بزرگترین نبردهای UFC در سال 2022 (ویدیو) - RT Sport News

[ad_1] تازه از آغاز یک سال پر جنب و جوش با ناراحتی های فراوان و رقبای

توسط GISOOYEKHABAR در 3 دی 1400
[ad_1]

تازه از آغاز یک سال پر جنب و جوش با ناراحتی های فراوان و رقبای نوظهور، نگاهی به بزرگترین مبارزات UFC در سال 2022 خواهیم داشت.

برای کسانی که هرگز برنامه خود را کاهش نمی دهند، کنجکاوهای UFC در حال حاضر چندین نبرد مهم را در سال 2022 برگزار کرده اند، از جمله یک مسابقه قهرمانی سنگین وزن و یک مبارزه سوم در سه گانه flyweight برای شروع سال.

همچنین بازگشت تقریباً قطعی قهرمان دو دوره پیشین کانر مک گرگور، بازگشت به تالار مشاهیر بسیار بزرگ جان جونز و مکاشفه است که توسط رئیس جمهور تبلیغاتی دانا وایت، بزرگترین نبرد زنان در تمام دوران ها اعلام شده است.

UFC 270: فرانسیس نگانو در مقابل سیریل گان

در حال حاضر برای 22 ژانویه در مرکز هوندا در کالیفرنیا تایید شده است، این اولین دفاع از عنوان سنگین وزن نگانو از زمان حذف بهترین نامزد تاریخ، استیپ میوسیچ، در ماه مارس خواهد بود.

با شکست ناپذیر 10-0 گان، کامرونی با سخت ترین حریف فعال ممکن روبرو می شود و در حال حاضر ارتعاشات عجیبی بین این دو دارد که ممکن است به زودی به خون بدی تبدیل شود.

در پشت صحنه UFC 268، نگانو به هم تیمی سابق گان و مربی سابق فرنان لوپز، که اکنون در حال هدایت مرد فرانسوی است که از کنار آنها می گذرد، نادیده گرفت و فیلم این حادثه در فضای مجازی پخش شد.

"من مادرش نیستم، من پدرش نیستم." لوپز یک ساعت بعد در MMA توضیح داد و با گان تماس گرفت "آدم ساده" برای انتظار استقبال گرم از "غارتگر".

"اگر او بخواهد با من رابطه نداشته باشد، این عادلانه است، طبیعی است. من با آن کاری ندارم."

اولین حضور جان جونز در دسته سنگین وزن UFC

وقتی صحبت از سنگین وزن شد، اولین بازی 265 پوندی جان جونز مدت هاست که انتظار می رود. ممکن است برنده نگانو مقابل غنا یا رقیبی مانند میوسیچ ابتدا آب‌ها را آزمایش کند. اما این باید و باید در 12 ماه آینده اتفاق بیفتد.

در اولین مسابقه، جونز پس از یک پیروزی ناخوشایند برای عنوان قهرمانی سبک وزن مقابل دومینیک ریس، تقریباً دو سال در هشت ضلعی حضور نخواهد داشت.

جدای از انفعال، پیشرفت او و این سوال که آیا می تواند با پسرهای بزرگتر معاشرت کند، سؤالات دیگری که به ذهن جونز می رسد این است که مشکلات او با قانون چه تأثیری بر او داشته است.

جونز اعتراف کرد که مشکلات الکلی داشته و با پلیس لاس وگاس درگیری داشته است، پس از اینکه گفته می شود در حالی که به دلیل خشونت خانگی دستگیر شده بود، به همسرش حمله کرد و با سر به خودروی گشت کوبید.

"من برای مصرف الکل ضربه روحی زیادی دارم؛ مغزم دیگر نمی تواند آن را تحمل کند. الکل را برای همیشه در گذشته خود خواهم گذاشت." او در روزهای پس از خشم گفت.

او پس از ترک سالن بدنسازی جکسون وینک، مسابقه سنگین وزن خود را از Fight Ready در فینیکس، آریزونا، همراه با ستارگانی مانند Henry Sehudo و Daveson Figueiredo برنامه ریزی می کند.

"باز به ایده ها" جونز مقصد نهایی خود را پنهان نمی کند، زیرا او اول با چه کسی روبرو می شود.

من اعتراف می کنم که فرانسیس در بعد مالی بزرگتر است. او به ESPN گفت. "اما همه چیز خوب است. من یک کمربند می خواهم، واقعاً. من یک کمربند می خواهم. من پول زیادی می خواهم."

براندون مورنو در مقابل دیوسون فیگوئردو UFC 270

این دو شرکت کننده در شرف تشکیل بزرگترین سه گانه ای هستند که UFC تا به حال دیده است.

در اولین جلسه خود، آنها برای تساوی با اکثریت مبارزه کردند، که تصمیمی نسبتاً منصفانه و بدون جنجال برای تغییر بود، اگرچه فیگوئردو با یک امتیاز برای ضربات کم متوقف شد.

سپس، در قسمت دوم، مورنو لغزنده برزیلی را با یک مشت شکست داد و او را در دور سوم با خفه کردن از پشت به پایان رساند تا اولین قهرمان مکزیک در مسابقات MMA نخبگان شود.

به عنوان بخشی از دیدار مشترک کارت گاننو در ژانویه مقابل گان، رقابت آنها می تواند یک بار برای همیشه حل شود. فیگوئردو که شکایت داشت شکستش به دلیل کاهش وزن دشوار است، احتمالاً به 135 پوند می رسد.

Aljaymein Sterling v. Peter Jan II - Settleling the UFC's Wrath

الجیمین استرلینگ پس از محرومیت پیتر یان به دلیل زانوی غیرقانونی، قهرمان رده قانونی باقی می ماند، در حالی که آمریکایی جامائیکایی پس از پاره شدن در ماه مارس در UFC 259 مجازات شد.

استرلینگ پس از یک عمل جراحی گردن حذف شد، به این معنی که او نه از تاج دفاع کرد و نه در برابر دشمن روسی خود تلافی کرد، بلکه در توییتر توهین کرد.

ایان با یک پیروزی چشمگیر با یک تصمیم متفق القول در یک مسابقه جذاب مقابل کوری سندهاگن در UFC 267 در اواخر اکتبر پس از بازنشستگی استرلینگ، قهرمان موقت شد.

این به فانک مستر جایی برای پنهان شدن نمی دهد و وایت احتمالاً به زودی مسابقه را تحریم خواهد کرد.

بازگشت هنری سهودو

سهودو اگرچه این کار را با جان در شبکه های اجتماعی انجام داد، اما به نظر می رسید که علاقه ای به رویارویی با برنده و بازپس گیری عنوان 135 پوندی نداشته باشد.

پس از اینکه وایت در تلاش برنامه ریزی شده خود برای تبدیل شدن به اولین قهرمان UFC در سه رده، به چالش کشیدن الکساندر ولکانوفسکی آب سرد زد، "Triple C" درگیری با خوزه آلدو را آزار داد تا او در رده تخت ها و مدیرش علی عبدالعزیز به مسیر خود برگردد. اینطور فکر می کند "100 درصد" که جنگنده او در سال 2022 باز خواهد گشت.

"او برای یک جنگ وارد نخواهد شد" این مصری به MMA Fighting گفت. "او برای جنگ ارث می آید تا سه کمربند بگیرد، اما جنگ های زیادی در 135 و 145 وجود دارد - این مشکلی نیست.

"او یک مسابقه‌دهنده است. تا زمانی که نفس می‌کشد، این مرد یک رقیب خواهد بود."

مبارزه بعدی حمزات چیمایف: مدعی در بین 10 تیم برتر UFC؟

چیمایف، چچنی تبار، در حال حاضر شماره 11 رده بندی وزن متوسط ​​است و اعتقاد بر این است که مسیری پیش از اینکه قهرمان فعلی کامارو عثمان به او فرصتی برای کسب طلای ابدی بدهد، دارد.

در اینجا و اکنون، وقتی او همه و سگش را صدا می کند، دیدن این کوهنورد سوئدی 10-0 با حریفی در 10 تیم برتر، قبل از اینکه احتمالاً قبل از سال 2022 به پنج نفر برتر برسد، جذاب خواهد بود.

UFC 271: Israel Adesanya در مقابل Robert Whitaker II

آدسانیا به دور از تهدید میراث اندرسون سیلوا به عنوان قهرمان میانه وزن با بیشترین عنوان دفاعی (10) است که یک رکورد MMA نیز محسوب می شود. با این حال، او می تواند امتیاز خود را به 4 برساند، اگر موفق شود هموطن خود ویتاکر را در فوریه، زمانی که آنها در صدر UFC 270 قرار گرفتند، شکست دهد.

به یاد داشته باشید که از ویتاکر بود که کیوی نیجریه ای الاصل برای اولین بار با 185 پوند در اکتبر 2019 برنده بالاترین جوایز شد.

ویتاکر که از آن زمان به دوران حرفه‌ای خود بازمی‌گردد، سه پیروزی چشمگیر را با پیروزی یکپارچه بر دارن تیل، جرد کاننیر و کالوین گاستلوم به دست آورد، در حالی که آدسانیا برای اولین بار طعم شکست را چشید که در دو رده در برابر قهرمان سابق سبک وزن، یان بلاهوس شکست خورد. UFC 259.

با دور شدن از این درخشش با پیروزی برتر بر ماروین وتوری، آدسانیا می تواند بیانیه ای بدهد و برنامه خود را برای تسلط بر لشگر زمانی که تلاش می کند دومین پیروزی مقابل ویتاکر در هیوستون به دست آورد، بازگرداند.

کانر مک گرگور به UFC بازگشت

آخرین باری که در ژوئیه در UFC 264 پای خود را در مقابل داستین پویریر شکسته بود و در چهار بازی آخرش 1-3 سقوط کرد، بسیاری پایان کانر مک گرگور در بالای جدول را پیش بینی کردند.

اگرچه این بزرگترین بازی نقدی است که این ورزش تا به حال دیده است، بسیاری برای آنها صف خواهند کشید "شب شورت قرمز" - به عبارت دیگر، بالاترین دستمزد در حرفه آنها، در حالی که مک گرگور در حال افزایش است و داستان رستگاری دیگری را برنامه ریزی می کند.

به همین دلیل است که پویر برای سومین بار در تابستان امسال، قبل از شکست مقابل چارلز اولیویرا در UFC 269 در دسامبر، برای سومین بار با مک گرگور مبارزه کرد. مرد متولد سائوپائولو می خواهد سال آینده به ایرلندی بپیوندد.

"فکر می‌کنم جلسه فوق‌العاده‌ای خواهد بود" اولیویرا پس از برنده شدن گونگ آنها برای بهترین مبارز سال، از شردوگ خواستگاری کرد.

کانر من را به چالش کشید تا درخواست مسابقه و توییت کردن ایرلند در برابر برزیل 2 را بدهم. نه تنها او، بلکه من و تمام جهان می خواهیم این مسابقه را ببینیم. پس بیا انجامش بدیم.

"من منتظر آن هستم در ماه می. می تواند در دسته های متوسط، سبک وزن یا میان وزن باشد، با عنوان من یا نه. فقط آن را انتخاب کنید و من آماده خواهم شد."

آماندا نونس در مقابل جولیانا پنا - بزرگترین مبارزه زنان در UFC تاکنون؟

رام کردن "شیر زن" توسط پنا در UFC 269 به عنوان بزرگترین تحول در تمام دوران در این تبلیغ شناخته شد، اما آماندا نونز، قهرمان سبک وزن سبک وزن و قهرمان فعلی سبک وزن، اکنون به دنبال بازگرداندن آن است.

"فکر می کنی من نامتعادل باشم؟" او پس از لیسیدن زخم هایش در شبکه های اجتماعی پرسید.

"قطعاً دارم انتقام می‌گیرم. کمی به من زمان بده تا بهبود پیدا کنم و بهتر از همیشه برمی‌گردم."

اگر او موفق به انجام این کار شود و 'The Venezuelan Vixen' را حذف کند، در صورت پیوستن ملکه PFL به UFC، یک بازیکن بالقوه عنوان قهرمانی سبک وزن در مقابل هم تیمی برتر ایالات متحده، Kayla Harrison، جذب خواهد شد.

بازی برگشت پنا با نونس احتمالاً بزرگترین نبرد زنان در تمام دوران خواهد بود. وایت اخیراً به ESPN پیش بینی کرده است.

"این مسابقه برگشت بزرگترین بازی برگشت زنان در تمام دوران خواهد بود."

وایت معتقد است که دوئل فولکلور 2015 بین روندا راوسی و هالی هولم در حال حاضر این عنوان را دارد.

به هر طریقی که بتواند او را شکست دهد، این کار را خواهد کرد.» او از نونس که به دنبال انتقام از پنا است، اضافه کرد. "من فکر نمی کنم - من این را می دانم. این نبرد را در هم خواهد شکست."


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن