دانستی های تلویزیون ال جی 2023

تلویزیون 55 اینچ نانوسل الجی NANO86 اندونزی سری(2023) مدل 55NANO86VPA اما جالبترین بخش در طراحی این تلویزیون

توسط GISOOYEKHABAR در 15 بهمن 1401

تلویزیون 55 اینچ نانوسل الجی NANO86 اندونزی سری(2023) مدل 55NANO86VPA

lg tvاما جالبترین بخش در طراحی این تلویزیون جدید نانوسل در ضخامت بدنه آن است. این تلویزیون 55 اینچ الجی ضخامت فوق العاده باریکی دارد و در مقایسه با مدل پیشین خود ضخامت بدنه بسیار کمتری دارد. همچنین طراحی پشت بدنه به طور کامل تغییر کرده است. این طراحی جدید حالتی صاف به پشت بدنه بخشیده که آن را برای قرارگیری بر روی دیوار بسیار ایدهآل ساخته است. پشت پنل تلویزیون دارای طراحی بسیار محکم و شیکی است و دسترسی به ورودیهای تلویزیون همچون همیشه راحت و بیدردسر خواهد بود. این مدل زیبا حاشیههای فریم فوق العاده نازکی دارد که تمرکز روی صفحه نمایش را تا حد زیادی افزایش میدهد. تلویزیونهای سری نانوسل از لحاظ کیفیت تصویر عالی عمل میکنند. در واقع این سری از تلویزیونهای الجی به خاطر کیفیت تصویر مناسب بسیار محبوب هستند. مهمترین دلیل در ایجاد کیفیت تصویر مطلوب در تلویزیونها استفاده از فناوری نانوسل است. فناوری نانوسل در تلویزیون ال جی 55NANO86VPA با کیفیت تصویر 4K همراه شده تا تصاویر را با کیفیتی بینظیر به نمایش بگذارد.

 

دیگر مزیت سیستم عامل قدرتمند Webos اتصال وایرلس آن است. اتصال وایرلس به ما این امکان را میدهد که بتوانیم از کنترل تلویزیون هوشمند الجی بهعنوان موس برای لپتاپ خود استفاده کنیم. به این ترتیب ما به یک ارائه دهنده تمام عیار یا موس برای کنترل لپتاپ خود دسترسی خواهیم داشت. خلاصه کلام آنکه الجی برای صفحه نمایشهای هوشمند خود بهترین و کاربردیترین رابط کاربری را انتخاب کرده است. همانطور که گفتیم سونی سیستم عامل اندروید را برای صفحهنمایشهای هوشمند خود تعبیه کرده که این سیستم عامل نیز قابلیتهای خاص خود را دارد. با انتخاب یکی از تلویزیونهای هوشمند مدرن سونی امکان بهرهگیری از امکانات گوگل تیوی برای ما فراهم میشود. بنابراین هزاران فیلم و سریال بهراحتترین شکل ممکن از طریق تکنولوژی فوق در دسترس ما قرار میگیرند. همچنین امکان نصب تمام برنامههای اندرویدی نیز برای ما فراهم میشود. در حالحاضر سونی برای محصولات جدید خود سیستم عامل اندروید ۱۱ را که از سرعت و امکانات بالایی بهرهمند است بهکار میبرد.

ال جی Tv

lg tvتلویزیون جزو یکی از لوازم بسیار مهمی است که امروزه در تمامی مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد. کمپانی های بسیار زیادی از همان ابتدا وارد عرصه تولید تلویزیون شده اند و توانستند محصولات با کیفیت بسیار بالایی را به بازار صوت و تصویر معرفی نمایند. یکی از برند های بسیار محبوب در این حوزه، کمپانی ال جی بوده که با نام الجی الکترونیکس نیز شناخته می شود. این برند کره ای در زمینه تولید تلویزیون حرف های زیادی برای گفتن دارد و می توان آن را به عنوان یکی از مدعیان اصلی این بازار دانست. یکی از محصولات این کمپانی، تلویزیون 43 اینچ ال جی 43LJ510V بوده که با کیفیت بسیار بالا روانه بازار شده است. شاید در ابتدا خرید نلویزیون کار بسیار آسانی به نظر برسد. اما هنگام مراجعه به فروشگاه صوت و تصویر و یا سایت های اینترنتی با انواع مدل ها و برند های مختلف رو به رومی شوید. اما نکته قابل تاملی که می توانید به آن توجه کنید این است که فاکتور هایی نظیر ابعاد، رزولوشن، فناوری های به کار رفته و همچنین پورت ها توجه نمایید تا بتوانید تلویزیون مورد نظر خودتان را انتخاب نمایید.

قیمت تلویزیون ال جی

اما قابلیتهای فوق برای محصولات سونی وجود ندارد. اگر علاقمند با خرید صفحه نمایش خانگی با تکنولوژی و پنل OLED هستد، بهتر است بدانید که بهترین تلویزیونهای اولد در لیست تولیدات الجی قرار دارد. همانطور که در توضیحات قبلی نیز عنوان کردیم محصولات سونی از نظر کیفیت ساخت رتبه اول را دارند که تلویزیونهای آن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بنابراین میتوانیم بهترین محصولات با طولعمر بالا و کیفیت تصویر مطلوب را در لیست تولیدات آن پیدا کنیم. برای مقایسه تلویزیون سونی با ال جی باید محصولات هم رده را انتخاب کنیم. بهعبارت دیگر برای مقایسه درست باید تلویزیونهای سری 9 یا سری 7 هر برند را با هم مقایسه کنیم. بنابراین با مقایسه محصولات سری 9 یک برند با محصولات سری 7 برند دیگر هرگز به نتیجه قابل قبولی دست پیدا نخواهیم کرد. زیر تولیدکنندگان در هر سری محصولاتی با امکانات بیشتری نسبت به سریها یا ردهها قبلی عرضه میدهند.

این تلویزیون دارای فروشگاه محتوا و دیتابیس اپلیکیشن های مخصوص برای تلویزیون های ال جی می باشد. ال جی یک قابلیت جدید به UP76 اضافه می کند. قابلیت شماره گیری یا به اختصار DIAL که به تکنولوژی تبدیل گفتار به متن تبدیل می شود. و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. امیدوارم در چین زندگی نکنید. چراکه مرورگر ایم تلویزیون در تمام کشور ها قابل استفاده است غیر از کشور چین. این تلویزیون دارای پخش کننده ی موسیقی می باشد. این تلویزیون از بلوتوث و وای فای پشتیبانی می کند. یک حالت مخصوص برای والدین نیز به تلویزیون اضافه شده که والدین می توانند آن را فعال کنند. و استفاده ی بچه ها را از تلویزیون محدود کنند. یکی از ویژگی های جذاب حالت هشدار ورزشی می باشد. که وقتی آن را فعال کنید مسابقات ورزشی مختلف را برای شما روی صفخه به نمایش می گذارد. همانطور که قبلا اشاره کردیم این تلویزیون به گوشی هوشمند متصل می شود و میتوانید از کارایی های مخصوص بهره مند شوید.

در سال 2021 ، طرح اعداد مدل به همان شکل باقی می ماند.

در سال 2021 ، ال جی سه نوع مختلف از شماره مدل تلویزیون دارد. توجه داشته باشید که طرح اعداد مدل تلویزیون برای هر خط تلویزیون متفاوت است (OLED ، Nano / QNED ، LED). به طور کلی ، طرح شماره مدل های تلویزیون های ال جی در سال 2021 تغییر چشمگیری نمی کند. تلویزیون های ال جی شماره های زیر را دریافت می کنند: B1 ، C1 ، G1 و W1. به عنوان مثال ، برای تلویزیون های NanoCell و QLED شماره مدل به شرح زیر است: 65NANO75UPA. حرف P نشان دهنده سال ساخت مدل تلویزیون (2021) است. از آنجا که تلویزیون های LED محبوب ترین تلویزیون ها هستند ، اجازه دهید ابتدا شماره مدل آنها را توضیح دهیم. در سال 2018 ، تعداد مدل های تلویزیون های ال جی به طور قابل توجهی تغییر کرد ، اما پس از آن پیشرفت قابل توجهی مشاهده نداشت. در سال 2021 ، طرح اعداد مدل به همان شکل باقی می ماند. در سال 2018 ، سه حرف انتهایی که مدل ، نوع تنظیم کننده و طرح تلویزیون را توصیف می کنند به شماره مدل اضافه شدند.

تلویزیون ال جی - نمای کلی

lg tvChat Together به افرادی که مشغول تماشای فیلم یا سریالی مشترک هستند، اجازه می دهد تا درباره ی آن بحث کنند و واکنش هایشان را به صورت آنی به اشتراک بگذارند. علاوه براین، قابلیت ConnecTime انتقال تماس های ویدئویی را از گوشی به تلویزیون ممکن می سازد. وقتی از تلویزیون فاصله بگیرید، تماس ویدئویی به صورت خودکار به دستگاه اصلی برمی گردد. قابلیت ۳D Map View نیز موقعیت وسایل هوشمند موجود در خانه را در قالب نقشه ای سه بعدی از نمای بالا خرید تلویزیون ال جی نشان می دهد. سامسونگ همیشه در فناوری های مرتبط با OLED ازجمله شرکت های پیش گام بازار بوده است و یکی از نخستین برندهایی بود که از فناوری miroLED استفاده کرد. غول فناوری کره ای امسال با تلویزیون ۷۶ اینچی Micro LED CX، کوچک ترین تلویزیون مجهز به فناوری microLED خود را با قیمت ارزان تر از مدل های سال قبل معرفی کرد. سامسونگ رده ی تلویزیون های پول ساز mini- LED و Neo QLED خود را نیز فراموش نکرده است.

تلویزیون ال جی

نقطه کانونی سرگرمی در بسیاری از خانهها تلویزیون است که در مرکز اتاق نشیمن و در فضایی چشمگیر واقع شده-است. تعطیلی مدارس شنبه 24 دی | مدارس کدام استان روز شنبه تعطیل است؟ الجی برای به نمایش گذاشتن ارزش منحصر به فرد صفحه نمایش¬های Lifestyle خود در نمایشگاه CES 2023 با همکاری Moooi برند برتر هلندی در زمینه سبک زندگی، تجربهای منحصربهفرد و شیک برای بازدیدکنندگان فراهم کرد. در نمایشگاه CES، الجی و Moooi بار دیگر برای ارائه تلفیق یکپارچه و الهامبخش فنآوری، دکوراسیون داخلی و سبک زندگی همکاری کردند. نمایشگاه ویژه CES احترام و درک الجی نسبت به نیازها و اولویتهای متنوع و متفاوت مشتریان امروزی با ارائه محصولات نوآورانهای که نمایان درک میکند. سری مدلهای OLED Objet الجی از مجموعه Lifestyle Screen، زیبایی و انعطاف بیشتری در چیدمان فضا فراهم کرده و به عنوان یک المان پیچیده در دکوراسیون برای بهبود ظاهر و حال و هوای منزل نیز به کار میرود.

lg tvتلویزیون های ال جی مجموعه ای متنوع از درگاه های ارتباطی را در اختیار شما قرار می دهند و معمولا با پورت HDMI2.1 و رفرش ریت 120 هرتز همراه می باشند. تلویزیون های اولد ال جی را حقیقتا می توان یک جعبه جادویی نامید. کاربران و به خصوص گیمرها سال ها صبر کرده اند تا یک محصول با این قابلیت ها تولید شود. از دیگر قابلیت های مشترک این تلویزیون ها می توان به هوش مصنوعی ThinQ و دستیارهای صوتی در کنار زاویه دید گسترده اشاره کرد. بیش از چند دهه از ورود اولین تلویزیون به خانه های ما می گذرد و با وجود لوازم الکترونیکی پیشرفته دیگر، هنوزهم تلویزیون در اولویت وسایل سرگرمکننده جایگاه خودش را حفظ کرده است. تلویزیون های نانوسل از سری اسمارت تی وی های پر طرفدار ال جی در هر سال هستند که همانند اولدها از کیفیت تصویر فورکی بهره می برند. تلویزیون های نانوسل ال جی معمولا با رفرش ریت کمتر از 120 هرتز تولید می شوند پس نمی توان واژه گیمینگ را به آن ها اطلاق داد اما یک تلویزیون نانوسل بهترین گزینه برای تماشای فیلم و محتوای تصویری است.

Lg تلویزیون: استراتژی Google

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد moloudimall بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن