دوربین مداربسته داخلی

  دوربین مداربسته داخلی آیا تا کنون برای پیش آمده مدتی در خانه و یا محل کار خود نباشید و نگران پیش آم

توسط GISOOYEKHABAR در 8 اردیبهشت 1401

 

دوربین مداربسته داخلی

دوربین مداربسته داخلی

آیا تا کنون برای پیش آمده مدتی در خانه و یا محل کار خود نباشید و نگران پیش آمدن مشکلی باشید؟

آیا برای حل این مشکل به دنبال راه‌حل بوده‌اید؟

تامین امنیت خانه و محل کار یکی از نکات ضروری‌ و حائز اهمیت است. با پیشرفت تکنولوژی ابزارهای مختلفی  برای حفظ امنیت تولید و به بازار عرضه شدند. یکی از مهم‌ترین ابزارها دوربین‌های مداربسته نام گرفت. این دوربین‌ها با ویژگی‌های خاصی  که دارند می‌توانند تمام خانه و محل مورد نظر را رصد کنند و اطلاعات محیط را به نمایش بگذارند. دوربین‌ها در انواع مختلف تولید می‌شوند و هرکدام وظیفه خاصی بر عهده دارند.

دوربین‌های مدار بسته محوطه خارجی، دوربین مداربسته داخلی و دوربین مداربسته پلاک‌خوان. ما قصد داریم در این مطلب درباره دوربین‌های مدار بسته داخلی توضیحاتی را به شما ارائه بدهیم.

دوربین مداربسته داخلی

همانطور که از اسم دوربین‌های مداربسته داخلی پیدا  است این دوربین‌ها مناسب نصب در فضاهای بسته هستند. یک دوربین مداربسته داخلی خوب ویژگی‌هایی دارد که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کرد. وضوح تصویر یک دوربین اولین نکته هنگام خرید دوربین است اگر کیفیت تصویر دوربین خوب نباشد تصویری که از محیط ارائه میدهد به همان میزان بی کیفیت خواهد بود. چرخش دوربین به اطراف نکته مهم دیگری است که باید به آن توجه کرد یک دوربین مدار بسته داخلی باید بتواند به تمام محیط اطرافش تسلط داشته باشد و همه محیط را رصد کند در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی ایجاد شود که از چشم شما و دوربین دور می‌ماند. طراحی دوربین‌ مداربسته یکی دیگر از نکاتی است که باید به آن توجه کنید چون این دوربین‌ها در محیط خانه و محل کار نصب میشوند باید زیبایی بصری هم داشته باشد.

مزیت‌های استفاده از دوربین‌های مدار بسته داخلی

نصب دوربین در محل کار و خانه به سارقان این هشدار را می‌دهدکه فعالیتشان تحت کنترل است به همین دلیل آن‌ها را از این کار باز می‌دارند. اگر شاغل هستید و برای کودکتان پرستار استخدام کرده‌اید از محیط کار می‌توانید فعالیت پرستار را تحت نظر بگیرید و خیالتان از بابت کودتان راحت‌تر باشد. ممکن است شرایطی پیش بیاید که نتوانید در محیط کار خود حضور پیدا کنید با استفاده از این دوربین‌ها می‌توانید به رفتار کارگران و کارمندان خود نظارت داشته باشید.

انواع دوربین مدار بسته حرفه‌ای داخلی

دوربین‌های مداربسته دام

این دوربین گنبدی شکل است و به همین دلیل نام دام را برای این مدل دوربین انتخاب کرده‌اند. دوربین در قسمت گنبدی شکل تعبیه می‌شود. طراحی این دوربین به گونه‌ای است که تشخیص مسیر فیلم برداری را سخت می‌کند به همین دلیل باعث سردرگمی سارقان می‌شود. این دوربین قابلیت چرخش 360 درجه را دارد پس می‌تواند به صورت کامل محیط خانه یا محل کار را رصد کند. دوربین دام قابلیت نصب روی سقف را نیز دارد. شما می‌توانید این دوربین را در محیط خانه، فروشگاه و رستوران و هر محیط داخلی دیگری نصب کنید تا به محل مورد نظر  اشراف کامل داشته باشید.

دوربین‌‌های مدار بسته حرفه‌ای چرخشی PTZ

دوربین‌های PTZ، دوربین‌هایی مجهز به کفه چرخشی با قابلیت زوم هستند. لنز این دوربین این قابلیت را دارد که به طرفین حرکت کند و به سمت بالا و پایین کج شود. این لنز می‌تواند روی تصاویر زوم کند تا تصویر بهتر دیده شود.  این دوربین‌های مناسب نصب در محیط‌های داخلی بزرگ مثل موزه و مکان‌های تجاری هستند. اگر میخواهید محیطی را به صورت زنده بررسی کنید میتوانید این دوربین را انتخاب کنید.

دوربین‌های مداربسته شبکه / IP

این مدل دوربین‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که فیلم‌های ضبط شده را به صورت زنده از طریق اینترنت به اشتراک بگذارند و تصاویر از طریق گوگل قابل دسترسی باشند. فیلم‌های ضبط شده توسط این دوربین در شبکه “NVR” و یا در بخش امنی از یک نرم افزار ذخیره می‌شوند تا مجدد قابل مشاهده باشند. اگر شغل شما به گونه‌ای است که کمتر در محیط کاری حضور دارید و در عین حال می‌خواهید محیط کاری را تحت نظر داشته باشید. این دوربین گزینه مناسبی برای محیط کاری شما است.

دوربین‌های مدار بسته بی سیم

دوربین های مداربسته بیسیم

طراحی این دوربین‌ها به گونه‌ای است که زیبایی بصری نیز دارند. نصب این دوربین‌ها بسیار ساده است.  فیلم‌های این دوربین مداربسته به راحتی از طریق اینترنت قابل انتقال هستند. شما به راحتی می‌توانید به فیلم‌های بایگانی شده دسترسی داشته باشید. این دوربین ایمنی ذخیره‌سازی بالایی دارد.

دوربین‌‌های مداربسته HD

دوربین‌های HD کیفیت بسیار بالایی دارند. این دوربین‌ها بسته به نوع کیفیت آن‌ها تصاویری با وضوح 720P تا 4K ارائه می‌دهند. همچنین این محصول مجهز به قابلیت زوم است و تصاویر را بدون کم کردن کیفیتشان بزرگ می‌کند. این دوربین‌ها مناسب نصب در مکان‌هایی هستند که احتمال سرقت در آنجا بالا باشد و نیازمند امنیت بیشتری هستند. بانک‌ها می‌توانند از این دوربین استفاده کنند.

کلام پایانی

انتخاب یک دوبین مدار بسته مناسب محیط یکی از نکات مهم در خرید این نوع دوربین است. در این مطلب سعی کردیم دوربین‌های مناسب هر مکان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید و دوربینی مناسب را انتخاب کنید.

منبع: پرند سیستم

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن