حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای مجازی

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه لوازم خانگی اهمیت پشتوانه واردات مست

توسط GISOOYEKHABAR در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>فروشگاه</span> <span class=changed>نو</span> <span class=changed>اسباب</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه لوازم خانگی اهمیت پشتوانه واردات مستقیم، مولودی محصول Moloudimall

فروشگاه اینترنتی اسباب خانگی گروه مولودی جنس اهمیت بیش از سه ده سال عمل رشته ای در زمینه اثاثیه خانگی، به این معنی که از سال 1370 درگیر به عمل و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، تیم مولودی کالا در زمینه فروش لوازم خانگی اهمیت اعتنا به استانداردها و نیاز مشتریان با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت، فعالیت خود را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی آغاز کرده است.

هم درحال حاضر مولودی مال مفتخر هست که اهمیت دقت به راضی بودن مشتریان و همکاران جزوء خوش نام ترین های بازار لوازم خانگی کشور‌ایران باشد. در گفتگویی که مهم مادح مولودی مدیر ارشد همین مجموعه داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان این تیم ملازم آوردیم:

امید میباشد که مشتریان همیشگی و کهن هم کلیدی حضور در باشگاه مشتریان تارنما مولودی مال، ما را مفتخر کنند و به طور همزمان از هدایا و تخفیفات ویژه تارنما اینترنتی اثاثیه خانگی مولودی فرآورده برای مشتریان دیرین به کار گیری نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال راضی بودن خریدار عزیز از خرید خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به وبسایت مولودی فرآورده میتوانید از نشانی تحت استفاده نمایید:

آدرس وبسایت رسمی گروه مولودی مال: مولودی مال

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سالیان گذشته به تیتر یک عدد از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، همین شرکت عمل خویش در راستا اسباب و اثاث خانگی را از سال ۲۰۱۸ اهمیت واردات محصولات کلیدی میزان مرغوب بودن دیجیتال شروع کرد. محصولاتی عمدتا مهم مارک های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست این کمپانی از همان در آغاز بر این اورجینال بوده می باشد که لیاقت مشتری کالی ناب خرید کردن یک کالا اهمیت میزان مرغوب بودن و راضی بودن بخش هست و خیر هر کلایی اساسی هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از قیمت رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی می باشد زمانی که هدف شما هم ارائه محصولات با میزان مرغوب بودن و نیز بها مطلوب و رقابتی است فعالیت زیاد پیچیده و مشکلی را پیش بر روی خود کالی ناب خواهید گذاشت. البته همین مجموعه امیدوار هست که به کمک خداوند و سعی همکاران همچنان که تا به امروز در تحقق همین اهمیت غالب بوده‌اند در آتی هم جهت جلب رضایت مندی عمده مشتریانشان سعی ببیشتری رخ بدهند.

کالی ناب بی حریف در قیمت محصولات شیائومی در بازار

در ضمن مغازه کالی ناب رو در زمینه محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی مهم بها رقابتی و مضاعف خوب به نسبت بازار قیمت محصولات شیائومی در لحاظ گرفت.

برای مراجعه به فروشگاه کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر روی لینک ذیل کلیک نمایید:

آدرس وب وبسایت فروشگاه اینترنتی کالی ناب: کالی ناب

لوگو کالی ناب
لوگو دکان کالی ناب

فروشگاه محصولات منزل و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک تارنما گزینه پسند به جهت بانوان و نوعروسان ایراد پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به تیتر یک بازرگانی مطمئن و به صورت حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته است و از نخست سرمایه خویش را بر تهیه محصولات اهمیت میزان مرغوب بودن سازه گذارده است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره دکان اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا کلیدی خدماتی متعدد و گلچین کردن از بهترین برندهای بازار به جای همگی چیز فروشی و فروش نامطمئن، دارای نگاهی اصلی و هدف رضایت مشتریان خویش را از بین تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خود گزینش کند؛ مطمئن‌تر، حساس کیفیت‌تر و حساس بها های منصفانه را به مشتریان جانِ خود ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی اسباب و اثاث خانگی اورجینال

در ارتباط مهم وبسایت خانگی لند با مدیریت فروش محترم همین تیم کار کشته و اهمیت کیفیت کلام کردیم و از میزان مرغوب بودن محصولات و تنوع فراوان فراوان همین وب سایت به نسبت بقیه سایتها فروش اینترنتی محصولات لوازم خانگی سوال پرسیدیم، البته جواب آقای هیمن عبداله پوری دیدنی و به اندازه بود:

در سال چهارم فعالیت خواستیم کاری بزرگ‌تر کنیم و قدمی تازه برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و اهمیت مجموعه‌ای از بهترین مرکزها مستقیم صادرات محصولات اثاثیه خانگی و اثاثیه جانبی بر سر میز گفتگو نشستیم و اساسی متخصصین این زمینه در جهت همکاری به جهت پشتیبانی و هدایت خرید مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه این مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری مدیریت فروش گروه خانگی لند

مشاهده و تحلیل محصولات سایت خانگی لند پیشنهاد میشه، به خصوص به جهت بانوان و دوستانی که به جهت تنظیم جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو مغازه اینترنتی خانگی لند

آدرس تارنما خانگی لند یکی از از بهترین مراجع تنظیم و خرید کردن جهیزیه عروس از بانه: خانگی لند

پیشرومال یک سایت جامع از لوازم خانگی و محصولات تکنولوژی روز دنیا pishromall

سایت مغازه اینترنتی پیشرو مال ، از زیر مجموعه سایتهایی می باشد که تمرکز کلیدی آنان بر محصولات یگانه و تکنولوژیک است، همین مغازه در سال 1400 اساسی فروش محصولات سایت آمازون در ایران و اصلی قیمت کاهش از این تارنما بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به صورت جدی، فعالیت خود را در حوزه محصولات 'خانگی گجت و جانبی اساسی کیفیت و گارانتی دار در سال 1401 آغاز کرد. هدف همین مجموعه فروش محصولات کلیدی میزان مرغوب بودن و حساس بها های مطلوب و سرویس ها متفاوتی از دیگر وب سایت ها می باشد. مجموعه پیشرومال کارایی بر ارسال محصولات در سریع ترین زمانه و بالاترین خدمات را دارد.

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان در کمترین زمان ممکن را دارد. بها محصولات موجود در پیشرومال عملکرد شده همواره به روز باشد و میتوانید اهمیت خیال ریلکس تصویب سفارش نمائید.

در واقع مورد قضیه خاصی که پیشرو متاع را در چکیده این نوشته ما گنجانده حضور گسترده محصولات وبسایت برنده آمازون در محصولات همین سایت اینترنتی می باشد.

حتما سری به همین وب سایت بزنید، احتمال دارد شما هم مانند ما محصولاتی رو اونجا پیدا کنید که در بقیه سایتها یا سرچ های اینترنتی اهل ایران نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: پیشرومال

فروشگاه پیشرومال
لوگو دکان پیشرومال

یک تارنما بینظیر به جهت خرید کردن لپ تاپ استوک، مارک اسم آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنجمین گزینه از لیست معرفی 1+4 دکان برتر، فروشگاهی غیر اسباب و اثاث خانگی البته حتمی به جهت علاقمندان به لپ تاپ و خرید کردن لپ تاپ، فروشگاه اینترنتی آبیدر استوک به تیتر تارنما فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ مشغول به عمل شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این امکان را به جهت مشتریان مهیا می‌آورد که ارزش ها را مقایسه کنند و بتوانند مدل‌های متنوعی را باز‌نگری کنند. نکته جذاب در گزینه لپ تاپ استوک ارزش آن است. دارایی آیتم نیاز برای خرید لپ تاپ استوک نسبتاً یک سوم بودجه مورد نیاز برای خرید کردن یک لپتاپ نو مهم مشخصاتی شبیه است.

اما آنچه مغازه لپ تاپ آبیدر استوک را از سایر رقبا متفاوتی می کند، علاوه بر ارزش منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره عالی قبل از خرید لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید هر لپ تاپی اصلی همین مجموعه در رابطه باشید و محصولات همین دکان رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید کردن فارغ از نگرانی

مسئله حساس در خرید کردن لپ تاپ های استوک کیفیت و اطمینان از کارکرد و تندرست بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار خوب برای راحتی خیال مشتریان، حتما قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای تمام دستگاه را برای مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت استعمال مشخصی را به جهت اعضا در حیث گرفته اند که در صورتی که در دوران استعمال مشکلی متوجه دستگاه شد سوای هزینه دستگاه را بازگشت داده و یا هزینه را به حساب خریدار واریز می کنند و یا این که دستگاهی سوای خلل احتمالی برای ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که بوسیله آبیدر استوک ارائه می‌شود، قابلیت و امکان تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. دارای توجه به حجم بالای سفارشات، همت کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کمتر از ۴ روز کاری)

برای خرید کردن و یا بازدید نوع های محشر لپ تاپ استوک بدون شک به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و ارزش لپ تاپ استوک : آبیدر استوک

در نهایت در یک جدول میتونیم این چهار مغازه رو دارای هم مقایسه کنیم:

در جدول زیر کارایی کردیم بهترین ویژگی های هر فروشگاه اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه خدمات 1+4 فروشگاه معرفی شده

در صورتی که شما نیز مغازه خوبی میشناسید بدون شک معرفی کنید.

نکات با در خرید اینترنتی

امکان خرید و فروش امن از شیوه اینترنت، دلیلی اهمیت به جهت برد کسب‌وکارهای اینترنتی است. بسیاری از مشتریان نسبت به این نوع معاملات شک دارا هستند زیرا نگران‌اند که دیتاها شخصیشان توسط هکرها یا کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. حیاتی یاری علم روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در درحال حاضر پیشرفت‌ هستند و هر روز به جهت امنیت و راحتی عمده خرید کردن و فروش اینترنتی یک راهکار نو ابتکار اختراع می‌شود. با وجودِ این، هنوز هم اکثری از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در استعمال از اینترنت شک و تردید دارا‌هستند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته اهمیت که در خرید کردن اینترنتی بایستی به آن اعتنا نمایید همین است که خرید کردن خود را از یک تارنما اعتبار و خوش سابقه انجام دهید. حتما نظرات کاربران در رابطه کلیدی ارآیه جنس و راضی بودن مشتریان را در حیث بگیرید.

به این نکته اعتنا کنید که برای پیدا نمودن وبسایت های معتبر در نتیجه ها کاوش ممکن میباشد تقلبی صورت دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس کارایی نمایید سایت هایی که میشناسید را تعیین کنید نیکی لزوما وب سایت هایی که در نتیجه های ابتدایی google بالا آمده اند. در نام تارنما مراقب غلط املایی یا دامنه ی آن (به عنوان نمونه .net به جای .com .net) باشید و بدون شک از صحت و درستی نشانی وبسایت اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای حیاتی ssl دارای خرید کردن کنید

هرگز دارای استعمال از کارت اعتباری خود از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را نصب نکرده میباشد ، هیچ خرید کردن آنلاین و یا این که پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. البته این مورد را چگونه متوجه شویم؟ سایتی که اهمیت SSL رمزگذاری شده هست آدرس اینترنتی آن دارای HTTPS شروع می شود نیکی تنها اساسی HTTP.

علاوه بر همین نمادی از یک قفل کوچک هم در آدرس توشه آن ظاهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار نشانی یا این که نوار وضعیت ذیل قرار دارد که جایگاه قرارگیری آن ، بستگی به جور مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS هم اکنون حتی در تارنما هایی که خرید کردن اینترنتی را ارائه نمی دهند هم فعال میباشد ونشانه ای از امن بودن آن سایت دارد. این استاندارد تا جایی اساسی می باشد که google Chrome هر کاغذ ی فارغ از رمزگذاری SSL را به عنوان “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

از رمز دوم پویا به کار گیری کنید

رمز پویا کارت بانکی یک عدد از اصلی‌ترین موردها امنیتی به جهت پرهیز از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های مختلف برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. این روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی حساس روش‌های گوناگون برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در مرز و بوم زیاد گسترده شده و بخش اعظمی از کسانی که دیتاها مقداری از روش‌های سارقان امروزی دارا‌هستند مبتلا ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در وضعیت رمز ثابت شما به جهت خرید اینترنتی یا انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم مستمر دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری مثل شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به طریق فیشینگ سارقان به شکلی کاربران را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک صفحه جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا به عبارتی رمز پویا راهکاری به جهت وصال به امنیت در سرویس ها اینترنتی است. در علیه رمز ثابت، رمز پویا قرار دارد و به معنای کلمه رمزی میباشد که می‌تواند صرفا به جهت یک بار در تراکنش گزینه استعمال قرار گیرد. بر شالوده آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ عامل شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در سرزمین است. به همین خاطر استفاده از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز اثبات در فرمان کار قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود حیاتی جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی همگی بانک‌ها می‌توان مقدار قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کاهش داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کمتر می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای استعمال از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر توشه خرید اینترنتی یا پرداخت‌های تهیدست رمز دوم کارت، از رمز پویا که بانک در اختیارشان قرار می‌دهد، استعمال کنند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین کار هایی که در سال های آخر در درون سرزمین آغاز شده، ثبت و سوق دهی مغازه های اینترنتی است. علامت اعتماد الکترونیکی که بوسیله وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران به فروشگاه های آنلاین داده می شود بهترین رویه به جهت تشخیص و شناسایی یک وب وبسایت دارای از وب وب سایت های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی مغازه های آنلاین می توانند اصلی ثبت اسم اینترنتی در سامانه علامت اعتماد الکترونیکی به آدرس www.enamad.ir خواهش ثبت داده ها و اختصاص آرم اعتماد را داشته باشند. همینطور تمامی مغازه های گزینه تایید می بایست نماد اعتماد الکترونیکی را (که به شکل یک e آبی رنگ به یار یک یا این که تعدادی نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: همان طور که می دانید جعل نمودن یک آیکون گرافیکی کار چندان سختی نیست. در سرانجام چنانچه می خواهید از امنیت یک وب تارنما تماما مطمئن گردید به اندازه می باشد به برگه کسب و کارهای حساس آرم اعتماد الکترونیکی در همین وب وب سایت مراجعه نمایید و حساس یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن تارنما گزینه حیث اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین برای خرید کردن های الکترونیکی از درگاه های متصل به خزانه های طرف قرارداد استعمال می کنند. پس در این در آغاز باید اعتنا داشته باشید که هیچ زمان به فروشگاهی که برای انتقال مبلغ خرید از شماره کارت شخصی استفاده می کند اعتماد نکنید. درگاه های بانکی اصلی به کار گیری از پروتکل های امن SSL رابطه شما را اصلی خزانه مورد حیث برقرار می کنند. به این ترتیب درصورتیکه به نوار آدرس وب سایت بانکی که از طرز دکان به آن متصل شده اید دقت کنید، در شروع آن می بایست عبارت https را تماشا کنید. چنانچه برگه بانک گزینه نظر دارای کلمه http است هرگز اطلاعات حساب بانکی خود را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در زمان وارد نمودن داده ها کارتتان در برگه خزانه آیتم نظر، حتی چنانچه کلیه وضعیت دیگر نیز مثبت بودند تا جای ممکن از برگه سوییچ های مجازی (Virtual Keyboard) به کار گیری نمایید تا ضریب امنیتی کار شما بالاتر باشد. همینطور تا حد امکان از کافی نت ها و رایانه های موجود در مرکز ها عمومی مثل مدرسه های و دانشگاه به جهت انجام خرید اینترنتی استعمال نکنید.

از مرورگر به روز به کارگیری کنید

بسیاری از افراد از مرورگرهای کهن و غیراستاندارد نظیر اینترنت اکسپلورر نسخه ۶ یا این که مرورگرهای قدیمی دیگر استفاده می‌کنند.

توجه فرمایید که در صورتی که به سلامت اطلاعات خویش دارای می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به درستی روی مرورگر خود ببینید، از پایانی نسخه مرورگر آیتم علاقه‌تان استعمال کنید. زیرا در اورجینال مرورگرها خود دارای مشکلات و حفره‌های امنیتی هستند که مهم کشف آنها نسخه‌ای تازه جهت پوشش این حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از آخرین نسخه مرورگرتان به جهت خرید الکترونیکی به کار گیری کنید.

 

روش فعالسازی رمز پویا برای خرید کردن اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی فقط و تنها توسط بانک صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر بانک می‌توانند به جهت اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خویش به شعب آن خزانه مراجعه کنند. همچنین دریافت رمز پویا از طرز اس ام اس و یا راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های مهیا شده به جهت ارائه آن به مشتریان به وسیله بانک‌ها است. خزانه مرکزی هم دارای هدف ارزیابی و راهبری همین پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از ابتدای دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در عمده بانک‌ها باجه‌ای به خواسته ارائه خدمات الکترونیک در حیث گرفته شده و مشتریان هر خزانه برای اخذ هدایت و سرویس ها دارای ارتباط اهمیت رمز پویا می‌توانند به این باجه‌ها مراجعه کرده و خدمات اخذ کنند. همچنین در صورت پیدایش مشکل، مشتریان می‌توانند همین اصلی را از طریق روابط‌عمومی مدیر شعب هر خزانه پیگیری کنند. یا با مرکز پشتیبانی تلفنی بانک تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، سرویس ها پرداخت اینترنتی را از طرز یکی از از بانک‌های کشور دریافت می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین وقتی می‌خواهید تراز پرداخت وجه را از شیوه کارت انجام بدهید وارد درگاه پرداخت بانک مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی اساسی طراحی و تولید درگاه‌هایی مشابه به درگاه‌های کلیدی بانکی و آدرس‌های شبیه آن را در اختیار اعضا قرار دیتا و به محض وارد نمودن دیتاها بانکی، اقدام به سرقت دیتاها حساب‌های بانکی و در نهایت سرقت وجوه از حساب بانکی عضو می‌کنند، لذا باید نسبت به فعال نمودن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خود اقدام کنند.

مجرمان سایبری اهمیت ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و اعتقادوباور نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، اسباب خانگی و بسته‌های هدیه مبادرت به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا کاربر را وارد کاغذ جعلی و مشابه سازی شده خزانه کرده یا این که در برخی از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش نظیر دیوارو شیپور اقدام به گرفتن گوشه ای از پول محصول به عنوان پیش پرداخت یا همان بیعانه کرده و بعد از آن قطع ارتباط می‌کنند.

در پایان گشوده نیز باید به این نکته اشاره کنیم که یک فروشگاه دارای را نمی اقتدار فقط کلیدی توجه به مرتبه آن در وب تارنما هایی مانند الکسا یا تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن شناخت و ممکن است یک کاغذ فروشگاهی بی آلایش در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب سایت مالامال زرق و الکتریسیته اینترنتی اهمیت هزاران بازدید کننده و درجه جهانی بالا داشته باشد. اساسی رعایت همین نکته ها ساده می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در ده سال اخیر، حساس اعتنا به شتاب بالای خرید، شتاب بالای ارسال، هزینه کاهش و صرفه جویی از اتلاف وقت اشخاص به خرید اینترنتی رغبت مضاعف زیادی نشان داده‌اند اما نکته‌ای که همواره از شروع کسب و کارهای اینترنتی مطرح بود و اشخاص نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که اهمیت دقت به دغدغه‌های افراد در دنیای کنونی، خرید کردن اینترنتی در هر جایی از عالم فرار ناپذیر است. از این رو ملاحضات و نکته ها بالا از مهمترین مواقعی می باشد که می‌تواند به جهت اعتماد به یک فروشگاه اینترنتی به شما کمک نماید و تدبیر شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آینده بالا پیروزشود تا در غایت خرید کردن اینترنتی فارغ از دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم همین مقاله توانسته باشد به جهت شما در خرید کردن اینترنتی بهتر امداد کننده و راهنما باشد.

با تشکر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن