرید خرید هدست گیمینگ

برای درخشش انفرادی یا برتری در کنار دیگران در همه عرصه های آنلاین، هیچ چیز بهتر از خرید یک هدست با تولید و ضبط

توسط GISOOYEKHABAR در 13 آبان 1400

برای درخشش انفرادی یا برتری در کنار دیگران در همه عرصه های آنلاین، هیچ چیز بهتر از خرید یک هدست با تولید و ضبط صدای بی عیب و نقص نیست. راهنما را دنبال کنید!

 

برای شرکت در رویارویی های آنلاین هیجان انگیز، یک هدست ضروری است. همراه بازیکن Fortnite و همچنین طرفدار Valorant یا FIFA ، این هدست به ویژگی جانبی "گیمر" تبدیل شده است، لوازم جانبی که آن را از "casu" متمایز می کند. و شما، بیشتر دور هستید یا فوق؟

 

تصویر 1: مقایسه: بهترین هدفون برای بازی کدامند؟

خیلی وقت پیش نبود که گیمرها لزوماً به هدست نیاز نداشتند. در آن زمان، مردم به دنبال بهترین کیت بلندگوی 5.1 برای لذت بردن از پخش کننده DVD/Blu-ray خود بودند، اما همه چیز به سرعت تغییر کرد. ظهور ورزش های الکترونیکی از یک طرف، و همچنین انفجار بازی های آنلاین، استفاده از هدست را تقریبا ضروری کرده است: می توانید با دوستان خود در فواصل دور بازی کنید، اما بدون شرمساری اطرافیان نزدیک او. مشکل، انفجار نیازها به سرعت به انفجار عرضه تبدیل شد و امروزه ده ها و حتی صدها مدل در بازار وجود دارد. ما یک انتخاب کوچک انجام داده ایم تا به شما کمک کنیم واضح تر ببینید.

 

انتخاب ما از بهترین هدست های بازی

Cooler Master CH321: قیمت پایینی که شما را به حساب نمی آورد

تصویر 2: مقایسه: بهترین هدفون برای بازی کدامند؟

Cooler Master CH321 > 37,99 € در آمازون

رقیب مستقیم Corsair HS35 که تا آن زمان انتخاب کردیم، Cooler Master CH321 منطقاً پیشنهاد سطح اولیه سازنده است. CH-321 که با گشت و گذار در امواج تبلیغاتی کمتر از 40 یورو و گاهی حتی کمتر از 30 یورو به بازار عرضه می شود، رقابت در زمینه نسبت کیفیت به قیمت دشوار است . بدیهی است که نباید انتظار کیفیت رندر نزدیک به Electret ایسوس را داشته باشیم، اما با توجه به قیمت، بازتولید بسیار مناسب ، نسبتاً گرم و دقیقی را با بیسی ارائه می دهد که در همه جهات "سیس" نمی شود و صدای سه گانه ای که بدون زیاده روی بیش از حد صدا می زند. . راحتی قرار ملاقات گذاشتن استحتی پس از گذشت چندین ساعت و ضبط میکروفون شرکای بازی شما را آزار نخواهد داد. بدیهی است که ما متأسفیم که Cooler Master مجبور شد امتیازاتی مانند اتصال منحصراً USB ، عدم وجود دکمه واقعی قطع کردن فیزیکی یا این کابل را که همیشه همکاری چندانی نداشتند، انجام دهد. ، اما مایه تاسف خواهد بود که آن را بیش از حد سخت نگه دارید و یکی از بهترین ارزش ها را برای پول در حال حاضر از دست بدهید .

 

WE LOVE

✅ ساخت کاملا صحیح با توجه به قیمت

✅ گوش گیر و اندازه خوب و هدفون راحت

✅ بیش از رندر صوتی مناسب، میکروفون بسیار مناسب

✅ نسبت قیمت به کیفیت بسیار رضایت بخش

 

ما دوست

نداریم ❌ اتصال منحصرا USB

❌ بدون دکمه قطع واقعی

❌ نور نسبتا محدود

 

استیل Arctis 1: PC، PS4 / PS5، سوئیچ، ایکس باکس یکی / جدول آماری می نماید ، هیچ چیز آن متوقف می شود

تصویر 3: مقایسه: بهترین هدفون برای بازی کدامند؟

SteelSeries Arctis 1> 44.94 یورو در آمازون

SteelSeries که به دلیل محصولات بسیار پیشرفته خود شناخته شده و شناخته شده است، چند مدل بسیار در دسترس مانند Arctis 1 نیز دارد که بدون شک ویژگی اصلی آنها تطبیق پذیری فوق العاده آن است . البته این هدست «کم‌هزینه» که به عملکرد بی‌نقص روی رایانه‌های شخصی‌مان رضایت نمی‌دهد، این مزیت را نیز دارد که می‌تواند بدون کوچک‌ترین مشکلی به پلی‌استیشن 4، سوییچ یا ایکس‌باکس وان متصل شود. این تطبیق پذیری در سطح میکروفونی که به یک قطب انعطاف پذیر وصل شده و قابل جدا شدن است ادامه می یابد. : برای بازی های انفرادی مفید است. ما همچنین پوشش لنت ها را دوست داریم، اما با چرم بدلی که در سطح قوس مرکزی پیدا می کنیم، کمتر متقاعد شده ایم. حلقه ای که در قسمت سفت نیز کمی ماهیگیری می کند: کلاه ایمنی کمی انعطاف پذیر به نظر می رسد و به طور کلی، لزوماً خیلی محکم نیست. امتیاز دیگری که توسط SteelSeries داده شده است، این است که کل به وضوح فاقد تعادل است و میانه ها تا حد زیادی بیش از حد نشان داده می شوند، زمانی که باس به وضوح عقب است و تریبل کمی خفه شده است. هیچ چیز فاجعه آمیزی نیست، اما ما به وضوح احساس می کنیم که SteelSeries کجا امتیازاتی را داده است. در نهایت، توجه داشته باشید که یک نسخه بی سیم از این Arctis 1 نیز وجود دارد که بدیهی است بسیار گران تر است.

 

WE LOVE

✅ سطح عالی از راحتی، حتی پس از ساعت های طولانی بازی

✅ میکروفون روی بوم جداشدنی

✅ سازگار... همه چیز!

✅به خصوص سبک (کمتر از 200 گرم)

 

ما دوست

نداریم ❌ ساخت و ساز که کمی شکننده به نظر می رسد

❌ بازتولید صدای عالی، حتی در این سطح قیمت

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن