آموزش تصویری سایت دانلود IGTV از اینستاگرام دیدبان ایران

ویدئوها به صورت فریم‌های مستطیل شکل در IGTV در دسترس هستند. درصورتیکه نیز میخواهید ویدئوها را در حالت تمام صفح

توسط GISOOYEKHABAR در 1 مهر 1401
ویدئوها به صورت فریم‌های مستطیل شکل در IGTV در دسترس هستند. درصورتیکه نیز میخواهید ویدئوها را در حالت تمام صفحه بازدید کنید، کافی است روی ویدئویی که در درحال حاضر پخش است یک بار ضربه بزنید. در قسمت سرچ که حیاتی علامت ذره‌بین معین شده هم می‌توانید نام اشخاص و کانال‌های آیتم علاقتان را کاوش نمایید تا ویدئوهایشان را ببینید. و همینطور تمام امکانات مستمر اینستاگرام مانند لایک، کامنت، تگ کردن و ارسال ویدیو به صورت خصوصی برای شما در IGTV فراهم است. در پنجره باز شده امکانات مختلفی در راستا اشتراک گذاری ویدئو وجود دارد. ابتدا از قسمت Stories مورد Share را انتخاب نمایید تا کلیپ ویدیو در قالب استوری منتشر شود. اهمیت همین فعالیت یک باکس جدید به نام Also Share To در ذیل همین نصیب تولید می‌شود. به جهت کاوش در ویدئوها آیکون ذره در میان در گوشه بالا-راست برگه را تعیین کنید. در همین ورقه شما می‌توانید نام اعضا یا کانال آیتم علاقه خویش را جستجو کنید. پس از ورود به حساب کاربر، ویدئوهای IGTV او نمایش داده میشود و شما می‌توانید از بین آنان ویدوئوی محبوب خویش را انتخاب کنید. عمومی پس از ورود به برنامه لینک ویدئو IGTV را در باکس بالایی Paste کرده و آنگاه آیتم سبز رنگ را بزنید تا کلیپ ویدیو دانلود شود. وارد اینستاگرام میشویم و روی آیکون + برای بارگذاری ویدیو کلیک میکنیم. در این قسمت از ما پرسیده می شود که میخواهیم ورژن کوتاه شده ی ویدیوی خویش را قرار دهیم که منحصربه‌فرد نشر در پست ها میباشد و یا این که نسخه طولانی ویدیوی خود را که منحصر به فرد نشر در igtv. در پروسه پست نمودن ویدیو بصورت igtv در بخش پایینی یک مورد چشم میشود که عنوانش post a review می‌باشد، این گزینه را فعال کنید. گزینه ذکر شده به همین معنی میباشد که یک پیش نمایش 1 دقیقه‌ای از پست شما فعال شده است که اعضا آن را تماشا می‌کنند و درصورتیکه قصد دیدن کامل ویدیو را داشته باشند بر روی آن کلیک می‌کنند. ۱-سایت اینستاگرام را گشوده کنید و به پروفایل خود بروید. ۳-“فیلم طولانی-long video” را انتخاب نمایید و ادامه دهید. زیبایی پیج و نظم شما به جهت ماندگاری در ذهن مخاطب و موفقیت تجاری اینستاگرام زیاد کلیدی است. بلکه به فیلم های IGTV نیزاستایل و نظم خاصی بدهید(قالب پست). علاوه بر آن از رنگ هایی استفاده نمایید که اهمیت رنگ تجاریو مارک شما همخوانی دارااست . باید فونت ها و وزن فونت های مناسب داشته باشید و آن را به جهت هر پست تغییر‌و تحول ندید که به نیز نخورند.

آیا می‌توان کلیپ ویدیو IGTV را در استوری یا این که هایلایت نیز منتشر کرد؟

حتما برای ارتقاء فالوور اینستاگرام، از ویدیوهای IGTV به کارگیری کنید. همینطور به طراوت قابلیتی به همین نصیب از اینستاگرام اضافه شده‌ که شما می‌توانید ویدیوهای Live یا زنده را به شکل پست IGTV نیز منتشر کنید. در اخیر اهمیت هست که از بهترین زمان نشر پست در اینستاگرام با خبر باشید تا بتوانید حضور بهتری در همین شبکه اجتماعی داشته باشید. لحاظ شما در امر همین نوشته چه بود؟ آیا نحوه‌ی نشر ویدیو در IGTV را یاد گرفتید؟ دانلود insta downloader لطفا نظرات و پیشنهادات خودتان را دارای ما و سایر همراهان همیار آکادمی در تحت همین پست به اشتراک بگذارید. تعداد ویو و یا مشاهده همین پست‌ها معمولا بسیار است و نشان می‌دهد که کاربران دوست دارا‌هستند ویدیوهایی حیاتی مدت نامحدود را بصورت با کیفیت در قالب پست ببینند. لذا برای کسانی که به دنبال کسب و کاری در اینستاگرام هستند، این بهترین فرصت می باشد که از امکان igtv در اینستاگرام به کارگیری نمایند و به کسب درآمد برسند.
  • حتما قبل از توصیه پیج مربوطه را از موقعیت خصوصی یا این که به عبارتی Pv به موقعیت عمومی یا به عبارتی public در بیاورید و تا پایان انجام سفارش آنرا تغییر‌و تحول ندهید .
  • اینستاویو مسئولیتی در قبال ریزش احتمالی سرویس ها نخواهد داشت.
  • این اختلال اهمیت آپدیت اینستاگرام به پایانی نسخه حل می شود.
  • همچنین، پیشنهاد میگردد که از تِم و استایل‌های مستمر برای تولید اپیزودها استعمال کنید تا یک رشته به‌هم پیوسته از محتواهای چهره ای ساخت شود.
  • پس از تکثیر ویدیو می‌توانید آن را در پست و استوری پروموت کنید.
  • به همین راحتی توانستید که یک ویدیوی IGTV را از داخل اینستاگرام آپلود کنید.
IGTV راهی هست که اینستاگرام برای تغییردادن تجربه سنتی تلویزیون و تلفیق و به‌روزرسانی آن، مهم یک تجربه مدرن و موبایلی تولید کرد. IGTV اینستاگرام هم به تیتر یک برنامه مستقل و هم به تیتر یک خصوصیت تازه که در برنامه اساسی ادغام می‌شود، کار می‌کند. همین برنامه به کاربران خویش قابلیت و امکان انتشار محتوای ویدیوی طولانی در سایز ویدیو عمودی و افقی را می‌دهد. برخلاف استوری اینستاگرام ، ویدیو IGTV برای همه کاربران ۱۰ دقیقه و برای اعضا دوستداشتنی یا این که تایید شده حداکثر ۶۰ دقیقه می‌تواند باشد. اساسی همین حال، اینستاگرام داعیه کرده می باشد در غایت محدودیت وقتی به جهت اشخاص وجود نخواهد داشت و کلیه می‌توانند از حداکثر دوران ویدیو استفاده کنند. علاوه بر روش فوق، شما می‌توانید وارد حساب کاربران و دنبال شوندگان خویش شده و به کل ویدئوهای نتورک IGTV آنها دسترسی داشته باشید. به جهت همین عمل پس از ورود به حساب کاربر، در تب افقی آیکون IGTV را تعیین کنید. در همین تب مشاهده خواهید کرد که بعضا ویدئوها تگ SERIES دارند.

چطور ویدئو IGTV اینستاگرام را ریپورت کنیم؟

مدت‌ دوران ویدیو در IGTV اینستاگرام می‌تواند از 1 دقیقه و 1 ثانیه باشد تا 1 ساعت؛ اما تمامی نمی‌توانند ویدیوهای 1 ساعتی آپلود کنند. فقط اکانت‌های تائید شده توسط همین پلتفرم از این قابلیت و امکان برخوردارند. دیگر اکانت‌ها می بایست با انحصار 10 دقیقه‌ای مدت‌زمان ویدیو کنار بیایند.

بهترین مرجع خرید کردن ولورانت پوینت

آیا شما نیز این‌گونه قکر می‌کنید؟نظرات و پیشنهادهای خویش را در قسمت کامنت درباره اموزش igtv اینستا دارای ما در بین بگذارید. پس از آنکه ویدیوی موردنظر آپلود شد باید برای آن نام و توضیحات اختصاص دهید. همینطور می‌توانید تعیین کنید که این ویدیو بر روی کاغذ فیسبوک شما نیز اکران داده شود یا خیر. در صورتی که نصب فیلم به نقل از را اساسی به کار گیری از کامپیوتر خود پست می‌کنید، دیگر توانا نخواهید بود که فریم ویدیو را گزینش کنید. اکنون می‌بایست برای کاور ویدیوی خویش یک عکس خوشگل انتخاب کنید. این ویژگی اساسی استقبال اکثری از کاربران و خصوصا کسب و امور قرار گرفت. شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین نحوه دسترسی به خبر ها فناوری، دانش و خودرو است. در صورتی که می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید. به جهت مصاحبه با کاربران ثبت نام کنید یا این که وارد حساب کاربری خویش شوید. بعد از به‌روزرسانی می‌توانید ویدیو IGTV که افراد به اشتراک گذاشته‌اند در صفحه ها آن ها پیدا نمایید و ببینید. مطابق گفتهٔ اینستاگرام، دیگر چیزی به‌عنوان IGTV نداریم. در واقع، هدف اینستاگرام از حذف اون، یکپارچه‌کردن فیده. اگر این آیتم را تعیین نکنیم، کلیپ ویدیو فقط در بخش IGTV صفحۀ اینستاگرامی ما به اکران درمی‌آید. در حالا حاضر، هر اکانت اینستاگرام می‌تونه ویدیویی بین ۳ ثانیه تا ۶۰ دقیقه منتشر کنه. اینستاگرام ۶۰ ثانیهٔ نخستین ویدیو رو به‌عنوان پیش‌نمایش به کاربرا اکران می‌ده و بعد از آن ویدیو متوقف می‌شه. کاربر می‌تونه ادامهٔ اون رو دارای التماس خودش ببینه یا این که از اون بگذره؛ بدین ترتیب ۶۰ ثانیهٔ اول ویدیوی شما زیاد دارای داره.

چگونه اکران های ویدئوی IGTV را تحلیل کنیم؟

استوری نشدن آی جی تی ویگزینه Add Post To Story Optionمشکل داره. حداکثر حجم ویدیو IGTV به جهت اکانت‌های بی آلایش 650 مگابایت و برای اکانت‌های ثبت شده و بزرگ، 5.4 گیگابایت است. نحوه رفع مشکل عمل نکردن استیکر Add Yours در اینستاگرام دوچندان بی آلایش است. در همین نوشته قصد داریم طرز های کاربردی به جهت برطرف کردن ایراد فعال... امیدواریم مقاله آموزش و شناخت اساسی خدمت آی جی تی وی اینستاگرام به جهت شما دوستان خوب اثر گذار بوده باشد. این پلتفرم یک اپلیکیشن جداگانه هم داراست که اصلی استعمال از آن دیگر نیازی به اینستاگرام ندارید. اگرچه در به عبارتی اینستاگرام نیز می توانید ازین خصوصیت به کار گیری کنید. در در آغاز محدودیتی ۱۰ دقیقه ای برای اعضا در حیث گرفته شده می باشد که به مرور زمان این انحصار برداشته خواهد شد و سایر کسانی که تیک تایید اینستاگرام را ندارند هم می توانند از آن به کار گیری نمایند. در همین قسمت می توانید روی فیلم ها کامنت بگذارید و یا این که لایک کنید و حتی نظیر استوری ، آن ها را به جهت دوستانتان ارسال کنید. مدام به استدلال این که اینستاگرام بر پایه محتوای تصویری کار داشته است، ارتقا و بهینه سازی آمار پست ها در این کانال اجتماعی از مهم متعددی برخوردار بوده است. کارایی کنید چنانچه محتوای هدفمند در پیج خویش منتشر می کنید مطلقا از پست های IGTV نیز بهره ببرید.

نظر شما چیست؟ لغو پاسخ

سپس برگه ‌ای که در تصویر بازدید می ‌کنید در واقع اولین چیزی میباشد که شما آن‌گاه از ورود به IGTV با آن مواجه خواهید شد. همینطور چنانچه اینستاگرام خود را به آخری نسخه موجود به‌ روزرسانی کنید، بدون شک متوجه سوییچ تازه IGTV در داخل برنامه خواهید شد. به این عامل باید انتظار آن را داشت که همین بستر مورد استقبال شدید کاربران اینستاگرام قرار بگیرد. کلیه دستمزد این وبسایت وابسته به مجموعه تجارت آنلاین آغاز می‌باشد که در راستا آموزش بازاریابی اینترنتی فعالیت می‌کند. توجه داشته باشید که IGTV به خویش اینستاگرام اضافه شده و همین برنامه از دسترس بیرون شده هست ... در همین رخ افراد اهمیت وارد شدن به آن حالت جغرافیایی می توانند پست شما را ببینند. همت ما در مجموعه فنی رایانه یاری آموزش و ارائه تکنیک های گوناگون روز نرم افزاری و طاقت فرسا افزاری می باشد امید است که حیاتی حمایت شما دوستان به این دستور دست یابیم. به جهت حذف یک igtv هم کافیست پست igtv آیتم حیث را از بخش پست های igtv خویش بیابید و حساس زدن کلید 3 نقطه منو در گوشه ذیل igtv آیتم حیث مورد delete را زده و تایید کنید تا igtv مورد حیث حذف شود. مدیر هاب یکی از گروه های برنده و کاربردی به جهت مدیر اکانت های اینستاگرام می باشد که به شما امکانات زیادی از جمله بررسی و تحلیل شبکه های اجتماعی هدیه می دهد. وقتی که عمل تولید کانال تمام شد، شما می ‌توانید به ‌راحتی و فقط اهمیت کلیک بر روی تصویر نمایه خود به ورقه مورد نظردسترسی پیدا کنید. کاربرانی که در اینستاگرام خود ویدیوهای مختلفی را منتشر می ‌کنند، درحال حاضر حساس استعمال از این خصوصیت می توانند ویدیوهایی تا سقف یک ساعت را با دوستان خوب خود به اشتراک بگذارند. همچنین ضبط ویدیوهای عمودی راحت‌تر هست و شما می توانید مستقیم آن ها را از موبایل آپلود کنید، ولی ویرایش رشته ای خیس ویدیوها صد رد صد سخت خواهد شد. جدای از این، محتواهای ویدیویی سبب شده اند اشخاصی که به ندرت و دشواری شناخته می‌شدند، به سلبریتی‌های جوان امروزی تبدیل شوند، به جهت مثال، جاستین بیبر! انجام دادن همین کار سبب می گردد ویدیوی ما بیشتر چشم شود، البته الزامی به استفاده از آن نیست. یک عدد از قابلیت های دیدنی اینستاگرام بخش IGtv می باشد که میتوانید ویدیوهای عمده از یک دقیقه را در آن بارگزاری کنید.در این نوشته نکته ها مربوط به IGtv تفسیر داده میشود. 2) برای کاربرانی که صفحاتی در گزینه آموزش های متعدد مثل، نقاشی، خوشنویسی و … دارند و از روش آموزش به دست آوردن درآمد می کنند. هر ویدئویی در IGTV، به شکل قاب مستطیل شکل قابل مشاهده هستند، ولی درصورتیکه دوست دارید به صورت تمام کاغذ ببینید، یک توشه بر بر روی صفحه ی ویدئوی در حال پخش، ضربه بزنید. امکان IGTV، پلت فرمی ست که حساس به عمل بردن آن، کاربر می تواند ویدئویی آپلود نماید که مدت زمانه آن بیشتر از یک دقیقه است. تمامی ی کاربران اینستاگرامی می دانند که در ورژن های پیشین اینستاگرام، عضو نمی توانست ویدئویی بخش اعظم از یک دقیقه در پست و 15 ثانیه در استوری آپلود کند. کاربری که اهمیت ورژن نو اینستاگرام، همین امکان را داشته باشد بسته به رده او از ده دقیقه تا یک ساعت می تواند کلیپ ویدیو آپلود نماید. حالا همین مدت روزگار به جهت سلبریتی ها و اینفلوئنسرها که حیاتی فالوورهای مضاعف متعددی هستند، یک سا‌عتها آپلود و برای کاربران دارای کاغذ ی شخصی معمولی، تا 10 دقیقه فعال شده است. در حالی که کاربران معمولی می توانند حداکثر ویدیوهای ۱۰ دقیقه ای بگذارند که گشوده نیز دوچندان بیشتر از مدت روزگار محدود استوری و پست های اینستاگرام است. اینستاگرام و قابلیت‌های آن از گزاره IGTV، یکی از بهترین روش‌های مدرن به جهت تبلیغ و البته کسب درآمد درباره تجارت‌های گوناگون دارای صرف هزینه‌های اندک است. بایستی به جهت تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام، هزینه کنید. امروز در این نوشته همت کردیم، به شکل تمام آموزش IGTV در اینستاگرام را با یکدیگر آیتم تحلیل قرار دهیم و هر آنچه نیاز می باشد شما از نصیب IGTV بدانید را یاد گرفتید. می‌توانید ویدیویی بسازید و در آن علاوه بر آموزش شیوه فعالیت محصولات، ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد آن را هم برجسته کنید. بخش دوم داده ها مربوط به ماندگاری مخاطبان در همین ویدیو را سناریو می‌دهد. در آغاز یک عدد به درصد بازدید می‌کنید که متوسط کسانی میباشند که ویدیو شما را تمام تماشا کرده‌اند. زیر همین درصد نموداری وجود داراست که خط عمودی آن درصد افرادی هستند که ویدیو را بازدید کرده‌اند و خط افقی آن مدت‌زمان ویدیوی شماست. مسلماً 100 درصد افرادی که شروع ویدیوی شما را دیده‌اند، تا پایان همراه نمانده‌اند و هرچقدر همین نمودار جلوتر می رود % افراد بیننده کمتر می‌یابد. درصورتیکه در فکر داشتن یک کسب‌و‌کار موفق در بازار آنلاین هستید، جای صدق آمده‌اید! این آمار حیرت‌آور نشان میدهد که گوشه و کنار بسیار قابل قبولی به جهت تبلیغات به جهت بسیاری از افراد میباشد و ممکن است بعضی قصد خرید کردن فالوور یا این که خرید کردن لایک را در همین نتورک اجتماعی داشته باشند. در کنار تمامی قابلیت‌هایی که اینستاگرام دارد، قابلیت تکثیر پست igtv اینستاگرام بهترین آن میباشد که از همین طرز می‌توان ویدیوهایی اهمیت مدت زمانه طولانی و یک ساعته را به راحتی در پیج منتشر کرد. درصورتیکه میخواهید یک ویدیو طولانی در اینستاگرام خویش منتشر نمایید لازم میباشد تا آن ویدیو را به شکل IGTV آپلود کنید. در این نوشته به طور تمام به نحوه‌ی آپلود ویدیو به صورت IGTV اشاره کردیم و سعی کردیم به این سوال که چگونه IGTV بگذاریم، جواب دهیم. حساب کاربری وب سایت گوگل ورود کلیدی شماره تلفن همراه و نشانی نشانی اینترنتی اکانت ندارم، ثبت اسم در سایت. یک دلیل احتمالی مبنی بر عشق نداشتن کاربران نسبت به اپلیکیشن IGTV همین است که انگیزه فراوان یه خرده در در بین سازندگان برتر اینستاگرام به جهت ساخت محتوای ویدیویی کلیدی زمان طولانی وجود دارد. تولید ویدیوهای طولانی هزینه زیادی دارند و اینستاگرام شیوه ای را برای سازندگان عملی نکرده تا از این محتوا به دست آوردن درآمد کنند. بیشتر اشخاص به IGTV از نحوه پیش نمایش ها در بخش فید، نتورک IGTV در اکسپلور، پروفایل های سازندگان و اپلیکیشن IGTV دسترسی دارند. تعداد خیلی کمی از افراد روی کلید IGTV که در گوشه بالا سمت راست ورقه با در اپلیکیشن اینستاگرام می باشد کلیک می کنند ... ما براساس همین یافته ها و فیدبک هایی که از اعضا دریافت کرده ایم این آیکون را حذف می کنیم. در ادامه قصد داریم این برنامه پرکاربرد را به شما معرفی کنیم. نخست می بایست حساب اینستاگرام خود را به کاغذ فیسبوک خود پیوند کنید. از طریق اپلیکیشن اینستاگرام و یا اپلیکیشن IGTV، در قسمت Linked Accounts و وارد کردن اطلاعات فیس‌بوک خود، اکانت‌ها را به هم متصل کنید. البته مهم این کار، حساب اینستاگرام شما به تایم‌لاین حساب فیس‌بوک متصل می شود. به جهت متصل شدن به یک برگه فیس‌بوک خاص و اشتراک‌گذاری در کاغذ فیس‌بوکی که ادمین آن هستید، مجدد در قسمت Linked Accounts ، Facebook را تعیین نمایید و نشانی صفحه خود را وارد کنید. دارای توجه به شباهت‌های IGTV به یوتیوب، گفته می‌شود که اینستاگرام اهمیت قرار دادن قابلیت و امکان IGTV و ارتقاهای آینده، قصد رقابت اساسی یوتیوب را دارد.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن