معرفی فروشگاه تجهیزات پزشکی تجهیز سلامت با ارسال به کل ایران

به گزارش سایت جام جم آنلاین - شرکت تجهیزات پزشکی تجهیز سلامت در تهران با بیش از ده سال سابقه به فروش محصولات و

توسط GISOOYEKHABAR در 17 آبان 1401
به گزارش سایت جام جم آنلاین - شرکت تجهیزات پزشکی تجهیز سلامت در تهران با بیش از ده سال سابقه به فروش محصولات و تجهیزات پزشکی در بهترین برند ها می ‌پردازد، این شرکت دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می ‌باشد و با هدف ارتقاء سلامت عمومی اقدام به خدمات رسانی پزشکی، پرستاری و درمانی می‌ کند.
اگر شما هم برای خرید تجهیزات پزشکی در بهترین برند ها نیاز به آشنایی با فروشگاهی مجاز و معتبر دارید، این مطلب را از دست ندهید، همان‌ طور که می دانید تجهیزات پزشکی نقش مهمی در درمان بیماری ‌ها دارند از این جهت توصیه می ‌شود که آن‌ ها را از مراکز معتبری که دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می ‌باشد تهیه کنید.

فروشگاه تجهیز سلامت

شرکت تجهیزات پزشکی تجهیز سلامت در تهران با بیش از ده سال سابقه به فروش محصولات و تجهیزات پزشکی در بهترین برند ها می ‌پردازد، این شرکت دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می ‌باشد و با هدف ارتقاء سلامت عمومی اقدام به خدمات رسانی پزشکی، پرستاری و درمانی می‌ کند.

با شیوع بیماری کرونا و افزایش بیماری‌ های ریوی و سایر بیماری ‌ها نیاز مبرم بیماران به تجهیزات پزشکی در منزل افزایش یافته است، از این جهت در این مطلب به معرفی فروشگاهی اینترنتی معتبری می ‌پردازیم که امکان آشنایی با کاربرد تجهیزات پزشکی در آن وجود داشته و می ‌توانید محصولات و تجهیزات با کیفیتی را با پشتیبانی 24 ساعته از این شرکت خریداری کنید.

تجهیزات پزشکی تجهیز سلامت

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی تجهیز سلامت

دارای مهارت و تجربه در زمینه فروش تجهیزات پزشکی و داشتن سابقه بیش از ده سال

شرکت تجهیز سلامت شرکتی است دارای تجربه و مهارت کافی که با سابقه 15 ساله می ‌تواند بهترین خدمات را در زمینه فروش و اجاره تجهیزات پزشکی انجام دهد، هرچه یک شرکت دارای تجربه و سابقه بیشتری باشد گزینه مناسب ‌تری برای خرید تجهیزات پزشکی محسوب می ‌شود.

دارای کارشناسان خبره جهت مشاوره تخصصی محصولات و تجهیزات پزشکی

شرکت تجهیز سلامت از طریق همکاری با کارشناسان متخصص و حرفه ‌ای به ارائه مشاوره تخصصی در زمینه معرفی محصولات و کاربرد تجهیزات پزشکی می ‌پردازد، با ارائه مشاوره ‌ای با کیفیت و تخصصی مشتریان می ‌توانند تصمیم گیری بهتری داشته و خرید بهتری نیز انجام دهند.

ارائه تجهیزات پزشکی از بهترین برند ها

همان گونه که اشاره شد تجهیزات پزشکی تاثیرات زیادی در روند درمان بیماران دارند، در نتیجه توصیه می‌ شود که از محصولات و تجهیزات پزشکی با کیفیت و برند برای بهبود و درمان بیماران استفاده کنید، شرکت تجهیز سلامت شرکتی تخصصی در زمینه فروش تجهیزات پزشکی است که در برابر سلامت بیماران احساس مسئولیت داشته و به ارائه محصولات با کیفیت از بهترین برند ها می ‌پردازد.

محصولات با کیفیت که دارای استاندارد های جهانی نیز می ‌باشند را از طریق فروشگاه تجهیز سلامت خریداری کنید.

اجاره تجهیزات پزشکی

از دیگر مزایای فروشگاه تجهیز سلامت امکان اجاره تجهیزات پزشکی است، استفاده تجهیزات پزشکی به بهتر طی کردن دوران نقاهت افراد کمک کرده و تأثیر شگرفی در بهبود بیماری ها دارد، استفاده از تجهیزات پزشکی مناسب و با کیفیت به همراه پزشکان متخصص و سایر افراد ماهر موجب افزایش آسایش بیماران و آسودگی خیال نزدیکان بیمار می ‌شود.

در صورت نیاز به هر یک از لوازم و تجهیزات پزشکی در منزل با مرکز تجهیز سلامت تماس گرفته و پس از مشاوره با کارشناسان در کوتاه‌ ترین زمان ممکن محصول مورد نظرتان را با کیفیت عالی و قیمتی مقرون به صرفه اجاره کنید.

پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان

کارشناسان فروش فروشگاه تجهیز سلامت به صورت 24 ساعته در خدمت مشتریان گرامی بوده و حتی پس از خرید نیز پاسخگوی سؤالات شما همراهان گرامی می ‌باشند.

ارسال به کل ایران

در صورتی که ساکن هر یک از شهرهای دیگر ایران هستید نگران نباشید شرکت تجهیز سلامت آمادگی ارسال تمامی محصولات و تجهیزات پزشکی به تمامی شهرهای ایران را دارا می ‌باشد.

تماس با فروشگاه تجهیز سلامت برای اجاره و خرید تجهیزات پزشکی

جهت مشاوره با کارشناسان مرکز، اجاره و خرید تجهیزات پزشکی از مجموعه تجهیز سلامت با شماره 09120863174 تماس حاصل فرمایید.

تجهیز سلامت

محصولات موجود در فروشگاه تجهیز سلامت عبارت‌اند از

  1. اکسیژن ساز
  2. ونتیلاتور
  3. تخت بیمارستانی
  4. کپسول اکسیژن
  5. فشار سنج
  6. ویلچر
  7. دستگاه بخور
  8. تشک مواج
  9. پالس اکسیمتر
  10. ترمومتر
  11. دستگاه نوار قلب
  12. بالابر بیمار
  13. نبولایزر
  14. ساکشن
  15. دستگاه‌ های کمک تنفسی
  16. واکر
  17. ماساژور
  18. مانیتورینگ
  19. شیر دوش
  20. گلوکومتر
  21. پمپ DVT
  22. پمپ سرنگ
  23. پمپ سرم

خرید اکسیژن ساز

اکسیژن ساز را می ‌توانیم از مهم ‌ترین و کاربردی ‌ترین تجهیزات پزشکی معرفی کنیم که به تولید اکسیژن خالص و غلیظ برای افرادی که به دلایل مختلف همچون بیماری‌ های تنفسی، مشکلات تنفسی حاد و مزمن دارند استفاده می ‌شود و میتوانید خرید اکسیژن ساز را با خیال راحت از فروشگاه تجهیز سلامت انجام دهید.

اکسیژن ساز‌ها دارای انواع مختلفی هستند که با برق یا باتری کار می‌ کنند، این نواع از تجهیزات پزشکی به صورت ثابت و پرتابل (قابل حمل) ساخته می ‌شوند.

اکسیژن ساز

خرید ونتیلاتور

ونتیلاتور از دیگر تجهیزات پزشکی مهم است، این دستگاه به ورود هوا به ریه و خارج کردن هوا از ریه به بیرون کمک می ‌کند، از ونتیلاتور برای درمان افرادی که بیماری‌ های شدید ریوی یا قلبی دارند و سیستم تنفسی‌ شان نمی ‌تواند به درستی نیاز های تنفسی آن‌ ها را برطرف کند استفاده می ‌شود.

خرید تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی، تختی است که برای استراحت بیماران مناسب است، از تخت بیمارستانی در کلینیک‌ ها، بیمارستان ‌ها و منازل استفاده می‌ شود، این تخت ‌ها جهت راحتی پرستاران و مراقبان افراد بیمار دارای امکانات و ویژگی ‌های خاصی می ‌باشند.

خرید کپسول اکسیژن

یکی از مهم ‌ترین و پرکاربرد ترین تجهیزات پزشکی کپسول اکسیژن است، این کپسول دارای یک مخزن برای جمع آوری اکسیژن مایع و گاز است و از آن برای اکسیژن رسانی به افراد در بیمارستان، اورژانس، آمبولانس و منازل استفاده می ‌شود.

خرید فشارسنج

فشارسنج از تجهیزات پزشکی پر کاربرد و مهم محسوب می ‌شود که از آن برای سنجش و اندازه گیری میزان فشار خون افراد استفاده می ‌شود، معمولاً برای افرادی که مبتلا به بیماری های فشار خون هستند ضروری است که هر روز میزان فشار خونشان را اندازه گیری کنند.

خرید ویلچر

صندلی چرخ داری که از آن برای حرکت افراد ناتوان مانند سالمندان، معلولان و… استفاده می ‌شود ویلچر نامیده می‌ شود، عده‌ ای از افراد لازم است مدت زمان کوتاهی از ویلچر استفاده کنند و عده‌ای دیگر باید به صورت مداوم از آن استفاده کنند.

خرید دستگاه بخور

یکی از پر کاربردترین لوازم و تجهیزات پزشکی در همه فصول سال به خصوص فصول سرد سال دستگاه بخور است، این دستگاه به وسیله تولید بخار رطوبت هوا را تنظیم کرده و از خشکی هوا جلوگیری می ‌کند.

خرید تشک مواج

تشک مخصوص بیمارستانی که از ایجاد بیماری زخم بستر در افراد جلوگیری کرده و در صورت ایجاد، زخم بستر را بهبود می‌ بخشد تشک مواج نامیده می‌ شود، این تشک از مهم ‌ترین و کاربردی ‌ترین تجهیزات پزشکی است که از آن در بیمارستان ‌ها، کلینیک ‌ها و منازل استفاده می ‌شود.

خرید نبولایزر

یکی از مهم ‌ترین و کاربردی ‌ترین تجهیزات پزشکی نبولایزر است که دارو را به بخار تبدیل می ‌کند، این محصول برای درمان بیماری‌های ریوی مؤثر است.

امیدواریم که از این مقاله لذت کافی برده باشید، در صورت نیاز به تجهیزات پزشکی با کیفیت و برند می توانید آن ها را از فروشگاه تجهیزات پزشکی تجهیز سلامت اجاره و خریداری کنید.

معرفی فروشگاه تجهیزات پزشکی تجهیز سلامت با ارسال به کل ایران

 

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن